Recall Opel Insignia: peste 194.000 de exemplare, rechemate din cauza unei probleme la frâne

Publicat sâmbătă, 15.10.2022 10:55 de Tiberiu Safta

Opel a inițiat o campanie de rechemare pentru modelul Insignia. Campania vizează peste 194.000 de exemplare după ce a fost raportată o problemă la frâne.

Constructorul german a inițiat o campanie de rechemare pentru modelul său de clasă medie, Insignia. Potrivit publicației germane Handelsblatt, mai multe exemplare ale modelului au probleme cu sistemul de frânare.

Mai exact, problema se află la compensatorii hidraulici de frânare. În unele situații, distanța de frânare crește dacă aceștia nu sunt activați. Problema afectează circa 194.000 de exemplare, construite între 2018 și 2020.

Din fericire, nu au fost raportate incidente cauzate de acest defect. Problema va fi rezolvată printr-o actualizare software a unității de control a sistemului ABS.

via Handelsblatt

  • idic, sâmbătă, 15.10.2022 11:17

    Orice ați scrie despre opel insignia, motoare moarte de la o garnitură pusă cu cap, nu sunt decât calomnii. Proprietarii de insignia nu precupețesc nicio secundă să-și laude capodoperele pe toate paginile web. Toate se repară ușor și sunt făcute să fie reparate mai tot timpul.

  • nume, sâmbătă, 15.10.2022 15:01

    Ati uitat sa traduceti si partea in care se spune ca acest recall vine dupa ce, saptamana trecuta, Opel a rechemat in service peste 200.000 de exemplare Corsa. Sau poate ca nu era atat de importanta pe cat imi place mie sa cred, cine stie.

  • Mircea Badea, sâmbătă, 15.10.2022 23:05

    asa ceva...intr-o lume normala s-ar fi vandut numai Ampera si acum si modelele electrice, dar nu si variante suv desigur.

  • @inexorabil, sâmbătă, 15.10.2022 23:17

    deci pana la urma la ce e buna? nu e sportiva, nici confi, consuma si polueaza ca porcul..coincidenta toti copiii de pe strada ta au astm etc.. ia-ti aspirata pt sportivitate, dizal aspirat/expirat :))

  • DanG, duminică, 16.10.2022 11:12

    Sper că modelele astea nu au probleme la claxon, dacă frânele nu mai prind cum trebuie

  • idic, luni, 17.10.2022 10:44

    În mod special nu-mi plac aceste bărci pentru că șoferii lor au impresia că-și pot permite manevre pe care, de fapt, nu și le permit fără amabilitatea celorlalți participanți la trafic. :) Opel are talentul de a ascunde tot felul de plăsticuțe în angrenaje care ar necesita Valyrian steel.

  • Seriff, luni, 17.10.2022 15:08

    Care esti ala care spui ca toti copiii au astm? Cati copii cu astm ai vazut? De unde le scoateti? V-a spalat rau greta pe creier.

  • inexorabil, luni, 17.10.2022 21:23

    1) O clipă, @idic. Eu, de pildă, sunt proprietar de Insignia A facelift. Mă apropii de 250.000 km rulaţi şi chiar n-am şi nici n-am avut vreo problemă tehnică. Motorul nu dă niciun semn de gripare/oboseală. Oricum, totalitatea dotărilor pe care le are maşina asta la nivelul anului 2014 n-ar fi de identificat la multe produse noi. Este drept că suferă la capitole precum spaţiu şi confort, dar, în schimb, oferă siguranţă. Nu străluceşte nici prin sportivitate, adică, în pofida celor aproape 200 CP (bi-turbo-Diesel), nu este vreo “fâşneaţă” (comparativ cu ceva din cadrul VAG – desigur, tot non-“premium” – bazat pe TDI). Tot ca plusuri, arhitectura generală este una deosebită, care iese în evidenţă, iar consumul poate fi considerat rezonabil. Una peste alta, este o maşină fiabilă. Şi nu mi se par exagerate cheltuielile aferente. Aşadar, hai să nu generalizăm. Eu, unul, vizitez service-ul doar pentru revizia obişnuită & schimbul consumabilelor. Mă exprim empiric. Au trecut nişte ani de la achiziţie şi cred că sunt îndreptăţit să mă pronunţ pe tema Insignia. Şi, deşi mă domină aspiraţii mai înalte, nu voi renunţa la acest Opel (eventual îl voi pasa altcuiva din familia mea, dacă nu l-aş mai dori deloc), mai ales că nu-mi poate provoca migrene norma Euro 5. Prin urmare, o voi (re)ţine până când autorităţile nu-i vor mai permite dreptul de circulaţie. Iar dacă ar spera cineva să vadă Opel decolând de pe şosea, ca să admită ataşarea unor superlative, atunci să fie sigur că s-a orientat greşit – eventual să mizeze pe diviziile AMG, BMW M şi Audi Sport. Cât despre Opel sub tutela lui PSA, mi-am precizat deseori opinia, una similară cu a lui Kiro, recte…R.I.P. Opel. 2) Ce-ai păţit, Fănele, ţi s-a urât de atâta bine (pe spinarea acestui popor) ? Şi încă n-ai reţinut, cu capul acela de gumă al tău, că Mănăstirea Secu, cu toţi “infiltraţii” şi “acoperiţii” ei, odată şi odată tot va fi mistuită? Dar ştii cum? Nici cenuşa nu va rămâne pentru posteritate. Dacă mai trăim până atunci, te vei convinge cu ochii tăi (chiar de acolo, din neantul în care vei fi trimis – cu bilet numai dus). PS. Cred că doar urşii populari au probleme pulmonare din cauza noxelor auto (peste 90 % dintre ele provin de la soba mea pe roţi, clar).

  • zglobiul, joi, 20.10.2022 23:25

    Mananca maglavaitz nenea inexorabilulul... tocmai a facut rost de un polonic mai mare... bon appetit toujours parsive! https://www.promotor.ro/poze/top-5-masini-de-care-ar-trebui-sa-te-feresti-nu-sunt-fiabile-si-au-o-multime-de-probleme-19102438 ''Opel Insignia A Este plină România de mașini la mâna a doua aduse din Germania, însă Opel Insignia A este unul dintre acele modele care ar trebui evitate. După ce a lucrat timp de mai mulți ani într-un service auto, youtuberul mărturisește că a văzut o mulțime de astfel de mașini cu motoare diesel stricate din cauza o-ring-ului de la pompa de ulei.''