Vânzările de mașini electrice s-au prăbușit în Germania: scădere de 69% în august
Conform celor mai noi date oferite de Autoritatea Federală de Transport Auto (KBA) din Germania, vânzările de mașini electrice au scăzut cu 69% în luna august. Dintre toate mărcile, Tesla a avut parte de cea mai mare scădere.
În luna august, vânzările de mașini electrice s-au prăbușit. Potrivit celui mai nou raport al Autorității Federale de Transport Auto din Germania, vânzările de mașini electrice au scăzut cu 69% în ultima lună a verii. De altfel, întreaga piață auto din această țară a suferit o scădere de 28% a vânzărilor de mașini noi în luna august față de aceeași perioadă din 2023.
Dintre toate mărcile producătoare de mașini electrice, Tesla a suferit cel mai mult. Vânzările mărcii americane au scăzut cu 66% doar în ultima lună pe această piață față de august 2023. De asemenea, și celelalte mărci au avut scăderi semnificative. Pe locul 2 este Mini, care a vândut cu 45% mai puține mașini electrice decât anul trecut în august. Audi a avut o scădere de 37%, în timp ce BMW și Mercedes-Benz au înregistrat scăderi de 23%, respectiv de 16%. Inclusiv Volkswagen a avut o scădere de 23% în această perioadă.
Din datele pentru luna august, se pare că cei mai mulți clienți germani se reorientează către mașini cu motoare termice. Vânzările de mașini cu motoare pe benzină au scăzut doar cu 7%, în timp ce vânzările de mașini hibride au scăzut cu doar 1.5% față de august 2023. Mai mult, mașinile cu motoare PHEV au avut parte de o scădere de 7%, iar cele cu motoare diesel au scăzut cu 24%.
via Carscoops
-
eu, vineri, 06.09.2024 13:48
corect, s-au prabusit, dar totusi, cat o fi germania de tare in masini, insa in cele electrice e cam inapoiata ca vanzari si adoptie, comparativ cu altele din europa (benelux, franta, anglia, nordicele), de china nu mai vorbesc. drept s-o zic, e cam inapoiata si ca produse in sine, mult sub cele din china, nu neaparat la calitatea si exactitatea asamblarii, la finisaje si robustete, unde sunt greu de batut. dar la partea de software si management al energiei sunt sauerkraut. o combinatie de factori care includ specificul rutier al tarii, cu multa autostrada de mare viteza, combinata cu un traditionalism uneori absurd (in germania faxul inca se foloseste pe scara larga), au dus la situatia din prezent, cu o adoptie slaba a electricelor. deci germania, desi o piata foarte mare, cu mult potential, nu e o referinta in domeniul masinilor electrice, pentru ei nemtii, ca si japii, sunt foarte greu de scos din paradigma veche. pacat ca va fi china cea care o sa le bage mintile in cap la modul dureros. si ne va durea si pe noi, romania, care avem o legatura foarte stransa economic cu germania si cu industia auto germana.
-
Andrei, vineri, 06.09.2024 13:53
Germania are și mari probleme economice, cu o industrie enorma care nu reușește sa se redreseze. Cu decizii înepte de a închide centralele nucleare și a paria de hidrogen. Și da, un traditionalism dus la extrem. Sunt un caz aparte în Europa. Vânzările de electrice sunt ultima problema. Dacă nu se redreseaza economic întreaga Europă va suferi.
-
Andrei, vineri, 06.09.2024 13:55
La ei e și complicat să plătești cu cardul, tot cash-ul e baza.
-
Michi, vineri, 06.09.2024 13:58
Eu credeam că înlocuirea parcului auto cu mașini electrice este un proces serios. Din 2030 nu mai produce nimeni termice, din 2035 BEV e obligatoriu, din 2036 te arestează pentru schimbarea uleiului. Dacă o piață precum cea a Germaniei, de 3 milioane mașini pe an, raportează 1600 BEV în august, poate că vă luați voi trotinetele și vă dați cu ele pe unde vreți, inclusiv în cap.
-
Matei, vineri, 06.09.2024 14:04
Acum nu e obligatoriu, din 2035 e. Alte țări de decurgă deja multe mai bine. 23% EVS in Marea Britanie. Aproape una din patru mașini vândute e electrică.
-
Dizăl Rulz Forevăr, vineri, 06.09.2024 14:09
Românii se uita la germani ca la dumnezeii mașinilor. Ce cumpăra germanii vor cumpăra ei peste 15 ani. Deci e important.
-
@Michi, vineri, 06.09.2024 14:11
Norvegia si Olanda au inregistrat cresteri la vanzarile BEV. https://cleantechnica.com/2024/09/02/elbil-thinks-electric-car-sales-in-norway-could-hit-100-by-next-year/ 94% din masinile noi in Norvegia sunt electrice. Cand vedeti stirea ca Germania face si drege, nu uitati: VAG BMW si Mercedes instalau niste softuri ilegale pe produsele lor. VAG urmeaza sa isi inchida fabricile ca nu mai produc cum trebuie. Dupa fapta si rasplata! Germania se duce pravale, nu mai e locomotiva Europei, e doar un vagon care merge cu frana trasa. Merita ce e mai rau pentru ca au mintit si furat. Deci sa cumpere ce troace vor ei si sa se imputa pana mor! Evoluatii se descurca si fara pocnitorile lor. Vanzarile din Olanda si Norvegia nu se bazeaza pe electrice germane, au Tesla, Volvo, Kia, Hyundai.
-
Electrikkk, vineri, 06.09.2024 15:08
https://www.youtube.com/watch?v=g0idGJ3am78 in tari mai destepte si mai moderne decat Germania deja incep sa foloseasca TIR-uri electrice pe scara larga. Adica se poate, daca se vrea. Germania o sa sufere mult pentru ca nu au facut masini electrice serioase, precum Tesla, Rivian nu mai spun de Lucid. Apoi oricat nu as vrea sa vad/cumpar de la Chinezi, ce sa zic, am vazut niste masini electrice aparute in acest an.... mult mai frumoase decat orice EQB, EQS sau BMW EV !!! Chiar spre zona Lucid, super frumoase exterior, interior, luxoase, si preturi ... Sunt un fel de MG in China se vand cu toate/deci cu dotari, nu cheala 18.000 euro pentru piata din Rusia. EV ! Nu mai spun de Germania care a inchis, cum bine zici dle "eu" centralele nucleare, exact in deceniile cand aveau mai mare nevoie si ca au fortat Uniunea Europeana sa declare gazul ca si energie verde !!
-
alex_cu_a_mic, vineri, 06.09.2024 15:08
Augustul trecut a fost ultima luna cu subventii la electrice si s-au inmatriculat multe electrice "pe dealer" asa ca baza de raportare e destul de mica. Raportat la o luna extraaordinara, orice luna normala e o scadere. Raportat la o luna extraordinara, o luna slaba pare dezastru. Singura veste cu adevarat proasta e ca vanzarile totale au scazut in raport cu anul trecut.
-
alex_cu_a_mic, vineri, 06.09.2024 15:09
Baza de raportare mare voiam sa zic.
-
dan_grc, vineri, 06.09.2024 15:42
Indiferent de numele inventat, omul nu se poate abține sa nu vorbească de Bmw și Germania, ferească Sfântul electron.
-
Ambulanța, vineri, 06.09.2024 16:34
Paranoicul vede inamicul peste tot.
-
@dan_grc, vineri, 06.09.2024 16:40
Ca sa iti intelegi nivelul trebuie sa vezi unde te incadrezi (in ce tabara). Exista pe de o parte retarzi care apreciaza o marca ce face produse cu design agresiv, face reclamele agresive, investeste in software ilegal si in tehnologii de schimbat culorile la masini si in motorizari nesimtite. Ei sunt prostii si retarzii care incurajeaza BMW cu ilegalitatile si investitiile in abureli si motoare care put. Pe de alta parte exista oamenii ce apreciaza o marca ce nu a instalat softuri ilegale, nu face masini cu design agresiv si investeste foarte mult in siguranta. In Romania cand apar stiri despre Volvo, sar toti prostii sa o denigreze, desi nu face nimic rau si nu vrea raul nimanui. Iti dai seama cat de prosti sunteti cand promovati marlania si huliti o marca ce va vrea binele? Voi preferati putorile diesel si sariti repede la Volvo ca produce electrice care nu put. Iti dai seama cat de retard esti cand sustii o marca ce investeste in abureli si motoare puturoase, dar strigi repede cand Volvo mai scoate cate o masina mai sigura si mai buna? Vezi ca VAG e aproape de faliment. BMW s-ar putea sa ii calce pe urme in curand:) cel putin asta sper, ca la cat de multi prosti sunteti, o sa va omorati intre voi pe strazi.
-
Gigel, vineri, 06.09.2024 16:47
Eu le-as da la germani inapoi toate troacele diesel cu softuri ilegale si le-as pune un balon deasupra tarii lor sa se intoxice cu propria putoare. Germania merita sa intre in colaps dupa mizeriile facute de producatorii locali. Sa speram ca va trece printr-o criza cat mai mare si vor da faliment multi producatori auto de la ei. Astfel lumea va vedea ca altii sunt net superiori si isi vor lua masini net mai bune. Sa scada numarul de masini electrice vandute si sa creasca cel de masini diesel, ca asa scapam si noi mai repede de oamenii care nu judeca.
-
dan_grc, vineri, 06.09.2024 17:01
Chiar trebuia sa-l " aduci " și pe Gigel, sa întărești mai bine ideea, care idee ? Aia cu grija pentru altul . Dar mai este o idee, anume ca Europa nu înseamnă doar Norvegia, Olanda, Belgia, în funcție de cum se vând electricele, nu înseamnă nici doar Germania, evident, asta n-au înțeles politicienii care votează aberații, ce pretenții sa mai ai la Gigei, Matei . Rable, groapa de gunoi, sa vedem, adică poate sa se informeze oricine, România nu are cel mai vechi parc auto din UE, sunt destule țări sub noi, singurele gunoaie sunt alea propriu-zise pe care le tot trimit unele țări vestice către România, figurând în acte ca altceva, în fiecare lună sunt descoperite în vămi, inclusiv din civilizata Olanda, de prietena noastă Austria nu mai spun, e greu sa fii ecologic cu adevărat, mai bine trimiți gunoaiele la alții . Nu în ultimul rând, gunoaie sunt și cei care critică românii pentru orice, oricând, by default, pentru ca atât îi duce capul .
-
Ambulanța, vineri, 06.09.2024 17:06
Paranoicul vede dușmanul peste tot.
-
Dutz, vineri, 06.09.2024 17:14
Cu cât mai clară situația că BEV-urile au probleme tot mai mari cu atât focile sunt mai injectate… pe lângă prostiile ce le debitați (România fiind buricul pământului deci un izvor nesecat de analiști economici și de tot felul) antena 3 este copil mic. Situația economiei este dezastru în România și împrumutăm cu n-am făcut-o niciodată, Franța este muuuult mai rău economic față de Germania și lista poate continua. Olanda și Norvegia au împreună 24 mil de locuitori, deci sunt cât 30% din Germania. Ca orice țară Germania a făcut greșeli și pe lângă închiderea centralelor nuclear au acceptat un număr enorm de imigranți, de doare mintea, dar sunt și alt zone în Europa cu aceeași problemă. UE este leneșă, birocratizată, tot mai incompetentă, plină de inepții și în plus îngâmfată. Prețul îl vom plăti toți, nu doar Germania. Când Germania strănută… știți ce înseamnă. Auzi foca… să pui balon să sufoci Germania. Asta de la un român care a dovedit lui și lumii întregi ce înseamnă integritatea, moralitatea, bunul simț și respectul… România țara lucrului bine făcut!!! Pe bune?
-
Dutz mâncați cicluri de găină, vineri, 06.09.2024 17:35
Apropo de izvor nesecat de prostii... Cum e cu vântul noaptea?
-
@Dutz, vineri, 06.09.2024 18:15
Cand Germania stanuta, romanii se duc repede sa o strearga la nasuc. Cand germanii a scapat de dieselurile mincinoase, romanii au fost repede la ei sa ii ajute la curatat. Norvegia si Olanda au mai putini locuitori, dar mai luminati. Nivel de trai peste Germania pentru ca aia si stiu ca un Volvo sau Tesla este peste un BMW sau VAG. Deci tu ala care a vazut atatea fabrici auto si stie atat de multe, nu ai auzit si ca germanii faceau aliante ilegale? Nu ai auzit ca au platit niste miliarde amenzi prin alte tari, dar nu in germanii, ca aia i-au protejat si ajutat sa isi vanda produsele neconforme. Tarile alea care cumparat electricele sunt intamplator si mai evoluata ca Germania si cu mult peste Romania. Aia nu cumpara dieselurile sh alea germanilor. Germanii trebuie sa si-o ia tare in freza pentru ce au facut si pentru cat de corupti sunt. Falimentul sa ii manance si bagati in puscarie toti care au participat la dieselgate. Iar cand o marca face reclame care indeamna la condus agresiv si la drift, ar trebui sa fie direct inchisa! Drumurile publice nu sunt circuite pentru COCALARI!
Dutz, vineri, 06.09.2024 19:10Interesant… ce promovează o electrică care atinge 100 în 3 secunde??? De ce este nevoie de 300+ cai la o mașină “de oraș”? Îți înțeleg frustrarea și cred ca este normal sa fi afectat (frustrat) că uni fac măgării și nu le pasă, sunt o multitudine de exemple… dar, ipocrizia este a ta, și decizia de a nu vedea pădurea de copaci este tot a ta. Cocalarii se “educă” în casă, iar România îi produce pe bandă rulantă. Cine are o mașină sport (nu diesel de 180 CP), și are un hobby în acest sens, o respectă, o îngrijește și se joacă cu ea în locuri special amenajate. Cocalarii români (în special) care nu conduc doar BMW, fac grozăvii peste tot în Europa, și erau niște nesimțiți și înainte de a conduce (indiferent de marcă), iar dacă BMW nu va mai exista (personal mi se rupe), ei vor fi la fel și cu o electrica se pot afișa și mai mult. Este o boală în România, să ne supărăm și ofticam pe tot ce vine din exterior, dar să nu ne asumăm că nu suntem în stare să ne gestionăm țara, să facem infrastructură să o menținem curată… suntem printre cei mai corupți și dezorganizați dintre toate țările (mă refer la cele cu care ar trebui să ne comparăm), dar totuși suntem incredibil de încrezuți și critici… să moară toți că noi avem scuze și explicații pentru orice. Uite că unii dintre noi, am pus capul jos de mult și am acceptat că uneori sunt cauze pierdute și nu ne mai pierdem timpul cu demagogie și ipocrizie. Stai așa… dar sunt convins că la o discuție față în față majoritatea focilor spălate pe creier nu mai scot nimic… 2 “jmecherii” față în față “noroc că nu suntem on line, ca să vezi ce ți-aș arăta eu ție”… cam asta sunteți și din păcate chiar dacă ați putea mai mult nu vreți.
-
@dan_grc, vineri, 06.09.2024 18:21
Gunoi este unul care sustine o marca corupta care investeste in reclamele BMW agresive, in design agresiv si schimbarea culorii. Tot gunoi este unul care cand apare cate o stire despre Volvo, latra repede desi Volvo nu a instalat softuri ilegale, desi Volvo nu face reclama agresiva, desi Volvo nu investeste in abureli, ci in siguranta. Astia sunt gunoaiele si scursurile societatii, niste corupti care sar la bataie, care sicaneaza in trafic, care isi scot placutele de inmatriculare ca sa nu fie identificati.
-
@dan_grc, vineri, 06.09.2024 19:01
Stirea corecta e ca vanzarile de masini au scazut, toate, chiar si cele diesel si benzinare. Germania merita sa intre in colaps pentru ca are o industrie auto mincinoasa si madam Von Leyen a facut numai afaceri in pandemie cu al ei sot si toti complicii corupti. Sper sa vad o Germanie in branci! Tarile alea mici daca pot, iti dai seama cat ar putea face tari mai mari daca ar fi unite si ar avea interese bune? Germania ce a facut? 80 milioane de oameni si producatorii auto au stiut sa se alieze si sa puna softuri mincinoase pe masini si sa fure:)) asta inseamna sa fii tara mare si corupta! Madam von Leyen a fost realeasa de acelasi grup de corupti care a distrus Europa de la pandemie incoace. Fiecare cum isi asterne asa doarme. Si voi daca promovati BMW, e posibil sa dea unul peste voi ca sa va invatati minte ce promovati!
-
@Dutz, vineri, 06.09.2024 19:44
Este o boala in Romania sa ii curatam pe germani de jafuri. Iar cand sustii marcile corupte, patesti ce pateste acum Germania, adica ajungi de rasul lumii. Germania este in colaps pentru ca a lasat coruptii sa o distruga. Felicitam VAG, BMW si Mercedes pentru ca au adus Germania in halul asta. Sper sa dea faliment toti coruptii! Iar cei care ii sustin, vor avea parte de ce promoveaza. Sa va umple samsarii de troace frumos vopsite! Se pare ca taxele alea impuse masinilor electrice chinezesti au efect de bumerang ca si cu ce le-au facut la rusi. Le-au bagat europenii niste restrictii, de platim triplu curentul. I-au rupt de ne-au nenorocit. Asta se intampla cand prostii conduc.
-
@prostovan electric, vineri, 06.09.2024 19:54
Iar ai pontat 8 ore pe site. :)))))))))))
-
@Dutz, vineri, 06.09.2024 19:58
O masina electrica nu are nevoie de 300 CP sau acceleratie de 3 secunde pana la 100km/h. Cu 150-200 CP te poti descurca mai mult decat onorabil in orice situatie avand in vedere cuplul instant, iar o acceleratie de sub 10 secunde e suficienta. Am un XC90 PHEV care poate face suta in 5,5 secunde, dar nu am luat masina pentru asa ceva. Fac naveta si merg prin zona full electric si ma folosesc doar de cei 87 CP care imping spatele masinii. La drum lung ma ajuta benzinarul si am consum sub 7/100 la drumuri lungi. Deci daca faci referinta la Volvo EX30, multi nu merg pe varianta dual motor performance, ci aleg baza care e suficienta. Cei ce aleg Volvo merg pe siguranta si design simplu, nu performanta si frumusete. In cate reclame Volvo ai vazut ca se face reclama la acceleratia de la 0-100km/h ? Spre deosebire de Volvo, asta e principala atractie la BMW, Audi si Mercedes: performanta si frumusetea. Exemplu: https://www.automarket.ro/stiri/audi-lanseaza-editia-speciala-nardo-sport-edition-pentru-s6-si-s7-119471.html Culori, jante bla bla, cai putere, acceleratie de 4,5 secunde pana la suta. O alta marlanie de masina pentru marlanii care vor sa puta dupa ei. La electrice, oricati cai au, nu pute cand pornesti si circuli cu ea. Oricat la iei apararea, cocalarii aleg BMW si Audi pentru ca se cred ei mai cu muschi cand conduc marlaniile astea de masini. In curand va fi multa saracie si sa vedem
-
@Dutz, vineri, 06.09.2024 20:05
Oricate likeuri va dati, nu va ajuta sa scapati de putoarea care va omoara plamanii. Prostii ajung ca Germania: falimentari. Nu au bani sa plateasca o parcare si isi scot placutele de inmatriculare, dar au bani de BMW-uri :)) Asta inseamna sa fii cocalar adevarat! Bani de motorina sa vedem cat mai aveti, ca sa anunta criza. Si la cat dati pe ulei ca sa completati, nu prea mai merge mult. Falimentul va asteapta si pe voi.
Dutz, vineri, 06.09.2024 21:13Eu nu mai trebuie să muncesc pentru restul vieții (cel puțin așa pare acum), am investit în imobiliare de mult și eficient… doar dacă vreau, am un XC60 T6 luat de nou, și un 235M i luat sub un an cu nici 10.000 km pe care-l conduce soția în cel mai regulamentar mod posibil. Am si un diesel euro 6d-temp cu nici 60.000 km in bord, de 240 CP (239 mai exact) pe care-l folosesc prin Europa si când tractez rulota (eu nu locuiesc in Romania cam 9 luni/an). Am avut peste 15 mașini noi în viața mea printre care și japoneze. Sunt consultant și antreprenor de 15 ani, dacă dau rezultate sunt plătit, dacă nu, NU!!! Ați greșit flagrant persoana, posibil din inerția pe care am explicat-o mai sus. PS nu folosesc alt avatar și folosesc doar aplicația, nu am dat like sau nu știu ce mânuțe, nu le văd și nici nu mă interesează, dar totuși aveți autosuficiența să trageți concluzii referitor la aspecte pe care nu le cunoașteți și nu le puteți evalua. Cel puțin pe un cocalar nu-l duce capul (sau ne are chef) să facă ce ați făcut, de aceea este mai grav ;) Dvs. alegeți să faceți (sau să nu faceți) ceva bun pentru dvs sau pentru țară când teoretic ați putea, un cocalar nu mai poate, este deja cauza pierdută. Sper că am resit să mă explic să vă conving să reflectați la ceea ce a generat comentariul dvs și la ce ați vrut să obțineți. Mie personal nu-mi pasă… dar datorez celor care mi-au dat de multe ori din timpul lor (cel mai prețios lucru) și m-au ajutat să fac ceva mai bine ;)
-
Mircea, vineri, 06.09.2024 20:33
Se vad deja efectele taxelor vamale impuse masinilor prea ieftine chinezesti. Germanii au crezut ca isi portejeaza mincinosii, dar se pare ca pe VAG il baga in faliment. In curand sa vedem ce mai fac si BMW si Mercedes. Poate daca mai investesc mult in aspects si culori schimbatoare vor avea aceeasi soarta. Saracia bate la USA germanilor deocamdata si in curand va ajunge si la romani. In curand va fi mai curat aerul ca saracii care au dat toti banii pe un DIZAL puturos nu vor mai avea bani de motorina, asa cum nici germanii nu mai au de electrice. Pentru cei ce nu inteleg stirea: au scazut vanzarile de masini pentru ca au saracit germanii. Nu mai au bani ca sunt corupti si mincinosi. Daca ar fi avut bani si erau destepti isi permiteau electrice asa cum isi permit alte natii.
-
@dutz, vineri, 06.09.2024 21:08
Întrebare cât se poate de serioasă: tu citești salata aia de cuvinte pe care o scrii? Pe care le scrii de mai multe ori pe zi? Variante: Nu - citește, te rog, înainte să postezi, poate realizezi că suni a în bolnav la cap Da - îmi pare foarte rău pentru tine dar crede-mă, ajutor poți găsi, dar nu aici. Caută-l până nu e prea târziu. Până nu ajungi ca inexorabil, presupunând că nu ești un alter ego al lui.
-
@dutz, vineri, 06.09.2024 21:10
Te rog sa ma crezi că ești foarte obositor, ca și umbra ta, de altfel, ăla cu ciclurile de găină. Nu știu dacă stă cineva sa citească ce îndrugi tu acolo. Eu citesc câteva rânduri și ma ia durerea de cap. Ai probleme, crede-mă.
-
un cetatean, vineri, 06.09.2024 21:21
Deci saracia va ajunge intai in Germania, apoi in Romania, bubui de inteligenta, un om inteligent nu este interesat de ceea ce fac altii mai prosti ca el, deci grija ta pentru Germania, VW, cocalari, te face sa fii sub nivelul marii . Tu vorbesti de voturi, care iti dai cate 3 in cateva minute ? Esti cel mai nefericit dintre deprimati, esti ca o raie .
-
curcubitaceu progresist, vineri, 06.09.2024 22:31
Cate prajitoare poti sa cumperi?!
-
Elektrikkk, duminică, 08.09.2024 08:45
Dacă nu ar fi votacul cireadă, s-ar vedea puţin adevărul şi aici pe AM
-
Ambulanța, vineri, 13.09.2024 21:20
Ni-no-ni-no
Citeste si
-
ECONOMIC | vineri, 22 noiembrieVânzările de mașini noi, creștere minimă în octombrie, în EuropaPotrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu doar 0.1% în luna octombrie, în Europa. Totodată, vânzările de mașini electrice au crescut, în timp ce vânzările de mașini cu motoare pe benzină și diesel au fost în scădere. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 21 noiembrieDacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luniDacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. Citeste tot
-
ECONOMIC | sâmbătă, 16 noiembrieVolvo a vândut 30% din acțiunile Lynk & CoVolvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 7 noiembrieAudi este pe roșu: profiturile s-au prăbușit cu 91% în trimestrul al treileaAudi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. Citeste tot
-
ECONOMIC | miercuri, 6 noiembrieLamborghini Urus și Revuelto se vând "ca pâinea caldă": ambele modele, sold-out până în 2027Lamborghini a anunțat că modelul Urus este sold-out pentru următorii 2 ani. În același timp, etalonul mărcii, Revuelto, nu mai poate fi cumpărat până în 2027, deoarece și acesta este acum sold-out. Citeste tot
Din telenovela "Ce mașini au mai cumpărat germanii".