Îmbunătățiri pentru SUV-ul electric Audi e-tron: autonomie mai mare și pachet exterior S Line
Audi propune o serie de îmbunătățiri pentru SUV-ul electric e-tron. Mulțumită modificărilor hardware și software, autonomia versiunii e-tron 55 quattro a crescut de la 411 kilometri la 436 de kilometri.
În urmă cu doar câteva zile, Audi a prezentat noul SUV electric e-tron Sportback în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles. Acum, producătorul german a anunțat o serie de îmbunătățiri pentru versiunea "normală" Audi e-tron.
Conform oficialilor Audi, inginerii constructorului german au operat o serie de îmbunătățiri la nivelul software-ului pentru o eficiență sporită a sistemului electric. Totodată, a fost modificat și sistemul de răcire a bateriilor, în timp ce capacitatea netă a acestora a crescut de la 83.6 kWh la 86.5 kWh.
În aceste condiții, Audi e-tron 55 quattro promite o autonomie de până la 436 de kilometri, cu 25 de kilometri mai mult comparativ cu actuala versiune. În același timp, nemții menționează că varianta de bază e-tron 50 quattro va avea o autonomie de până la 336 de kilometri. Conform reprezentanților Audi, noile modificări operate atât la nivel hardware, cât și la nivel software vor fi deja disponibile pe SUV-ul coupe e-tron Sportback.
Odată cu aceste îmbunătățiri, Audi propune și pachetul de exterior S Line. Acesta include standard jante de 20 de inch cu design special, o suspensie pneumatică sport și o serie de accesorii sport pentru caroserie. De asemenea, logo-ul S Line va fi integrat la nivelul pragurilor laterale, în timp ce toate accesoriile exterioare vor fi vopsite în culoarea caroseriei.
Pe piața din Germania, Audi e-tron 50 quattro (versiunea de bază) va avea un preț de pornire de 69.100 de euro, în timp ce Audi e-tron Sportback 50 quattro va pleca de la 71.350 de euro.
Traind intr-o tara sexo-marxista, ma lovesc de toate cretinismele noii stangi dornica sa ne puna calusul in gura si-n viata. Am un coleg care mi-a zis ca vrea sa renunte la Audi-ul sau nou de cativa ani si sa-si ia electrica. Motivul? Taxele, evident, ca doar nu e complet dus cu capul sa plateasca pretul a 2 sau 3 masini normale pentru o masina prashtie. Omul si-a facut temele si s-a informat ce sa cumpere, care e mai buna, ma-ntelegi. Acum are o mare dilema. Toti cei care au asa ceva i-au spus ca de fapt autonomia trambitzata e cu mari probleme. Inclusiv testele lor wtlpcjdhs si ndofjurbdf nu sunt reale. Utilizatorii i-au spus ca in momentul in care masina arata pe bord ca mai are baterie 20%, practic s-a cam terminat distractia. Te lasa-n drum. Si asta i s-a spus fara exceptie. Acum sta sa se gandeasca daca "se baga" sau nu. Pentru mine n-a fost o surpriza pentru ca trotineta mea electrica face fix la fel. Dar ma gandeam ca na... tehnica, sisteme, beculetze verzi, cercetare, alea alea... masinile care costa de la 40.000 de eur in sus sunt un pic altfel. :)