Dacia va aparea trei luni pe tricourile echipei FC Barcelona
Logotipul Dacia va aparea pana la sfarsitul sezonului in curs pe tricourile de acasa si deplasare ale echipei FC Barcelona. Contractul prevede si dezvoltarea unei versiuni speciale Duster "by Barca".
Succesul pe care il are Dacia in Franta si in Germania ar putea fi egalat sau chiar depasit in curand si in Spania. Echipele de marketing si publicitate ale Dacia si Renault au reusit sa semneze unul dintre cele mai importante contracte de sponsorizare din istoria constructorului roman, logotipul Dacia urmand sa apar pe tricourile echipei FC Barcelona in urmatoarele trei luni.
In acest sezon, tricourile fotbalistilor Barcelonei nu fusesera "cumparate" de nicio companie, singurul logo care aparea pe echipamentul blau-grana al echipei catalane fiind cel al Unicef. Desi alaturarea celor doua branduri ar putea fi una cel putin curioasa, campania face parte din promovarea noului Dacia Duster, tricourile pe care echipa barceloneza le va folosi in urmatoarele meciuri din Champions League urmand sa fie inscriptionate cu numele primului SUV Dacia.
"Este o colaborare intre doua branduri diferite. Unul este foarte cunoscut in toata lumea si apreciat de milioane de fani, altul se afla in crestere in toata lumea si incepe sa stranga piata in cele mai importante tari de pe aproape toate continentele. Am incheiat acest contract pe doar trei luni, pana la finalul sezonului in curs, pentru a demonstra ca un brand mic poate se promova cu adevarat atunci cand are vointa. Noul Duster merita un astfel de tratament si speram ca vanzarile modelului nostru sa merite efortul", considera Alfredo Quinto, directorul biroului spaniol al celor de la Dacia.
"Am renuntat pentru trei luni la parteneriatul nostru cu Unicef pentru a ne concentra pe un brand care incepe sa prinda contur in Europa. Sa speram ca aceasta colaborare va fi de bun augur pentru ambele parti si ca vom reusit sa castigam atat titlul, cat si Champions League purtand logo-ul Dacia pe tricouri", a spus Joan Laporta, presedintele Barcelonei, dupa meciul cu Arsenal Londra desfasurat miercuri in Anglia.
Conform analizelor oficialilor Dacia din Spania, meciurile Barcelonei vor fi urmarite in total in urmatoarele trei luni de peste 1.000.000 de spectatori si de peste 5 miliarde de telespectatori, aceste cifre asigurand vizibilitatea brandului romanesc si promovarea sa in toata lumea. FC Barcelona are sanse reale de a se califica in semifinalele Champions League si apoi pentru a accede in finala celei mai importante competitii intercluburi din Europa, fiind in carti si pentru castigarea campionatului in Spania.
Nu este pentru prima data cand Dacia stabileste un parteneriat cu echipe de fotbal europene. Daca parteneriatul cu echipa nationala de fotbal este unul cunoscut in tara, Dacia a hotarat sa sponsorizeze echipa italiana Udinese (Serie A) si echipa germana FC St. Pauli (2. Bundesliga).
Primul meci in care Messi si Ibrahimovici vor purta pe tricouri sigla Dacia va fi cel din campionatul Spaniei contra echipei Athletic Bilbao, care se va desfasura pe Camp Nou sambata, 3 aprilie, la ora 22:00.
Dacia va profita la maximum de colaborarea cu Barcelona, constructorul roman urmand sa lanseze in vara acestui an o editie speciala Duster "by Barca", care va fi vanduta pe toate pietele pe care este prezent constructorul roman. Detaliile despre acest model nu au fost inca publicate.
LATER EDIT (2 aprilie)
Asa cum multi dintre dumneavoastra au observat, aceasta informatie a fost publicata de Automarket in 1 aprilie si reprezinta o farsa. Ne bucuram ca am reusit sa va smulgem un zambet in cursul zilei de 1 aprilie si, eventual, sa va pacalim pentru cateva momente. Va multumim pentru participarea activa la farsa si va invitam sa ramaneti cu Automarket, pentru stiri 100% serioase, cel putin pana in 1 aprilie 2011.
via | ENA - Estaca News Agency (inreg.)
Nice !