Viitorul Ford Focus va fi produs exclusiv in Germania

Publicat joi, 02.07.2009 12:01 de Bogdan Mirică

Ford a anuntat oficial ca va produce noua generatie Focus doar in Germania, la uzina din Saarlouis. Asemeni modelului compact, minivan-ul C-Max va fi produs exclusiv in Spania.

Ford a anuntat oficial ca noua generatie Focus, asteptata sa debuteze pe piata in 2010, va fi produsa exclusiv in Germania, la uzina din Saarlouis. De asemenea, reprezentantii diviziei europene Ford au anuntat ca noua generatie C-Max, asteptata si ea anul viitor, va lua nastere numai la uzina din Valencia Spania.

Practic, Ford schimba intre ele amplasamentele unde se construiau cele doua modele, in prezent Focus fiind asamblat in Saarlouis si Valencia iar C-Max doar in uzina germana. Tot in comunicatul oficial emis de Ford se arata ca uzina din Valencia va produce viitorul minivan C-Max nu numai pentru piata europeana.

Viitoarele Focus si C-Max au fost anticipate inca de anul acesta de conceptul Iosis Max, dezvaluit in primavara la Salonul Auto de la Geneva.

John Fleming, presedinte si director executiv al Ford Europa, a declarat ca "obiectivul principal al diviziei pe care o conduc este acela de a reveni pe profit in curand si de a se autosustine. Am aratat deja ca suntem gata sa luam deciziile necesare pentru a ne asigura ca Ford Europa depaseste criza cu bine. Momentan ne pregatim sa profitam de oportunitatile economice imediat dupa ce criza se va incheia."

via | Carscoop

  • Alex, joi, 02.07.2009 12:27
    foarte tare

    sunt fericitul posesor al unui ford focus II facelift hatchback si cica asta tot in Germania e executat pacat ca imi scartiei scaunele si pe bord au aparut niste umflaturi in rest totul e bine la 20000 km ce pot zice bine ca macar mecanica e ok ca la calitatea materialelor e infect :|

  • esti un ........., joi, 02.07.2009 12:54
    alex

    Alex ,ma tem ca tu esti un infect!

  • Aditza, joi, 02.07.2009 13:00
    Nasoale

    Sunt de acord cu alex. Ford are mecanica buna dar la calitatea materialelor e o rusine. Consola centrala de pe Focus facelift aminteste de masinile chinezesti. Iar la service sunt nesimtiti rau cu preturile. Intentionez sa achizitionez o masina noua la vreo 12-13mii dar Ford sare din discutie.

  • kk focus, joi, 02.07.2009 13:14
    am luat teapa!

    ce mecanica frate...! ca am un focus si-mi agata cutia ca dracu!

  • Marius_New, joi, 02.07.2009 13:20
    Despre Ford

    Ford e o masina pentru mase destul de buna, avand cate ceva din rigoarea tehnicii germane, pragmatismul american si conservatorismul si fastul lumii europene. Practic e cam cea mai buna optiune pt o masinuta "nici prea prea nici foarte foarte", alaturi de VW si Toyota. Totusi, lamuriti-ma si pe mine intr-o chestiune.......de ce dracu tot zic nemtzoteii "Pleci cu Fordul, vii cu trenul" ? Pe bune ca nu fac misto de acest brand, cu aceasta intrebare. Care e shmenul?

  • Cristian, joi, 02.07.2009 13:26
    Usor cu tata

    Mecanica nu e foarte buna dar nici proasta nu e E exact asa cum trebuie sa fie la banii si nivelul acesta, doar nu e bmw. Depinde si cum o folosesti si mergi cu ea, sunt foarte multe avioane care cred ca stiu sa mearga si sa manevreze o masina in Romania. Materialel sunt dure si pe alocuri nu prea calitative, dar nu sunt chinezarii ca la Hyundai si Kia

  • poe, joi, 02.07.2009 13:41
    ford

    sunt la al treilea focus in familie si pana acum am fost multumit de ele, asta a facut vreo peste 10.000 km de drumuri forestiere, desfundate, pietruite, etc si sta si acum ca nou, ca acu doi ani... si nici la celelalte nu am avut nici o problema de natura tehnica, iar cum sta focusul pe drum, nu l-as schimba.. la plastice intr-adevar e jale inauntru, pe usi si pe consola, dar trec cu vederea... la modeluul precedent modelele ieftine erau facute in spania si cele superioare in germania (am avut in acelasi timp un focus entry si un model de echipare de varf) si pot sa spun ca se vedea diferenta in calitatea interiorului... da, la intretinere sutn scumpe datorita dealerilor, mai ales cei din moldova sunt extrem de scumpi... daca iti iei toate componentele bosch compatibile si doar le inlocuiesti la ei in service, scazi de la 800-900 ron o revizie la sub 500 ron..

  • inot, joi, 02.07.2009 15:12
    pt. Marius_New

    Citez un amic din SUA "Ford: Fix Or Repair Daily", cand a aflat ca am un Ford Mondeo pe inventar. In rest, daca nu era FORD, cu ce ar mai fi comparat, "carcotasi automarket", noul Astra, noul Golf, noul A4, sau EXEO. Fie ca ne place sau nu Ford-ul, fie ca au fost, sunt, sau nu sunt fiabile, masinile marcii Ford au o istorie si o traditie mult mai impunatoare decat a celor de la Opel, VW, respectiv a fratilor sud coreeni enumerati mai sus. PS. Parca stai mai comod intr-un Ford decat in masinile concurentei. (este doar parerea mea subiectiva)

  • Gigi, vineri, 03.07.2009 11:39
    Ford Focus

    Ford este precum Dacia , o masina care te tradeaza cand te astepti mai putin, iar izolarea si calitatea caroseriilor este execrabila lasati rablele si luativa masini advarate Honda VW sau chiar Audi