Șeful Mercedes-Benz dorește relaxarea normelor noi de reducere a emisiilor de CO2
Ola Kaellenius, șeful Mercedes-Benz, se alătură poziției Asociației Constructorilor Europeni de Automobile de a solicita relaxarea și amânarea normelor de reducere a emisiilor de CO2. Șeful mărcii germane subliniază că preferințele clienților nu pot fi ignorate.
Cei mai mulți producători auto europeni, în frunte cu Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), au cerut Comisiei Europene să amâne introducerea viitoarelor norme de reducere a emisiilor de CO2. Acestea urmează să intre în vigoare de anul viitor, iar mașinile produse începând din acest an vor trebui să nu depășească un nivel mediu de 95 de grame/km de CO2.
Înainte de această cerere, producătorii și-au exprimat îngrijorarea cu privire la viitorul industriei auto europene. Luca de Meo, șeful Renault, a precizat că producătorii riscă amenzi în rândul miliardelor de euro și chiar o producție redusă cu cel puțin două milioane de vehicule.
Acum, Ola Kaellenius, șeful Mercedes-Benz, se alătură poziției ACEA de a relaxa și amâna aceste norme de emisii de CO2. CEO-ul grupului german a subliniat într-o declarație că preferințele clienților nu pot fi ignorate și se declară un susținător al propunerilor lui Mario Draghi, fostul prim-ministru al Italiei, de a stimula competitivitatea europeană. În acest sens, Kaellenius a declarat că ar "aproba aproape fără rezerve" un raport recent al oficialului italian și că țintele cu noile norme de emisii sunt "greu de atins."
Poziția lui Kaellenius cu privire la această temă vine la câteva zile după ce Mercedes-Benz a avertizat că ar putea urma scăderi pentru marca germană din cauza problemelor de pe piața chineză. Recent, Mercedes-Benz a pus capăt unui parteneriat cu chinezii de la BYD și a cedat toate acțiunile mărcii de mașini electrice premium Denza către aceștia. În ciuda evenimentelor recente, Kaellenius este încrezător și spune că Mercedes-Benz "este pe drumul cel bun" în ceea ce privește planurile sale de reducere a costurilor.
via Economica
Care sunt producatorii care vor normele relaxate si de ce??? Mercedes a fost si el cumva implicat in dieselgate si a turnat? https://dieselgate.legal/news/mercedes-faces-legal-fallout-in-dieselgate-after-court-orders-damages La puscarie cu oamenii corupti! Lumea nu vrea putoare! Clientii vor sustinere si infrastructura pentru electrice, nu softuri mincinoase! Decat sa investiti in aspect, AMG, liniute si figuri, mai bine ati cheltui banii pentru sanatate!