Un client Bugatti da in judecata compania

Publicat miercuri, 02.09.2009 17:30 de Sebastian Toma

Canadianul Barry Zekelman da in judecata dealerul Bugatti de la care si-a comandat un Veyron pentru ca nu a putut primi modelul pe care l-a achizitionat.

Francezii de la Bugatti au fost dati in judecata de catre un client din Canada, care este nemultumit de faptul ca nu mai produc modelul Veyron. Barry Zekelman a platit un avans de 427.935 dolari pentru un Bugatti Veyron model 2009, dupa care a platit diferenta pana la 1.55 milioane de dolari in termen de trei luni. Dealerul Bugatti de la care a comandat modelul respectiv i-a oferit un Veyron model 2008, dar canadianul nu a fost multumit de propunere si a dorit sa isi primeasca banii inapoi.

Opt luni mai tarziu, acesta s-a hotarat sa ii dea in judecata pe cei de la Bugatti. Motivul pentru care Barry Zekelman nu a primit un Bugatti Veyron productie 2009 este simplu – modelul respectiv nu se mai fabrica, iar ultimele unitati fabricate erau MY2008, in timp ce cele MY2009 erau deja vandute. Astfel, canadianul nu a putut primi modelul pe care si-l comandase, iar acest lucru inseamna o incalcare a contractului semnat cu dealerul.

Via | 4wheelsnews

  • nebunu, miercuri, 02.09.2009 18:46
    ?

    adica un veyron e aproape 2 mil de dolari?

  • roland_nebunu, miercuri, 02.09.2009 19:26

    Incredibil domnilor, o masina, deoarece pana la urma are tot 4 roti ca Loganu meu, costa 2 mil de euroi.Va dati seama cate suflete vai de capu lor ai putea salva in africa cu acesti bani? Ganditi-va...... Referitor de stimatul domn care a primit o teapa, nu ii urez decat un banal succes deoarece,cum a avut atatea milioane sa dea pe o masina, isi va putea cumpara alta. Salve!

  • george, miercuri, 02.09.2009 19:30

    Olee!!Olee!

  • Bethurbazal, miercuri, 02.09.2009 21:07
    opinie

    Nu cititi bine? Costa 1,55 milioane USD.

  • fast eddie, miercuri, 02.09.2009 21:29
    roland loganistu

    evident tot 4 roti, tot 1000 de cai si tot 400 la ora prinde si loganu tau. traiasca loganistii regii soselelor

  • Alex Radoi, miercuri, 02.09.2009 21:58
    Useless...

    "evident tot 4 roti, tot 1000 de cai si tot 400 la ora prinde si loganu tau. traiasca loganistii regii soselelor" Omule, iarta-ma ca iti spun, esti limitat. Tu doar atat ai inteles din ce a vrut sa zica omul asta? Ideea era ca nu e NORMAL sa arunci pe o masina 1.550.000eu, adica pe ce va ce are tot patru roti ca orice masina. Daca chiar ai bani si vrei sa ai parte de senzatii, poti foarte bine sa dai "doar" 150.000eu pe un R8 V10 de exemplu. Gandeste-te ca un om obisnuit, adica NU vreun pilot de curse, nu faca mare diferenta intre 2.5s pana la suta si respectiv 3.9s. Fac pariu ca majoritatea posesorilor de Veyron nu sunt decat baietzasi de bani gata gen Costelus Casuneanu, care nu fac decat sa o arda cu 40km/h pe marile bulevarde ale lumii "ca sa vada dusmanii" ce putere financiara au ei. Si, in schimb, daca ii ia vreun Stig la o tura "profesionala" cu un Evo se c..a pe ei in pantaloni de frica, cu toate ca are pretul de vreo 30 de ori mai mic decat Veyronu' cel pretios.

  • bai asta cu loganu, miercuri, 02.09.2009 22:23
    asa e

    pai are toto 4 roti c loganu tau da mai are un mic amanunt in plus fata de al tau si de toate masinile din lume prinde 407 km pe ora si atata timp cat au cautare nu vad de ce greseste cu ceva firma ei produc ca se cauta asa ca laso mai moale cu loganu da daca esti asa de,,,,pf incat sa compari cu bugattiu esti dus tata pf multi tara in romania asta

  • lol, miercuri, 02.09.2009 22:34
    lol

    nam nimic cu ele cele mai bune masini in banii lor dar nu le mai comparati frate cu nustiu ce masini sau mai ales CU BUGATTIU ce dreak sa fim seriosi doamne voi credeti ca aveti logan snteti cel puti shumi

  • roadrunner, miercuri, 02.09.2009 22:35

    @roland_nebunu - da de ce nu ti-ai luat trabant ca si ala are 4 roti, si tot masina e? @Alex Radoi - ce pentru tine nu pare normal pentru unu cu bani e normal. daca omu vrea masina aia si are bani sa dea pe ea, nu vad care e problema. legat de chestia cu "sa vada dusmanii", asta e o chestie romaneasca, fiindca in afara (cel putin in Germania) nu intereseaza pe nimeni ca mergi cu Porsche sau cu o masina de acu 10-15 ani.

  • NeoGalaxy, miercuri, 02.09.2009 22:58

    Cu cat este mai scumpa masina cu atat este mai impotent soferul care si-o doreste. Ca este impotent sexual sau intelectual este cel putin irelevent, dar smecheria este ca masina asta dupa 5000km nu mai valoreaza nici la jumatate, ia cautati preturile la cele 20-50 de masini care sunt deja pe net din cele probabil vreo 100-200 produse. Asa ca sa dai bani pe ceva ce scade repede din valoare si nici nu apuci sa te bucuri de el, mai bine dai pe o femeie care vrea numai si bani si nu este buna decat de 4 litere aici. Iar de masini tari... poate 5% din soferii sau ma rog cei care le cumpara stiu ce sa faca cu ele. Sa te duci la Cora sa faci cumparaturi cu un Ferrari era ceva dar sa stii in garaj un Buggati si sa nu faci nimic cu el este prostie pura. Si asa exista un singur Buggati cu vreo 10-15k km parcursi ceea ce este putin pentru o asememea masina.

  • slr, miercuri, 02.09.2009 23:07
    corect

    deci aruncati 640 000 pe un slrmclaren sfatul meu.peace...

  • danyut, joi, 03.09.2009 09:03

    Costul de productie al unui Bugatti depaseste cu mult pretul de vanzare.

  • Tzaq, joi, 03.09.2009 09:10
    probabil

    @roadrunner pentru ca din pacate trabantu nu se mai fabrica. aia da masina!

  • ionut007, joi, 03.09.2009 09:58
    Exsita Tata si cosciugele chinezesti

    Daca sunteti nostagici dupa masini de proasta calitate exista TATA si o gramada de chinezarii, nu trebuie sa va luati Bugatti.

  • flaviu c, joi, 03.09.2009 10:54
    bugatti

    veyron este mai mult decat o masina este o capodopera inginereasca pretul ei ,de 1 mil de euro,nici nu acopera pretul de productie, livrare , marketing etc. grupul vw , din care face parte, pierdea la fiecare masina inca pe-atata. au facut-o doar sa demonstreze ca pot (fi cei mai buni) si acum s-au oprit din productzie, cum o facea orice conducere inteligenta

  • Alex Radoi, joi, 03.09.2009 12:03
    Intr-un fel chiar mi-e mila...

    -"loavas loganurilen ,,,_|_ nam nimic cu ele cele mai bune masini in banii lor dar nu le mai comparati frate cu nustiu ce masini sau mai ales CU BUGATTIU ce dreak sa fim seriosi doamne voi credeti ca aveti logan snteti cel puti shumi" Iata ca Romania a mai dat lumii un alt analfabet? Ceva nou? -"legat de chestia cu "sa vada dusmanii", asta e o chestie romaneasca, fiindca in afara (cel putin in Germania) nu intereseaza pe nimeni ca mergi cu Porsche sau cu o masina de acu 10-15 ani." Chiar crezi? Inseamna ca esti inca un copil inocent. Mai iesi si tu din Romania, sau macar asculta relatarile despre "occident" ale unor oameni care au fost acolo si au ceva mai multi "anisori de viata" decat tine.

  • cosmo, joi, 03.09.2009 14:05
    bafta alex!

    nu te mai certa ma cu toti analfabetii de 18-20 de ani care posteaza pe aici...

  • DAVID, joi, 03.09.2009 15:18
    Productie limitata

    Costul de productie este de 2.000.000 Euro si numarul masini produse este limitat la 300, de aceea are pretul ridicat. Va aparea si un model nou sa nu credeti ca cei de la VW au investit sute de milioane de euro degeaba.

  • raaul, joi, 03.09.2009 15:35

    la cat costa masina asta putem afirma ca este PUTIN mai buna decat altele, comparand si pretul ne dam seama unde se duc toti banii.pe cele mai fine detalii din constructia unei masini. intotdeauna varful tehnologiei va costa mult mai mult decat merita in perspectiva unui om mediu, si a unuia putred de bogat......si cu pretentii.:P

  • roadrunner, joi, 03.09.2009 17:38
    @ Alex Radoi

    eu as zice sa o lasi mai usor cu comentariile la adresa mea, ca nu ne cunoastem.

  • asmaticu, joi, 03.09.2009 19:29
    sa ma crucesc odata sau de 2 ori?

    Hei vrabiutzelor.... treziti-va! E vorba de principii! Ce face X cu banii lui e treaba lui, asa-i? Si un contract in occident are mult mai multa valoare decat contractul ala prapadit prin care toti asteptau la coada Dacia inainte de 89 si o luau "in mana" la preturile din 90 si anii urmatori. Daca omul a platit si vrea modelul 09 e dreptul lui, nu? Mai ales cand da o caruta de bani. Restul: ce va tine sa va donati Loganurile africanilor???

  • Alex Radoi, joi, 03.09.2009 23:08

    Fiindca in general cel care isi permite un Veyron are averea exprimata in sute de milioane sau chiar miliarde de euro, iar cei care au Logan platesc la el rate. Acum te-ai prins de ce?

  • Sya, joi, 03.09.2009 23:43

    Bv tot respectul pentru Alex Radoi se vede ca e un om cu capul pe umeri "JOS PALARIA" v-a inchis gura la toti (adolescentilor)

  • George, vineri, 04.09.2009 20:26
    bugatti

    Bravo

  • ufx, sâmbătă, 05.09.2009 13:34
    compania sau dealerul?

    pai acu o dat in judecata dealarul sau compania? oricum in cazul asta are dreptate omul