Şeful Volvo: "Volvo poate să fie o marcă de top"

Publicat miercuri, 18.08.2010 14:51 de Sebastian Toma

Noul şef al mărcii Volvo şi-a reafirmat credinţa în faptul că Volvo merită un loc în topul producătorilor premium de automobile.

Stefan Jacoby, noul şef al mărcii Volvo, a declarat că marca pe care o conduce va putea folosi proaspăta sa independenţă pentru a intra în liga de top a mărcilor premium. Jacoby a condus divizia americană a mărcii Volkswagen până în urmă cu câteva săptămâni şi s-a ferit să prezinte estimări de vânzări pentru perioada următoare. Cu toate acestea, Stefan Jacoby a specificat că Volvo are parte atât de un set nou de provocări, cât şi de un set de oportunităţi noi graţie faptului că nu mai este legat de un producător mare de automobile.

"Economiile pe care le poţi face sunt un factor cheie pentru a face un producător de automobile să fie competitiv. Dar ştim şi că volumul şi mărirea cotei de producţie poate să aducă de la sine alte probleme complexe şi reducem viteza. Asta este oportunitatea pe care o avem în faţă acum, respectiv să fim în postura de David în industria giganţilor. Înseamnă că putem să fim rapizi şi flexibili. Avem avantaje şi trebuie să căutăm soluţii inteligente. Vom avea oportunitatea de a colabora cu diverşi furnizori şi cu compania Geely Auto. Iar investiţia chinezească ne va permite să avem o şansă în plus pe piaţa din China", a declarat Stefan Jacoby despre viitorul mărcii Volvo.

Noul şef al Volvo a calmat speculaţiile care anunţau că marca din Gothenburg va fi înghiţită de Geely Auto. Jacoby a declarat că marca Volvo este importantă în industria auto şi că nu are sens o fuziune, ci dezvoltarea continuă a mărcii suedeze.

"Urmează o călătorie interesantă, care nu va merge exact aşa cum am planuit noi. Dar sunt foarte hotărât să aduc Volvo în locul pe care îl merită – şi îşi are locul în liga de top a mărcilor premium", a completat Stefan Jacoby.

Via | Autocar

  • fff, miercuri, 18.08.2010 19:09
    ff

    tare