Seat isi premiaza cel mai bun om de service
Seata a organizat si anul acest competitia "cel mai bun om de service", in finala concurand 70 de angajati.
Cu ocazia aniversarii a 50 de ani de la lansarea modelului SEAT 600, departamentele de vanzari si marketing din cadrul SEAT au organizat competitia anuala “Cei mai buni oameni de service” pentru a oferi distinctii celor mai performanti angajati din departamentul post-vanzari.
Editia a noua a anului acesta a numarat 70 de finalisti care au vizitat sediul SEAT din Martorell (centrul gazduieste activitatile post-vanzare ale marcii, personalul de relatii cu clientii si departamentul de parc auto, impreuna cu reteaua de dealership Catalunya Motor, desemnata special vanzarilor catre angajati si membrilor de familii).
Cei 70 de finalisti, provenind din diferite orase din Spania, s-au confruntat cu teste de cunostinte privind identitatea de marca, dar si domeniile fiecaruia de specialitate. In general, testele de calificare acopera cele mai ample situatii, de la reparatii, simularea primirii automobilului si a livrarii sale catre client, la solutionarea preferintelor de culori sau calcularea costurilor de service.
Berthold Kruger, vice-presedintele Seat pentru vanzari si marketing, a incurajat acest eveniment, care “premiaza excelenta in service post-vanzari. Aceasta, impreuna cu profesionalismul si cunostintele solide ale personalului, fac ca Seat si vanzarile pe care le inregistreaza sa ofere cel mai bun service posibil,” a mai afirmat Kruger.
M-am grabit sa citesc articolul. Zic... mama ce tare, premiaza cel mai bun om din service. Cand colo... in Spania. La noi ar trebui premiat cel care produce cele mai multe daune... sa vezi batalie pe premiu...