STUDIU: Producatorii cu game mai noi vor avea succes in viitor

Publicat marţi, 28.07.2009 19:01 de Sebastian Toma

Studiul Car Wars al celor de la Merrill Lynch a subliniat importanta innoirii gamei de modele a unui producator de automobile si legatura acesteia cu succesul inregistrat de acel producator.

Un studiu efectuat de Merrill Lynch a relevat faptul ca un producator de automobile cu o gama de modele mai tanara va avea un nivel de succes mai ridicat decat cel al producatorilor cu game de modele invechite. Studiul Merrill Lynch Car Wars este facut in fiecare an de un deceniu, si s-a dovedit a fi extrem de precis in previziunile privind viitorul pietei auto si tendintele acesteia. Concluzia din acest an este simpla: succesul unui producator de automobile sta in noile modele pe care le introduc in gama si in frecventa cu care inlocuiesc modelele existente.

Pentru a exemplifica aceasta situatie, cei de la Merrill Lynch au evaluat performantele lui General Motors, Ford si Chrysler in comparatie cu cele ale producatorilor coreeni si japonezi de automobile. Cercetatorii au descoperit ca producatorii americani de automobile si-au innoit gama de modele mai lent decat rivalii asiatici si au pierdut cel mai mare procent al cotei de piata atat in ultimul an, cat si in anii precedenti. Bineinteles, clientii producatorilor americani de automobile au migrat catre marcile care au lansat modele noi mai des si care si-au improspatat gama cu cel putin un model nou in fiecare an. In acest moment, producatorii de automobile din Asia au cele mai tinere game, Hyundai si Kia fiind producatorii care isi innoiesc cel mai des gama de modele, pe cand Honda si Toyota se situeaza pe locurile trei si patru ale acestui clasament. Nissan sta pe locul cinci al acestui clasament, iar Ford se afla, in mod surprinzator, pe pozitia a doua.

Via | CNNMoney

  • sel, marţi, 28.07.2009 20:00
    uau!!

    uau! Foarte tari astia.Bine ca nu isi spun cercetatori. "Niste cercetatori de la universitatea..." Chiar asa constructorii cu modele noi vand mai mult? Si cei cu modele invechite dpdv al designului,tehnologiei isi pierd clientii? Incredibil!!! Mai iau si bani pe studiile astea...