Presedintele Aston Martin: "Vehiculele pe hidrogen sunt viitorul"
Presedintele marcii Aston Martin a anuntat sprijinul sau pentru vehiculele pe hidrogen si a dezvaluit faptul ca inginerii britanici lucreaza la un asemenea model, a carei dezvoltare este inca in faza incipienta.
Dr. Ulrich Bez, presedintele marcii Aston Martin, a declarat ca viitorul automobilului este reprezentat de vehiculele alimentate cu pile de combustibil. Celulele cu hidrogen sunt mai potrivite decat bateriile pentru a alimenta modelele electrice, iar utilizarea hidrogenului nu este daunatoare mediului. Totodata, presedintele Aston Martin a declarat ca modelele electrice alimentate cu baterii Litiu-Ion nu sunt potrivite pentru conditiile de zi cu zi.
Potrivit lui Ulrich Bez, tehnologia necesara pentru utilizarea zilnica a vehiculelor electrice intr-un mod similar cu cele conventionale va fi disponibila abia in anul 2020. Pentru a isi motiva afirmatiile, Dr. Ulrich Bez a declarat ca aceste vehicule isi vor arata slabiciunile in conditii reale. Desi Aston Martin lucreaza la o potentiala alternativa pentru motoarele cu combustie interna, Dr. Ulrich Bez a refuzat sa dezvaluie informatie cu privire la subiectul cercetarilor, anuntand ca acesta mai are mult pana cand va deveni o adevarata alternativa pentru motoarele conventionale cu ardere interna.
Avand in vedere faptul ca Dr. Ulrich Bez si-a anuntat sprijinul si increderea in modelele pe hidrogen, englezii de la Aston Martin lucreaza la un model alimentat cu hidrogen. Alaturi de Aston Martin, Daimler, Ford, GM, Honda, Hyundai, Kia, Toyota si Alianta Renault-Nissan lucreaza la dezvoltarea acestor modele, care vor functiona cu celule cu hidrogen care vor alimenta un motor electric. Eliminarea bateriilor din vehiculele electrice va duce la o masa mai scazuta si la o autonomie sporita, alaturi de un nivel constant de performanta.
Via | TheMotorReport
-
sebaa, joi, 24.09.2009 18:24@Nica
Ba da, Ulrich Bez a lucrat la Porsche, BMW si Daewoo Motors. Este responsabil pentru crearea design-ului pentru BMW Z1 si pentru dezvoltarea modelelor Daewoo Matiz, Daewoo Lanos, Daewoo Leganza si Daewoo Nubira. De asemenea, a lucrat si la Porsche 911 Turbo, Porsche Carrera RS 2.7, Porsche 968 si Porsche 993.
-
Nica, joi, 24.09.2009 18:39
Am citit un articol acum cativa ani , si nu mai eram sigur.Oricum Dr. Ulrich Bez a avansat in cariera daca a ajuns la Aston Martin.Cred ca de acolo pleaca doar la pensie la ce salariu trebuie sa ia. Mersi Sebastian,mai vorbim.Spor la treaba!
-
cozappz, joi, 24.09.2009 20:41Reclama gratuita prin preziceri de Ferentari
2020 e la 10 ani distanta dar hidrogenul e la 30 de ani distanta, optimist vorbind. Preziceri legate de hidrogen se tot fac in ultimii 50 de ani dar in afara de BMW nimeni nu a venit cu ceva concret. Ceea ce ma duce cu gândul la reclama gratuita pentru Aston Martin.
-
ytbu, joi, 24.09.2009 23:06hydrogen
in sfarsit lea venit minte la cap si sa mai lase la o parte masiniile hibride obosite care sunt destul de enervante pentru mine. BMW dezvolta tehnologia cu hidrogen dar si cei de la mazda uite aici http://www.automarket.ro/stiri/mazda-a-livrat-primul-hibrid-primacy-hydrogen-re-21516.html si aici http://www.automarket.ro/stiri/mazda-a-construit-primul-rx-8-alimentat-cu-hidrogen-20540.html. Parerea mea ca atat BMW cat si MAZDA sunt pregatiti sau cel putin in scurt timp vor fi pregatiti adica mazim 5 ani pentru implementarea acestor motoare pe masiniile de serie insa nu au voie sa faca aceasta miscare deoarece toate companiile de petrol vor avea de suferit si sunt multe interese. iar strategia trebuie sa includa si masiniile hibride si electrice apoi cele pe hydrogen care cred ca sunt foarte performante
-
informatu, vineri, 25.09.2009 00:19tehnologia cu H e demult f. performanta
Tehnologia cu pile de combustibil, la un nivel comparabil cu CELE MAI BUNE MOTOARE PE BENZINA e disponibila cel putin DIN 2002. Si ceea ce e SI MAI IMPORTANT, spre deosebire de folosirea de hidrogen in butelii, obtinut in afara masinii, se obtine aceeasi performanta cu hidrogenul OBTINUT DIN APA LA BORDUL MASINII. Toti producatorii ar putea sa implementeze asta in APROX. 1 AN, dar se castiga zeci de miliarde de euro din vanzarea petrolului, si dk ar incearca astia sa bage tehnologia akm, ar avea imediat sniperele puse pe tzeasta.
-
informatu, vineri, 25.09.2009 00:43tehnologia cu hidrogen-DETALII
Pentru cine vrea detalii, sa ia sa se uite aici la un articol aparut in 2003 (!), cu referire la o motocicleta UNICAT facuta de un grup de ingineri (NU companie, doar de un grup de ingineri! ), care are viteza maxima de 345 KM/h si acceleratia de la 0-100 km/h in 2.3 secunde, si consuma 12 l / 100 KM. Sper ca situ nu are vreun script sa-mi cenzureze automat linku. Uitati cele 2 pagini scanate: http://i38.tinypic.com/2usz9qg.jpg
-
informatu, vineri, 25.09.2009 00:56tehnologia cu hidrogen-SI CEL MAI IMPORTANT
Si cel mai imp. lucru e k dk un grup d ingineri oarecare au reusit sa obtina o asemenea performanta, CE CREDETI K firmele mari n-ar putea ? Ba bine mersi ar fi putut de ANI de zile. Ei akm doar prostesc lumea, pana cei kre detin rezerve de petrol o sa le termine, k sa se umfle bine de cat mai multe miliarde de dolari, p kre nici macar n-o sa-i cheltuie vreodata. SI INCA O KESTIE EXTREM de SOCANTA, k sa intelegeti c inseamna minciuna si manipularea: DOAR 15 vapoare de mare tonaj, mai poluante decat TOATE MASINILE DIN LUME...detalii next coment
-
informatu, vineri, 25.09.2009 01:01DOAR 15 vapoare de mare tonaj
UITASEM MAI SUS la motocicleta, MERGE CU APA DISTILATA, bineinteles, 12 l/100 km. Linku despre vapoare este acesta, dar momentan tot situ este offline: http://www.tuninggarage.ro/forum/article.php?t=1085. O sa caut si poate gasesc articolu si in alta parte... oricum era UN COMUNICAT oficial de la marina Marii Britanii sau cam asa cva.
-
informatu, vineri, 25.09.2009 01:05DOAR 15 vapoare_LINK
Era stirea si pe Automarket :)) http://www.automarket.ro/stiri/studiu-15-vapoare-mari-polueaza-cat-toate-masinile-din-lume-20182.html
-
Challenger, vineri, 25.09.2009 01:50@Informatu
nU PREA ESTI INFORMAT DIN MOMENT CE AI ATATEA MESAJE UNA DUPA ALTUL
-
peer, vineri, 25.09.2009 02:03@ Challenger
(eu eram informatu) in mod curent postez prin multe situri, inclusiv international, si nu am avut akm timp sa verific dk nu cumva si asta are o limita de caractere, fara s-o specifice, cum sunt destule, si dupa-aia ma trezesc ca un mesaj imens dispare in neant, fara avertizare. si dk mai ai cva de zis, STIU K scrisu cu majuscule inseamna sa tipi, si scriu cu abrevieri specifice messului pt k ma grabesc. ORICUM oamenii care invata ceva in viata se uita la FOND si nu la FORMA :-p
-
Challenger, vineri, 25.09.2009 10:26@peer
Bravo tie.
-
NeoGalaxy, vineri, 25.09.2009 20:36
Bine, deci din ce am inteles eu, exista tehnologii, exista idei si totusi... oamenii ce fac? Pai va spun eu. Oamenii isi vad de viata lor de zii cu zii, fiecare pentru el pentru ca considera ca cel mai important lucru este doar viata lor. Nu le pasa nici de natura si nici de altcineva pentru ca vezi tu, toti suntem singuri sa facem ce vrem. Nu facem nici un compromis si suntem liberi sa facem ce vrem. Din pacate... este doar o iluzie. Societatea a fost si va fi si in viitor un sistem complex in care nimeni nu este liber, nu face ce vrea si mai ales nu are prea multe grade de libertate. Problema care se pune este cat de mult constientieaza populatia lumii ca puterea oamenilor este in relatiile interumane, in socializare si mai ales in numere. Care numere? Simplu, 5 miliarde de oameni uniti sunt mult mai puternici decat orice tara, orice sistem si mai ales orice om care se viseaza puternic. Dar sa nu ne gandim la a coopera si a lucra impreuna cand suntem invatati de mici ca fiecare dintre noi are o soarta si fiecare dintre noi este liber. Liber sa faca ce? Liber sa manance ce vrea? N-as spune... as vrea eu sa mananc orice, dar bani sa-mi cumpar ce vreau... cam greu. Liber sa ies pe strada si sa fac ce vreau? Cam greu, daca vreau s-o iau la stanga si este blocat drumul... degeaba am libertatea de a alege pe unde sa o iau. La fel si cu masinile. Au oare oamenii curaj sa renunte la obiceiurile lor de a nu le pasa de nimic in afara de persoana lor? Haide sa adaugam si familia ca deh suntem toti familisti. Asa vrem sa parem si pacat de aparente nu? Au oare oamenii curaj sa ascute, sa citeasca carti si mai ales sa invete ca puterea sta in noi? Ca Dumnezeu nu ne va rezolva nici o problema, pentru ca nu asta este scopulu Lui? Ca nu exista eroi ca Superman, Batman care sa faca treaba pentru noi doar pentru ca noi nu vrem sa facem ceva? Sa intelegem ca orice problema are o solutie dar trebuie curas si mai ales o mentalitate care sa adapteze vremilor in care traim? Sa lucram impreuna pentru binele nostru, al familiilor noastre si mai ales al tarii in care fiecare traim? Iar binele tarilor sa duca spre binele planetei pentru ca aceasta minunata planeta (poate singura din galaxia Calea Lactee) este cel mai frumos dar care ne-a fost dat, alaturi de compasiune, dragoste, speranta si mai ales constiinta? Avem si defecte pentru ca fara defecte nu exista calitati si fara probleme nu exista progres. Aveti curaj sa lasati masina acasa doar pentru a face sport pana la munca? Aveti curaj sa mergeti mai rar cu masina doar pentru ca este snobism a sta la fiecare stop si a merge intr-a intaia pana se termina ambuteiajul? Aveti curajul de a merge cu bicicleta doar ca sa va fie bine voua, sa va ingrijiti de invelisul asta numit corp, fara de care spiritul nostru, eul nostru nu poate face nimic? Sa vedem cine gaseste un raspuns la intrebarile mele. Eu chiar sunt curios daca macar va veti gandi la intrebarile pe care vi le-am pus.
-
peer, sâmbătă, 26.09.2009 22:58@ NeoGalaxy
La majoritatea intrebarilor tale exista un singur raspuns: constiinta oamenilor, si mai ales, pentru ca toti oamenii sunt diferiti, media globala a constiintei. Sau media nationala, de multe ori, e cea care conteaza. Si aceasta medie nu prea e mare, cel putin de cateva mii de ani. Se pare insa, ca suntem intr-un timp in care media constiintei oamenilor incepe sa creasca putin, si o sa ajungem la un nivel mai bun peste 10 sau 20 de ani.
-
gypsi, duminică, 04.10.2009 17:46minciuni
daca AMERICANI au cam pierdut razboiul in irak cu siguranta o sa apare masini cu hidrogen
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
Dr. Ulrich Bez nu era o vreme si pe la Daewoo Motors?