PSA Peugeot Citroen are planuri mari
Grupul francez si-a propus obiective curajoase pana la sfarsitul acestei decade.
Grupul francez PSA Peugeot Citroen, al doilea mare producator european de automobile, a prezentat ieri un plan de restructurare pentru dublarea profitabilitatii pana in 2010, prin reducerea costurilor, imbunatatirea eficientei si lansarea unor noi modele, inclusiv a unui automobil low cost, informeaza Mediafax.
Grupul urmareste obtinerea unor marje de profit operational de 5,5-6% pana in 2010 si de 6-7% dupa acel an. Peugeot Citroen, care concureaza cu Volkswagen, cel mai mare producator de automobile din Europa, intentioneaza sa vanda anual peste patru milioane de unitati la nivel mondial pana la sfarsitul acestei decade. In 2006, grupul francez a comercializat 3,36 de milioane de automobile si se afla pe locul opt in lume la capitolul vanzari.
In prima jumatate a acestui an, marja de profit operational a Peugeot Citroen a crescut la 2,7%, de la 2,4%, in aceeasi perioada a anului 2006. "Lucram la revenirea puternica a Peugeot si la accelerarea redresarii Citroen. Ne aflam in faza de redresare, PSA a evitat o criza", a declarat directorul general al grupului, Christian Streiff.
El a spus ca grupul urmareste ca vanzarile anuale din Europa sa ajunga la 3,27 milioane de unitati in 2010, cu 10% mai mult decat in 2006, iar cea mai mare contributie la aceasta crestere o va avea Europa de Est.