Se cauta o femeie pentru recordul de viteza pe uscat

Publicat joi, 17.01.2008 12:18 de Bogdan Mirică

Echipa lui Steve Fosset cauta o femeie capabila sa conduca vehiculul care va stabili un nou record de viteza pe uscat.

Doborarea recordului de viteza pe uscat reprezinta cea mai noua provocare pentru echipa celebrului Steve Fosset. Grupul temerarilor a primit in ultima vreme mai multe lovituri grele, insusi Fosset, intemeietorul echipei, fiind anuntat disparut pe 3 Septembrie 2007.

Incercarea de doborare a recordului pe uscat a devenit o prioritate pentru echipa lui Fosset inca din 2006, in ultimii ani membrii concentrandu-se numai asupra depasirii actualei performante de 1.228 de km/h, care ii apartine britanicului Andy Green si vehiculului Thrust SSC.

Echipa lui Steve Fosset intentioneaza sa atinga o viteza maxima de 1.287 km/h cu ajutorul unui vehicul revolutionar. Pentru a obtine puterea necesara doborarii recordului, echipa a imprumutat un propulsor S&S Turbine LM-1500 de la un avion de vanatoare, care dezvolta 40.000 de cai putere, un bagaj suficient pentru vehiculul lung de 14.5 metri.

Principala problema de care s-au lovit membrii echipei Steve Fosset a fost insa dimensiunea habitaclului, care este foarte redusa si ar putea oferi conditii optime doar unei femei. In urma acestei constatari membrii au inceput sa caute o persoana capabila sa conduca vehiculul creat de ei.

Pana in prezent cautarea nu a fost incununata de succes insa pana pe 19 ianuarie, cand vor incepe primele teste oficiale, Eric Ahlstrom, managerul programului, s-a aratat increzator ca se va gasi o persoana potrivita. "Suntem de parere ca exista un numar de femei active in motorsport si aviatie care sunt calificate sa conduca vehiculul nostru pana la bariera sunetului si dincolo de ea. Un pilot de mici dimensiuni ar avea mai multe avantaje in materie de acces, vizibilitate si control", a mai declarat Ahlstrom.

via: MotorAuthority

  • ALX CT, joi, 17.01.2008 14:44
    !?!

    Cata vrajeala au astia,pai eu am sarit cu Dacia din C-130 si am prins Mach2 in cadere,norok ca m-au tinut franele ca altfel ma izbeam de pamant!.HAI NOROK!

  • OLIVER, joi, 17.01.2008 16:27
    SE CAUTA GAGICI CU COAIE!!!!

    BAGA MARE SORO, CA ASA IESE CASHKAVALU`....CINSTE DOAMNEI, CARE VA FI IN STARE SA TINA IN FRAU, MACH 1 PE USCAT. BAFTA AMERICANILOR IDIOTI DE VITEZA...EU RAMAN LA SAAB 9-3 ;)

  • o femeie, joi, 17.01.2008 18:44
    cui trebuie sa ma adreseaza?

    sunt o femeie. cui trebuie sa ma adreseaza sa merge la mach 1 sau 2 ca nu am citi stirea? un imail? o aidi de mesinger? ceva orice altceva? vreau sa fiu contactata. ce pot sa las aici? mail telefon id de ceva? sau de altceva? me_maya88 idul meu de yahoo. si am si telefon mobil Nokia. astept sa ma contactaci. va pup?

  • AndreiRN, joi, 17.01.2008 22:11
    Femeie vitezomana

    Asley ForceDanika Patrick

  • AndreiRN, luni, 21.01.2008 22:57
    Saab

    Pt Oliver ca poate nu stie dar Saab este masina americana de catva timp si are sasiul de la Subaru ca altfel dadeau faliment de mult.

  • prudentul, marţi, 22.01.2008 11:04
    SAAB

    AndreiRN, nu ştiu dacă e o întâmplare că mă tot iau de posturile tale sau e din cauza a ceea ce afirmi. Hai să lămurim odată problema. SAAB face parte din GM, OK? Asta nu o face maşină americană. Este o MARCĂ europeană în proprietatea unei firme americane. Dacia face parte din Grupul Renault şi cu toate astea nu e o maşină sau o marcă franţuzească. La fel şi Nissan, este japoneză, chiar dacă face parte din acelaşi grup francez. Skoda este o marcă/maşină cehească în proprietatea VW. Lamborghini e o masină italiană, sper că n-o să spui că e nemţească (acelaşi grup VW). SEAT e o marcă/maşină spaniolă în proprietatea aceloraşi nemţi. Land Rover şi Jaguar sunt acum maşini indiene, vrei să spui? Rolls-Royce este şi va rămâne o marcă britanică, în ciuda apartenenţei la aceeaşi VW. La fel Bentley în cazul BMW.Întrebare: cum de ştii tu că SAAB ar fi dat faliment dacă nu avea şasiu de Subaru? Din cauya apartenenţei la GM? Cu alte cuvinte vrei să spui că firmele europene cam dau faliment de proaste ce sunt iar cele americane sunt indestructibile? Mie mi se pare că industria auto americană a avut şi zile mai bune. Nu o critic şi nu mă bucur, ba chiar doresc să o văd depăşind actuala criză. Pentru că-mi plac automobilele, apreciez un lucru de calitate indiferent că vine din Europa, SUA sau chiar şi China (atunci când va fi cazul).