BMW revine în ring în lupta cu Mercedes: "Vom fi din nou numărul 1 la vânzări în 2020"

Publicat vineri, 19.01.2018 15:16 de Daniel Popescu

La doi ani după ce anunța că se va concentra pe profit, BMW dezvăluie că vrea să redevină cel mai mare constructor premium până în 2020 în defavoarea rivalilor de la Mercedes.

Mercedes a devenit în 2016 cel mai mare constructor auto din lume după ce a reușit să surclaseze BMW la vânzări.

Constructorul german și-a păstrat acest titlu și în 2017, în contextul în care rivalii de la BMW afirmau că preferă să se concentreze pe profit, în detrimentul unor cifre impresionante de vânzări. De altfel, bavarezii explicau succesul Mercedes printr-o serie de promoții spectaculoase de reduceri de până la 30% în special pe piața chineză.

Iată însă că oficialii BMW și-au regândit strategia și își propun să revină pe prima treaptă a podiumului într-un orizont de cel mult 3 ani. "Vom fi din nou numărul 1 în termeni de vânzări în 2020. Îmi conduc echipa cu acest obiectiv, chiar dacă nu va fi o plăcere", a declarat Harald Kruger, CEO-ul BMW.

Pentru a-și îndeplini acest obiectiv, BMW a anunțat încă din primăvara anului trecut o ofensivă fără precedent cu privire la gama de modele. Germanii intenționează să extindă gama de SUV-uri prin lansarea noului BMW X4 (foto), dar mai ales a noului BMW X7, cat și prin extinderea puternică a modelelor de lux, care aduc profituri generoase ce vor fi utilizate pentru dezvoltarea de modele electrice.

"Lansăm cea mai mare ofensivă de modele din istorie. Am început o transformare așa cum compania noastră nu a mai văzut niciodată. Intenționăm să lansăm peste 40 de modele noi și actualizate în cadrul celor 3 branduri ale noastre", afirma Kruger la vremea respectivă.

Via Caradisiac

  • dan_grc, vineri, 19.01.2018 17:17

    O declaratie inutila, daca nu va reusi in 2020, ce-o sa zica? Ca un antrenor care promite ca-n doi ani va recastiga campionatul.

  • Hmmm, vineri, 19.01.2018 18:26

    Dar se vor bate cu modelele Mercedes din 2020 nu de azi...asa ca mana pe pix si munca multa la plansa de design ca nu.i usor in doar 2..3 ani. Stii ce o sa zica Dane.. ca n.au putut face schimbari radicale de design ca sa nu deranjeze clientul fidel care vrea acelasi lucru pe toata durata vietii lui de client frumos...eventual si nepoti si stranepoti.

  • q, vineri, 19.01.2018 18:32

    Totusi BMW sta mai bine la capitolul suv-uri...in rest...

  • Don, sâmbătă, 20.01.2018 08:53

    Intr-adevar, declaratia desi are ca scop sa ofere incredere poate avea efecte negative daca nu se va confirma. Mai degraba, BMW putea sa declare ca are potential sa devina nr.1 pe segmentul premium.

  • jan, sâmbătă, 20.01.2018 09:42

    Mercedes cand vindea mai putine masini avea profit mai mare ca BMW, acum cand BMW vinde mai putin face profit mai mare ca Mercedes. Oare nu este mai bun profitul ?

  • Ion, marţi, 30.01.2018 16:04

    Ucigasi de maimute.