Toyota apeleaza la muncitorii sai pentru a-si sterge imaginea dupa recall
Toyota va lansa o campanie publicitara la nivel european pentru a-si imbunatati imaginea sifonata de recall-ul din ianuarie. In centrul campaniei stau muncitorii Toyota.
Toyota va lansa o campanie de marketing la nivel european prin care constructorul japonez isi reafirma grija pentru siguranta masinilor sale, incercand sa isi imbunatateasca imaginea afectata de recall-ul masiv anuntat in luna ianuarie a acestui an. Campania Toyota se va derula pe TV, print si online si va include imagini ale muncitorilor din uzinele europene care transmit un mesaj plin de sensibilitate:
Campania va incepe in mai, urmand sa atinga toate pietele importante pentru constructorul japonez. Suma totala investita de niponi pentru a-si promova mesajul este de 20 de milioane de euro.
"Campania a fost inspirata de proprii nostri oameni de productie si de vanzari. Pasiunea lor incredibila, implicarea lor in calitatea produselor si siguranta clientilor sutn elementele care ne-au construit reputatia. Vrem sa aratam aceasta fata umana a companiei Toyota. Toyota autentica, reala", a declara Andrea Formica, seful de vanzari si marketing al Toyota Europe.
via | Automotive News
"Your Toyota is my Toyota" inseamna "Toyota ta este Toyota mea", si nicidecum "Toyota mea este Toyota ta". Sensurile pentru cele doua traduceri sunt complet diferite.