Şeful Volvo: "Trebuie să renunţăm la eticheta premium"
Stefan Jacoby, omul pus de Geely în fruntea Volvo, susţine că, pentru a avea succes, marca suedeză trebuie să îşi creeze propriul drum şi să renunţe la lupta cu germanii.
Conform şefului Volvo, Stefan Jacoby, Volvo va renunţa la pretenţiile de marcă premium, urmând să se concentreze mai mult pe calitatea percepută suedeză.
"Haideţi să terminăm cu discuţiile despre premium. Sună ca şi cum ar fi o strategie bazată pe preţ şi are o aură scumpă în jurul său. Trebuie să ne concentrăm pe simplitatea elegantă scandinavă, pe identitatea noastră unică, şi să nu ne copiem adversarii de piaţă"
Ideea enunţată de Stefan Jacoby nu este nouă, ea fiind baza unor neînţelegeri iscate între noii patroni ai mărcii suedeze, chinezii de la Geely, şi actuala echipa de management. La momentul respectiv, Li Shufu - preşedintele companiei chineze - susţinea o strategie prin care Volvo să producă modele luxoase care să se bată de la egal la egal cu rivalii germani. Cu toate acestea, chinezii s-au arătat deschişi să aplice planul gândit de suedezi în cazul în care nordicii insistă pe acesta: "Dacă ei vor ţine neapărat la filosofia lor, voi lăsa de la noi. De ce? pentru că ei au adus Volvo în poziţia în care se află astăzi, deci trebuie să aibă motive clare pentru a-şi susţine poziţia", săuen acelaşi Li Shufu.
via | Autocar
cine ii injura pe chinezi? doar niste afafici carpato-damboviteano-pontici ce au pretentii de civilizati dar nu sunt in stare decat sa intinda mana la cersit pretinzand ca restu lumii isi bate joc de ei Cat despre volvo: poate ca va deschide un nou drum in lumea auto si cand vom zice "volvo" vom spune filosofie scandinava neinfluentata de cocalarismul din ce in ce mai evident la mercedes si mai ales la BMW si culmea culmilor si esenta prostului gust: audi (sub abladuirea teparilor de la wv)