Toate exemplarele Ferrari 458 Italia, rechemate în service?

Publicat miercuri, 01.09.2010 11:42 de Mircea Meșter

Conform unei informaţii încă neconfirmate, Ferrari va rechema în service toate exemplarele 458 Italia vândute pentru a schimba un scut termic. Acesta ar sta la baza incendiilor repetate din ultima perioadă.

Membrii celui mai important forum Ferrari din lume susţin, citând surse din interiorul dealerilor mărcii, că producătorul italian se pregăteşte să anunţe un recall în service pentru toate exemplarele 458 Italia vândute până astăzi. Cauza este legată de incidentele repetate în care exemplarele modelului italian au fost mistuite de flăcări în urma unor problemede ordin tehnic.

"Dealerul meu m-a anunţat acum un minut că Ferrari va rechema în service TOATE exemplarele 458 Italia din cauza problemelor care pot duce la incendii. Ferrari a descoperit cauza care duce la incendiile respective: un adeziv care ataşează scutul termic dintre motor şi habitaclu. Acesta este inflamabil atunci când este expus la temperaturi foarte ridicate. În locul rspectivului adeziv, dealerii vor monta o serie de prinzători mecanice care vor elimina problema. Fiecare 458 Italia produs va fi implicat în această operaţiune de recall", susţine Superquant, unul dintre utilizatorii Ferrari-chat.com

Conform primelor informaţii, Ferrari va înlocui fiecare exemplar 458 Italia implicat până acum în incidente de acest tip. Dacă zvonurile se vor confirma, comunicatul oficial din partea producătorului italian ar trebui să apară în cursul aceste zile.

via | jalopnik

  • rolf, miercuri, 01.09.2010 12:18
    Recall

    Pana la urma este o chestie de bun-simt. Nu inseamna ca daca platesti o gramada de bani pentru masina aceasta nu este ferita de probleme. Astfel consider ca daca Ferrari face un recall 458-ului nu este de natura sa le scada din prestigiu, ba din contra asta arata interes si consideratie pentru clienti.

  • Victor, miercuri, 01.09.2010 14:26
    Ferrari

    Frate ce petarda sunt astia =))))))))))))))),nici macar o marca low-cost asa cum este Dacia nu a avut probleme in halul asta adica de a lua masina foc si astia fac scuturi termice din materiale inflamabile =))))))))))))))))),mai bine iti cumperi dracu Trabant decat un junghi dasta care cred ca a inceput sa fie proiectat de amatori..auzi si tu scut termic care este inflamabil..

  • gica, miercuri, 01.09.2010 15:06

    nu scutul e inflamabil ci adezivul folosit pentru a fi atasat de sasiu. E clar ca cei de la ferrari au cautat toate metodele pentru a diminua greutatea, dar totusi, nici unuia nu i-a trecut prin scafarlie sa supuna testelor substanta, tinand cont de conditiile din zona motorului?

  • ZZZ, miercuri, 01.09.2010 15:26
    Romanu n-are noroc da se pricepe la tot

    Ma da cati ingineri sunt pe aici. Ma da voi sunteti priceputi rau, doctori in toate pacat ca nu va vede nimeni sa va recruteze. Astia suntem... cand e vorba de criticat, de vazut paiu din ochiu altuia suntetem cei mai buni. La observat defecte nu ne intrece nimeni. Da daca e vorba de apreciat calitati, de promovat valori, sau modele suntem la pamant. Oamenii astia au creat o capodopera a ingineriei pe care absolut TOTI SPECIALISTII au laudat-o. Ca au dat-o in bara cu adezivul ala asta e, Se repara, se inlocuieste. Bine ca n-a patit nimeni nimic. Evident ca materialul a fost testat, dar probabil ca in realitate se ajunge la temperaturi mai mari, sau este supus mai mult timp la incalzire.

  • luca, miercuri, 01.09.2010 17:08
    asa e

    Asa e cand vinzi brandul si nu calitatea produsului !

  • ionut, joi, 02.09.2010 14:14

    baiul este ca atunci cand dacia va avea montat macar 5% din tehnologia de pe ferrari, atunci vom vedea cum se comporta sau in cat timp explodeaza de la introducerea cheii in contact. cand este vorba de performanta, tehnologie, materiale, raport putere/greutate, la dacia aceste concepte sunt sf-uri sau ozn-uri. ferrari cu aceste concepte lucreaza. apar inevitabil probleme, dar ei cauta problema si o rezolva. comparatia intre cum este facuta dacia si cum este facut ferrari ar fi identica cu fokker dr1 daca ar face fata unui SF71. oricum sunt alta liga, nu se pun in aceeasi oala.

  • gica, joi, 02.09.2010 22:03

    nu se pun in aceeasi oala dar le pomenesti pe amandoua in acelasi text. Nu se face!