Varianta îmbunătățită a lui Nissan GT-R: parte frontală revizuită și 2 ediții speciale în Japonia

Publicat vineri, 13.01.2023 11:46 de Alexandru Monenciu

Constructorul nipon de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru celebrul model GT-R. Partea frontală a fost revizuită, iar pe piața locală vor fi disponibile două ediții speciale: Nismo Special și T-Spec.

Când a debutat, în 2007, Nissan GT-R era una dintre cele mai rapide și performante mașini de pe piață. Cu timpul, însă, modelul nipon a îmbătrânit, în ciuda îmbunătățirilor pe care le-a tot primit de-a lungul anilor.

Din cauza standardelor de emisii tot mai drastice, GT-R a fost retras, anul trecut, de pe piața europeană. În Japonia, modelul de performanță este disponibil în continuare și chiar a primit o serie de noutăți.

Înainte de toate, partea frontală a fost ușor revizuită, cea mai vizibilă modificare fiind grila radiatorului. Potrivit reprezentanților companiei, aerodinamica a fost îmbunătățită, iar ținuta de drum este acum mai confortabilă.

În Japonia, Nissan GT-R a primit două ediții speciale. Prima este denumită Premium T-Spec și propune o suspensie recalibrată, frâne noi cu o serie de componente carbon-ceramice, iar motorul de 3.8 litri dezvoltă 570 CP (la fel ca în cazul celorlalte versiuni "obișnuite").

A doua ediție specială este GT-R Nismo Special. În cazul său, unitatea V6 twin-turbo dezvoltă 600 de cai putere, iar pachetul aerodinamic a fost revizuit. Puntea față integrează un diferențial mecanic, cu alunecare limitată.

Avem apoi o capotă din carbon și scaune noi, Recaro, confecționate din fibră de carbon.

Versiunea îmbunătățită a lui Nissan GT-R va ajunge în showroom-urile din Japonia în vara acestui an.

via Nissan

  • Mircea Badea, vineri, 13.01.2023 12:39

    deci de ce a fost retras? era dizal sau de ce?

  • Bda, vineri, 13.01.2023 22:15

    Vai de curul lor.Nissan , ce-ai putut să ajungi! mă rog, nu sunt chipsuri și nu este vina ta.inteleg/păcat

  • soldatul svejk, sâmbătă, 14.01.2023 07:20

    stoarce din lamaia stricata mai rau ca Fiat 500