7 ZILE DE TUNING: Cele mai reuşite 10 maşini din ultima săptămână (11)

Publicat vineri, 14.06.2013 18:51 de Bogdan Mirică

Automarket vă oferă şi astăzi o mulţime de creaţii din lumea tuningului. Avem pentru voi un kit proaspăt dedicat actualului lamborghini Aventador, un Golf de 900 de kilograme şi 1000 de cai putere, dar şi o mulţime de modele BMW.

Cine s-ar fi gândit că sub caroseria unui Volkswagen Golf de primă generaţie încap peste 1000 de cai putere? Cei de la Boba Motoring, care nu sunt la primul proiect de acest gen. Alături de curajosul proiect avem astăzi pentru voi şi un Lamborghini Aventador, şi un Bentley Continental GT dar şi o „armată” de BMW-uri gata să intre în preferinţele fanilor mărcii.

  • Lamborghini Aventador by Vorsteiner

    Vorsteiner a prezentat primele detalii despre kitul de tuning pe care îl pregăteşte pentru supercarul Lamborghini Aventador. Acesta va include mai multe elemente din fibră de carbon, printre care o extensie pentru spoilerul faţă, praguri laterale şi noi carcase pentru prizele de aer laterale. Nu vor lipsi nici jantele Monoblock de 20 sau 21 de inch din aluminiu forjat. Despre resursele supercarului nu au fost publicate informaţii, însă Vorsteiner ar putea creşte şi performanţele motorului V12.

  • Audi R8 by XXX Performance

    Pentru cei care au în garaj un Audi R8 şi vor să iasă în evidenţă, casa de tuning XXX Performance a pregătit un pachet special. Acesta modifică intens exteriorul, care beneficiază acum de o culoare albastră cromată, şi de o serie de elemente din fibră de carbon. Lista acestora include o priză de aer pe acoperiş, carcase noi pentru oglinzile laterale şi un deflector posterior. Locul jantelor standard este luat de un set Forgiato de 20 de inch, încălţate cu pneuri Hankook. Sub capotă, micile modificări reuşesc să stoarcă 650 de cai putere din unitatea FSI de 5.2 litri.

  • Bentley Continental GT by Vorsteiner

    Abia lansat pe piaţă, noul Bentley Continental GT se bucură deja de atenţia celor de la Vorsteiner, care au decis să amplifice spiritul agresiv al coupe-ului de lux. Mulţumită spoilerului faţă din fibră de carbon şi a deflectorului posterior din aceelaşi materiale, Vorsteiner a reuşit să optimizeze fluxul de aer şi să asigure o mai bună apăsare aerodinamică. Nu puteau lipsi nici pragurile laterale, de asemenea din fibră de carbon, şi nici paleta largă de jante din aliaj, cu dimensiuni variate de 20, 21 şi 22 de inch.

  • BMW 335i by Schmidt Revolution

    Germanii de la Schmidt Revolution au pregătit deja un kit complet pentru actuala generaţie a modelului BMW Seria 3. Pachetul vizează chiar versiunea de top, „benzinarul” de 3.0 litri şi 306 cai putere. Clienţii pot opta pentru mai multe stagii de putere. Primul costă 799 de euro şi oferă o putere totală de 336 cai şi un cuplu de 460 Nm la 5700 de rotaţii. Al doilea stagiu costă 1399 de euro şi ridică puterea totală la 365 de cai şi 480 de Nm. La nivel exterior, modificările sunt modeste şi includ un set de jante de 20 de inch şi o suspensie Bilstein B12.

  • Audi A4 by ABT

    ABT a pregătit un pachet de tuning pentru actualul Audi A4 Avant. Break-ul de clasă medie primeşte din partea tunerului de casă o serie de motorizări mai puternice. Aşa se face că unitatea V6 TFSI de 3.0 litri, pe benzină, poate oferi până la 380 de cai şi 500 Nm, o creştere importantă, de 108 cai şi 100 de Nm. Chiar şi benzinarele de 1.8 şi 2.0 litri TFSI pot fi modificate, după tratamentul ABT ele fiind capabile să dezvolte 211, respectiv 270 de cai putere. Chiar şi dieselurile pot profita de pe urma acestui program. Unitatea 2.0 TDI de 140 de cai urcă la 205 cai, în vreme ce V6-le de 3.0 litri urcă la 300 de cai. Kitul aerodinamic completează look-ul agresiv cu un spoiler faţă nou, praguri laterale şi un deflector posterior.

  • Jaguar XF by Loder1899

    Specialiştii de la Loder1899 au pregătit un kit de accesorii pentru actualul Jaguar XF. Modelul britanic se bucură de ceva mai multă putere sub capotă. Unitatea diesel de 3.0 litri, 275 de cai şi 600 de Nm, urcă până la 310 cai şi 680 de Nm. Resurse suficiente pentru un sprint de la 0 la 100 de km în doar 6.2 secunde, cu 0.2 secunde mai rapid decât versiunea standard. Exteriorul a primit un set de jante de 21 de inch, o extensie pentru spoilerul spate, o grilă neagră, carcase noi pentru oglinzi, geamuri laterale fumurii şi prize de aer tot în culoarea neagră. Pentru clienţii săi mai pretenţioşi, Loder1899 oferă şi o nouă evacuare, care costă 4600 de euro.

  • Volkswagen Golf I by Boba Motoring

    În rubrica de tuning de astăzi avem şi un proiect ceva mai îndrăzneţ al celor de la Boba Motoring, care ne propun un Volkswagen Golf de primă generaţie. Nu este însă o maşină oarecare, pentru că Boba Motoring a reuşit să-i strecoare sub capotă un motor de 1.8 litri, 16 valve, asistat de o turbină generoasă Garrett GTX4202R. Ansamblul este capabil să livreze 1013 cai putere, transmişi ambelor punţi printr-un sistem 4 Motion, cu ajutorul unei cutii automate DSG cu şase rapoarte. Cu o masă totală de numai 900 de kilograme şi o putere monstruoasă, Golf-ul celor de la Boba ar putea atinge 100 de km/h în doar două secunde.

  • BMW Seria 3 by Vorsteiner

    Vorsteiner a publicat săptămâna trecută primele detalii ale kitului lor de caroserie pentru actuala generaţie BMW Seria 3. Modelul german va primi un kit de caroserie discret, care nu face decât să amplifice liniile sportive. Un eleron faţă din fibră de carbon şi un deflector psoterior atrag atenţia la prima vedere. Un set de patru evacuări din inox completează aspectul posterior. Nu puteau lipsi jantele cu design special, din aliaj, cu dimensiuni de 19 şi 20 de inch, botezate Flow Forged. Vorsteiner susţine că accesoriile vor fi lansate în această vară.

  • BMW 550i by Dinan Engineering

    Specialiştii de la Dinan Engineering au pregătit un program de tuning pentru toţi cei care îşi doresc un M5, dar nu au posibilităţile financiare de a râvni către vârful modelului de segment E. Aşa s-a născut proiectul S3, care are la bază, după cum o spune şi numele, versiunea 550i a sedanului bavarez. Motorul V8 de 4.4 litri a fost modificat pentru a oferi 542 de cai putere şi un cuplu motor de 795 Nm. Este o creştere importantă, având în vedere că versiunea de serie livra puţin peste 400 de cai şi 609 Nm. Mulţumită noilor resurse, Seria 5 poate atinge o viteză maximă de 322 km/h.

  • Volkswagen Passat CC by FolienCenter-NRW

    FolienCenter-NRW a dezvăluit un Volkswagen Passat CC personalizat intens la exterior. Maşina beneficiază de o folie maro, mată, aplicată peste caroserie. Nu lipsesc accentele negre la nivelul grilei, oglinzilor şi caroseriei. Modificările interioare sunt minore, şi presupun doar pedale din aliaj şi aceeaşi culoare maro la nivelul planşei de bord şi a consolei centrale. Sub capotă avem un motor diesel 2.0 TDI, modificat uşor de SKN pentru a dezvolta 210 cai putere şi 400 de Nm.

Mai departe...
  • xxx, sâmbătă, 15.06.2013 17:55

    Golf 1 de la Boba cu 1013 cp o sta mașina pe drum sau o culegem de prin copaci?