Primele imagini cu versiunea de serie a hatchback-ului Volkswagen ID: prezentarea modelului electric este programată în 2019

Publicat marţi, 18.12.2018 10:42 de Cornel Șocariciu

Volkswagen a publicat o galerie foto cu viitorul hatchback electric ID. Fotografiile sunt realizate în timpul testelor desfășurate de constructorul german în Africa de Sud. Versiunea de serie va fi prezentată în 2019, iar debutul comercial este pregătit pentru 2020.

Conceptul electric ID a fost prezentat de Volkswagen în cadrul Salonului Auto de la Paris din 2016. În tot acest timp, reprezentanții constructorului german au oferit o serie de informații noi referitoare la primul membru al familiei de electrice ID.

Acum, producătorul din Wolfsburg a publicat o galerie foto și un scurt clip video realizate în timpul testelor desfășurate pe drumurile din Africa de Sud. Mașinile de teste au fost "îmbrăcate" în camuflaj, însă știm deja că versiunea de serie a lui Volkswagen ID va prelua

marea majoritate a elementelor estetice care au fost integrate pe conceptul expus în 2016 la Paris. 

"În linii mari, este cam aceeași mașină pe care am prezentat-o în 2016", a declarat Klaus Bischoff, designerul-șef din cadrul Volkswagen.

Prezentarea versiunii de serie a lui Volkswagen ID este programată în 2019, iar startul producției ar urma să înceapă tot anul viitor în cadrul fabricii din Zwickau. Debutul comercial va avea loc în 2020.

Conceptul Volkswagen ID folosea un motor electric de 125 kW, echivalentul a 170 de cai putere. Cu toate acestea, oficialii Volkswagen au afirmat"pentru versiunea de serie din 2020 am putea lua în considerare motoare care să ofere mai multă sau mai puțină putere" decât cei 170 CP ai conceptului.

Volkswagen nu oferă informații concrete nici despre pachetul de baterii. Până în acest moment știm că versiunea de serie a conceptului ID va miza pe platforma MEB a grupului german, arhitectură capabilă să integreze acumulatori care vor putea oferi între 330 și 550 de kilometri, valori calculate conform standardului WLTP.

  • gaga, marţi, 18.12.2018 12:07

    imi place, pare micuta. bine si leaf imi place, ca tehnica si ca tot, dar prea e hardughie mare, ma incurca in viata

  • ACE - Craiova, marţi, 18.12.2018 13:43

    Versiunea de bază va oferi performanțe de bază și o autonomie de aproximativ 330 km (205 mile) în ciclul de măsurare WLTP, cu o baterie de aproximativ 48 kWh. Prețul celui mai ieftin ID se așteaptă să fie în jur de 32.000 de lire sterline în Marea Britanie (42.000 de euro sau 35.700 de euro ) sau 27.500 de lire sterline, după deducerea de 4.500 de lire sterline, oferita de guvernul U.K. Cea de-a doua versiune va avea mai multă capacitate a bateriei şi o autonomie de aproape 450 km (280 mile) și mai multă putere. Cea de-a treia versiune va oferi probabil maximum de platformă MEB, şi o autonomie care ar putea ajunge până la 600 km și chiar mai multă. https://insideevs.com/new-details-emerge-on-volkswagen-i-d-hatch-48-kwh-battery-or-bigger/

  • Eu, marţi, 18.12.2018 21:10

    Stai ca nu mai e in 2019 ci in 2020 cu livrare probabil in 2021. Si nu mai porneste de la 25k euro ci de la 42k. Deja suna a banc prost.

  • andrei, miercuri, 19.12.2018 06:24

    esti in offside,. nu au zis niciodata ca o lanseaza in 2018, mereu a fost vb de 2020. si dupa cum scrie mai sus, o prezinta in 2019 si o vand incepand cu 2020. si ce esti asa suparat? n-ai cu ce merge, au disparut restul marcilor??? nu e ca si cum sunt obligati sa o lanseze cand vrei tu. cu pretul e cam ciudat, au zis ca va fi cat un diesel. dar asta poate insemna multe. ce diesel? ca de exempu daca compari cu un diesel de-al lor de 2l si 240cp.....pai da cu virgula numai motorul ala e o caruta de bani.

  • LLL, miercuri, 19.12.2018 10:06

    Din punctul lor de vedere, cam atat ar costa versiunea de baza diesel in anul 2021 - aprox 41k. Dureros.

  • andrei, miercuri, 19.12.2018 16:09

    ei lasa ca nici cu alde Tesla nu mi-e rusine. au bagat-o pe aia cu masina de 33k dolari ca sa aflam ca aia e in primul rand, momentan indisponibila la cumparare si in al doilea rand ca la cum cum e gandita masina aia, sa se conduca singura, la 33k vine fara pachetul de 8k dolari de autonomie. adica in final e de fapt 41k dolari. asta modelul cu autonomie ceva mai mica, ala mai scump se duce spre 50k. ca sa nu mai zic ca nu are niciun indicator sau maneta, totul e pe o tableta (again, pt ca cica se va conduce singura)