Porsche are cea mai buna imagine de brand

Publicat luni, 15.09.2008 13:20 de Sebastian Toma

Un studiu recent arata ca marca din Stuttgart se numara printre cele mai populare printre consumatorii europeni.

Luxury Institute din New York a realizat un studiu independent in urma caruia Porsche AG s-a dovedit a fi brand-ul auto cu cea mai buna reputatie printre clientii din Europa.

Pentru realizarea acestui studiu, au fost intrebati peste 1500 consumatori cu un venit anual de cel putin 60.000 euro. Raspunsurile subiectilor din Franta, Marea Britanie, Germania si Italia au creat, la final, un clasament al automobilelor de lux in cateva categorii.

Modelele 911, Boxter, Cayman si Cayenne au fost clasate ca fiind deosebite din punctul de vedere al calitatii, exclusive si elegante. Raportul pret-performanta si imaginea sociala a vehiculelor Porsche au fost de asemenea privite pozitiv de catre clienti.

Acest studiu a fost efectuat deoarece Porsche a mai fost votat cel mai bun brand de lux in trecut, ultima distinctie venind din partea cetatenilor americani cu venituri mari.

Via| AutoMotoPortal

  • prudentul, luni, 15.09.2008 17:34
    BoxSter

    Nu Boxter...

  • Rodallega, luni, 15.09.2008 18:21
    Porsche???:)))

    In sfrasit toti grasanii si fitzosii din tara noastra se pot lauda acu dupa acest sondaj ca au in garaj cea mai smechera masina....Porsche... De ce este asa de exclusivist totusi??? nu de alta dar in orasul meu care nu are peste 100.000 de locuitori sunt vreo 13-17 Porsche Cayenne si din celeltate modele tot pe atat.... Insa nu am vazut nici macar prin tara un Jaguar XF Aston Martin sau alte branduri gen Acura Lexus care oricum au pretul apropiat de Porsche sau chiar mai mare. Am inteles ca studiul nu a fost facut in Romania dar totusi nici in celelate tari nu am prea vazut masinile mai sus mentionate. Si totusi sa te mandresti ca ai un Porsche Cayenne???? Din punct de vedere estitic e urata ca dracu si nu numai eu o spun ci foarte multa lume a concluzionat ca e hidoasa. La fel ca Subaru Tribeca dar macar aia are un interior de OZN... E uimitor cum lumea cauta brandul cel mai de succes in loc sa ia ceva de care au mai mare nevoie. In Bucuresti ce nevoie ai de un Porsche, Ferrari sau alte masini cu milioane de cai cand stai la un semafor 2 ore???.