OFICIAL: Skoda are un nou logo

Publicat marţi, 01.03.2011 09:55 de Mircea Meșter

Logo-ul de pe modelele Skoda actuale se schimbă cu unul nou, simplificat şi mult mai "exact", aşa cum îl numesc oficialii mărcii.

Skoda şi a prezentat astăzi la Geneva noul logo şi noua identitate vizuală. Anunţat încă de la sfârşitul anului trecut, noul logo al mărcii din Cehia se simplifică şi este prezentat sub sloganul "The New Power of Skoda".

Conform comunicatului oficial al brandului ceh, faceliftul pe care îl primeşte logo-ul oficial se distinge prin două caracteristici principale: prospeţime şi precizie. Noul design preia aceleaşi elemente regăsite pe logo-ul vechi, dar le rearanjează şi le schimbă cromatica.

Astfel, săgeata înaripată rămâne verde, dar îşi schimbă nuanţa din "Natural Green" în "Skoda Green", conturul acesteia fiind cromat. Fundalul metalic dispare complet, la fel cum o face numele Skoda Auto, care nu se mai regăseşte în logo-ul nou al mărcii. În sfârşit, conturul negru este înlocuit cu un cerc metalic.

"Suntem gata să prezentăm noua putere a brandului nu doar prin viitoarele produse, dar şi prin modul în care ne prezentăm în faţa partenerilor şi furnizorilor noştri. Skona este sinonim cu maşini atractive care oferă un raport calitate/preţ excepţional, nenumărate soluţii inteligente şi muncă executată cu precizie. Aceste lucruri sunt reflectate clar de designul nostru corporativ", a declarat Jurgen Stackmann, membrul Consiliului de Administraţie Skoda responsabil de marketing şi vânzări.

Prima apariţie a noii forme a logo-ului Skoda a fost prezentată - în versiune alb-negru - pe Vision D Concept, prototipul pe care marca din Cehia îl prezintă în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva.

via | Skoda

  • WDisney, marţi, 01.03.2011 10:39
    Ciocanitoarea Woody

    graficianul e tare levîi! nu e nici un gust!

  • ax, marţi, 01.03.2011 10:55
    foarte misto

    e super, la fel de faina ca schimbarea de la fiat de acum ceva timp... Numai ca la fiat a fost foarte importanta, de pe albastru pe grena... Acum, na, ce te faci daca nu mai place sigla veche cumparatorului... Dar ce te faci daca nu-i place cea noua celui care vrea sa cumpere?? offf, foarte greu...

  • Peter, marţi, 01.03.2011 11:02

    E importanta si emblema, dar mai importanta e masina din spatele ei. Skoda este o marca echilibrata.

  • ax, marţi, 01.03.2011 11:04
    PRECIZARE

    ca sa revin defapt la ce vroiam sa spun... Nu mai poti cumpara nici un rahat care nu mai reprezinta un branding puternic... Toti au invatat sa faca super marketing pe diverse chestii, au invatat cum sa bage pe gat lucruri care nu au valoare dar tin de branduri si au marketing super... Oricum, reclama este sufeltul comertului, asa spunea o vorba mare. Dar acum, brandul este mult peste orice. Reclame agresive, marketing mult, campanii si BRANDINGUL va fi ok Oricum, cine va mai sti peste 10 de ani ce si cum - de exemplu SKODA - care acum 20 ani facea trompetele alea de masini mici si acum datorita WV face limuzine. Dar oare chiar le face skoda??? Nu, raspunsul este altul si il stiti cu totii... Traiasca globalizarea si sa ne bucuram ca putem cumpara aprox acelasi produs (cu aceeasi tehnologie de productie) la preturi diferite, ca doar de... nu poti compara brandurile decat in preturi... Pt cei care nu au inteles... WV, Audi, seat, skoda... am uitat ceva?

  • Gaby, marţi, 01.03.2011 11:55
    da

    Ai uitat cea mai importanta marca, Ford.. Just, drive one and feel the difference :)

  • ax, marţi, 01.03.2011 12:20
    @Gaby

    Vezi ca diferenta poate fi si in rau! Sa revenim la grup... de la SIMPLY CLEVER sa ajungi la THE NEW POWER OF SKODA... uau... AUTO EMOCION - oare sa fie acel fior rece cu gandul la " ce s-a mai intamplat acum?" Das Auto ramane Das auto... fara comentarii :( PROGRESUL PRIN TEHNOLOGIE - costa bani seriosi. :)

  • cucu, marţi, 01.03.2011 12:27
    Skona

    Skona este sinonim....

  • LauCalin, marţi, 01.03.2011 13:33

    Parerea mea este ca s-a dovedit ca reinprospatarea aspectului siglei este o parte din viziunea spre viitor a constructorilor, debarasarea de o perioada veche. Ganditi-va cum aratau siglele marcilor in anii '70, '80, '90 si cum arata in prezenet. Este un artifiu de a atrage noi clienti. Putini sunt cei care nu si-au schimbat aspectul siglelor sau au facut-o acum mai bine de 50 de ani. Mercedes, BMW, Ford, VW, Audi sunt cativa. La ei pastrarea logoului inseamna stabilitatea brandului sau respect fata de modele anterioare si clientii vechi. Noua sigla imi place mai mult. Argintiul ii da o nota de eleganta si nu mai are aspectul sters ca cea veche.

  • razvanis, marţi, 01.03.2011 19:14
    Ce v-am zis?

    "Skoda îşi schimbă sigla în 2011!" Se pare ca am avut dreptate in tot ce am zis si despre sigla si despre designul masinilor viitoare Skoda, deci sursa mea e valida.

  • razvanis, marţi, 01.03.2011 19:16
    De fapt aici era

    "Skoda îşi modifică limbajul de design şi logo-ul la Geneva De Bogdan Mirică Publicat Marti, 22.02.2011"