Prețuri pentru noul BMW X7: start de la 83.000 de euro
BMW a publicat lista de prețuri pentru noul X7. Pe piața din România, cel mai mare SUV dezvoltat până în prezent de constructorului german este disponibil începând de la 83.062 de euro. BMW oferă o versiune echipată cu motor pe benzină și două variante cu motoare diesel.
BMW a prezentat noul X7 în urmă cu doar câteva săptămâni. Acum, constructorul german a publicat lista de prețuri și pentru piața din România.
Cel mai mare SUV oferit până acum de producătorul german are o lungime de 5.151 de mm, în timp ce ampatamentul măsoară 3.105 mm, valoare care se traduce prin spațiu suficient pentru toți pasagerii. Standard, noul X7 va fi oferit într-o configurație cu 7 locuri (2+3+2), însă BMW oferă și scaune individuale în locul banchetei standard. Indiferent de soluția aleasă, al doilea rând de scaune culisează pe o distanță de 14.5 centimetri.
Noul X7 are un portbagaj cu o capacitate de 326 de litri, valoare măsurată atunci când toate cele 7 locuri sunt utilizate. Prin rabatarea ultimului rând de scaune, volumul ajunge la 750 de litri.
Standard, noul X7 integrează un sistem de climatizare cu patru zone, dar opțional clienții pot miza și pe o varinată cu cinci zone. Aceasta din urmă dispune de un panou de comandă separat dedicat celui de-al treilea rând de scaune. Tot standard, noul X7 este oferit cu un sistem audio cu 10 incinte.
Trei motorizări vor fi disponibile în România. Fanii propulsoarelor pe benzină vor putea alege doar varianta X7 xDrive40i. Aceasta dispune de un motor de 3.0 litri cu șase cilindri care produce 340 CP la 5.500 rpm și 450 Nm între 1.500 și 5.200 rpm. Cuplat la o cutie automată cu 8 trepte (opțional Steptronic Sport), X7 xDrive40i accelerează de la 0 la 100 km/h în 6.1 secunde.
Cei care preferă un motor diesel vor avea la dispoziție varianta X7 xDrive30d sau versiunea X7 M50d. Varianta diesel de bază vine cu un motor de 3.0 litri cu 6 cilindri care produce 265 CP și 620 Nm. Și în acest caz, cutia automată cu 8 trepte este oferită standard. Vârful de gamă X7 M50d este echipat tot cu motorul de 3.0 litri, dar de această dată resursele ajung la 400 CP și 760 Nm. Versiunea de top este echipată cu transmisia Steptronic Sport cu 8 trepte și accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.4 secunde. Viteza maximă se oprește la 250 km/h.
BMW spune că noul X7 va putea fi comandat și cu un pachet de off-road. Acesta integrează protecții suplimentare și propune patru moduri de rulare speciale: xSnow, xSand, xGravel și xRocks. Garda la sol este de 221 mm, unghiul de atac măsoară 25 de grade, iar adâncimea maximă a vadului pe care X7 îl poate traversa este de 500 de mm.
MOTORIZĂRI |
Preț (euro, TVA inclus) |
||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | |
3.0 xDrive40i |
Benzină 340 CP |
Aut8,4x4 | 84.371 |
3.0 xDrive30d |
Diesel 265 CP |
Aut8,4x4 | 83.062 |
3.0 M50d |
Diesel 400 CP |
Aut8,4x4 | 107.933 |
După cum știți, BMW oferă și o serie de pachete opționale. În cazul lui X7, nemții vin cu pachetul Advanced Heating (2.150 de euro), pachetul Innovation (3.100 de euro) și pachetul First Class Upgrade (8.600 de euro).
Cei care vor bifa pachetul Advanced Heating vor primi următoarele echipamente: sistem de încălzire auxiliar, scaune față și spate încălzite, pachetul Heat confort (cotiere și volan încălzite) și suporturile de pahare din față cu sistem de control al temperaturii (acestea pot fi răcite sau încălzite în mod separat).
Pachetul Innovation oferă următoarele: faruri BMW Laserlight, asistentul la parcare și pachetul de sisteme de siguranță denumit Driving Assistant Professional.
Pachetul First Class Upgrade este cel mai costisitor dintre cele amintite mai sus, însă vine cu o suită generoasă de opționale. Clienții care vor miza pe acest pachet vor primi următoarele dotări: accesorii speciale de depozitare la nivelul portbagajului, plafon panoramic Sky Lounge, funcție Soft-Close, panou de bord acoperit cu piele, ornamente speciale de interior, parasolare pentru geamurile laterale spate, scaune față ventilate, scaune față Confort, sistem audio Harman Kardon, funcție de masaj pentru scaunele din față și pachetul Travel&Comfort.
Noul BMW X7 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW X7 xDrive30d |
265 | 6.8 | 7 | 83.062 |
Mercedes-Benz GLS 350d |
258 | 8 | 7.8 | 76.760 |
Range Rover TDV6 |
275 | 7.6 | 7.9 | 103.292 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Daca o septicemie estetica a ajuns sa fie *rasplatita* cu peste 100.000 euro (intr-o configurare la limita rezonabilului ) atunci starea de *sanatate* a designului auto bavarez e suficient de subreda. Sper ca OMS-ul -designului auto ,sperand ca intr-adevar exista o astfel de organizatie :-) sa previna o inevitabila pandemie a uratului in lumea auto.:-) Scheisse BMW !