Peugeot are un nou sef al consiliului de administratie
Vincent Rambaud va prelua fraiele marcii Peugeot in data de 2 aprilie 2010. Acesta are o serie de obiective indraznete de atins in urmatorii cinci ani.
Francezii de la Peugeot au organizat o restructurare in randul conducerii si au schimbat seful consiliului de administratie. Scopul noii conduceri este de a indeplini numeroase teluri indraznete pana in anul 2015. Astfel, Peugeot trebuie sa devina etalonul in materie de stil si sa devina un lider in servicii de mobilitate. Totodata, Peugeot trebuie sa urce trei locuri in clasamentul producatorilor mondiali de automobile.
Vincent Rambaud a fost promovat in functia de sef al consiliului de administratie al marcii Peugeot. In trecut, Rambaud a detinut functia de sef al diviziei latino-americane a concernului PSA Peugeot Citroen. Noul sef al consiliului de administratie al marcii Peugeot va raspunde direct in fata lui Jean-Marc Gales, directorul de brand al PSA Peugeot Citroen.
"Experienta internationala a lui Vincent Rambaud este un factor important in indeplinirea provocarilor care vin odata cu globalizarea marcii Peugeot, totul in contexul in care marca isi defineste noua identitate si redescopera cresterea sa", a declarat Jean-Marc Gales, director de brand in cadrul PSA Peugeot Citroen.
Peugeot a restructurat conducerea sa in patru divizii separate: Franta, Europa de Nord, Europa de Sud si internationala. Divizia franceza Peugeot este condusa de Olivier Veyrier, divizia de Nord a Peugeot Europe este condusa de Olivier Dardart, divizia de Sud a Peugeot Europe este condusa de Rafael Prieto, iar divizia internationala a celor de la Peugeot (incluzand America Latina, China, Rusia si Africa) este condusa de Jean-Philippe Imparato. Marca frantuzeasca isi pastreaze cele cinci divizii specialiste: marketing si comunicare, vehicule uzate, dezvoltarea retelei si calitate, componente si aftersales, afaceri directe.
Via | Autocar
Instabilitatea manageriala a fost cea mai mare problema a celor de la PSA in ultimii 5 ani . In acest interval, PSA si-a schimbat managerii de la Peugeot si Citroen mai des decat se schimba antrenorii in fotbalul intern, iar acest lucru nu este benefic pentru situatia generala a PSA .