Președintele Franței are o mașină nouă: DS 7 Crossback Elysee
Președintele francez, Emmanuel Macron, va avea o mașină nouă. Aceasta este un DS 7 Crossback Elysee și tocmai a intrat în flota prezidențială. Mașina are câteva modificări specifice, comparativ cu modelul standard.
În cadrul ceremoniei de comemorare a armistițiului din 11 noiembrie 1918, care a pus capăt Primului Război Mondial, a fost prezentată mașina nouă a președintelui Franței. Este vorba despre DS 7 Crossback Elysee, o mașină creată special pentru Emmanuel Macron. Aceasta a intrat deja în flota prezidențială.
Noua mașină prezidențială este bazată pe DS 7 Crossback E-Tense 300. Aceasta are un ampatament mărit cu 200 mm, având o lungime totală de 4790 mm. Mai mult, automobilul este blindat și dispune de câteva dotări specifice, care nu se regăsesc pe versiunile civile. DS 7 Crossback Elysee este vopsit în culoarea albastru Ink, are jante de 20 de inch și dispune și de suporturi pentru steaguri, lumini cu flash intermitent, logo-uri RF (Republique Francaise) și o antenă specială pentru sistemul de telecomunicații al mașinii.
Schimbări se regăsesc și la interior, acolo unde scaunele sunt îmbrăcate în piele neagră Basalt, combinată cu Alcantara. Scaunele din spate sunt reglabile electric și sunt, de asemenea, încălzite și ventilate. Consola centrală se extinde până în spate, astfel bancheta este separată. Tot în spate găsim un sistem de încărcare wireless pentru telefoane, un sistem de entertainment și, din nou, logo-urile RF.
Sistemul de propulsie plug-in hybrid rămâne neschimbat față de modelul standard. Acesta este alcătuit din motorul pe benzină PureTech, cuplat la două motoare electrice și un acumulator de 13.2 kWh. În total, mașina produce 296 de cai putere și 520 Nm și are o transmisie cu tracțiune integrală.
Modificările efectuate la ampatamentul mașinii vor afecta performanțele acesteia. DS nu a dezvăluit specificații tehnice, însă varianta pe care se bazează accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.9 secunde și are o autonomie electrică de 58 Km.
via Carscoops
De departe cea mai puțin prezidențială mașină pe care a avut-o Franța, o mașină oficială trebuie să fie o limuzină, ultima adevărată a fost Citroen C6, singurul motiv pentru care cred c-au ales DS7 este că-i produsă în Franța, spre deosebire de DS9 care e în China, dar care se potrivea mult mai bine ca aspect, nu înțeleg de ce n-au ales Franța ca producție, nu știu ce mare economie fac, oricum nu face mari volume. Regretabil că Franța nu mai are nici măcar o limuzină produsă local, până și Italia, care a scăzut mult în domeniul auto din multe puncte de vedere, tot au un Quatroportte .