Renault renunta la reinvierea modelelor Alpine

Publicat joi, 26.02.2009 11:01 de Sebastian Toma

Din cauza situatiei economice nefavorabile, Renault nu va reinvia modelele Alpine in gama sa.

Desi Renault a investit o suma importanta de bani in echipa sa de Formula 1, compania franceza nu intentioneaza sa isi foloseasca cunostintele acumulate pe o divizie de modele sport. Momentan, Renault foloseste sigla RenaultSport RS pentru modelele sale performante, iar oficialii Renault confirmasera la un moment dat intentia de a readuce numele Alpine in gama producatorului francez.

Din pacate, situatia economica nefavorabila i-a obligat pe directorii companiei franceze sa renunte la planurile de a aduce numele Alpine in gama sa. Pe langa asta, Renault a renuntat la planurile de a muta productia viitoarei generatii a modelului Clio in India. Renault intentiona sa readuca numele Alpine in gama sa intr-un mod similar cu cel a producatorului italian Fiat, care a reinviat numele Abarth.

Via | MotorAuthority

  • ufx, joi, 26.02.2009 21:01
    sugestie

    ar fi fain la articole de genu asta sa puneti si imagini cu modelele de la care pleca modelele "reinviate" , sa iti faci o parere de la ce a plecat toata discutia, mai ales acum, vad imadinea asta cu un model mai nou, mai futurist, da avand in vedere ca nu stiu mai nimic de brandul asta nu stiu cum aratau inainte.ca sa nu caute lumea p alte siteuri imagini ar fi fain sa le dati voi direct ;)

  • mowgli, joi, 26.02.2009 22:43
    de exemplu

    pai uite ufx, ai o idee buna, si iti dau eu un exemplu de model pe care tare as vrea sa-l vad reinviat pe strazi.e vorba de frumosul renault a110 a.k.a. berilentta.un model care a umplut de noroi multi fani de pe marginea probelor de raliu desfasurate prin monte carlo, masina avand si multe titluri, modelul a110 fiind cel mai cunoscut, restul sunt similare cu acesta a108 parca a106 etc.a110 a fost produs de pe la inceputul anilor '60 pana la sfarsitul anilor '70.ce era special total invers traditiei renault era tractiunea spate si motorul la fel amplasat in spate.Motoarele folosite erau motoare gordini foarte performante la vremea aceea ca dovada fiind viteza de 200 km/h pe care o putea atinge aceasta masinuta.Caroserie din fibra de sticla deci masinuta cantarea undeva la 600-800kg.

  • tudor, luni, 09.03.2009 18:09
    asa da

    Am scris adineaori ca Renault nu reuseste sa transmita nimic cu imaginile noi de masini. Conceptul asta ma face sa spun : jos palaria, in sfarsit se intampla ceva. Vivat A 110