Viper Hennesey mai rapid decat Veyron

Publicat luni, 30.07.2007 19:03 de Bogdan Mirică

Dodge Viper pregatit de Hennesey a atins viteza de 320 de km/h cu patru secunde mai repede decat celebrul Bugatti Veyron.

Competitia pe piata supercar-urilor este din ce in ce mai acerba. Tot mai multi constructori si case de tuning se straduiesc sa dea nastere unor adevarati monstri pe patru roti care ascund sub capota sute de cai putere.

Specialistii revistei americane "Road and Track" au incercat sa realizeze un clasament al celei mai rapide masini de serie. Pentru a se convinge de capacitatile de accelerare ale supercar-urilor testate, americanii s-au axat pe un criteriu foarte dur: sprintul 0-320 km/h. Pentru trofeul "Road and Track" au concurat sase modele recunoscute pentru puterea ascunsa sub capota.

Printre acestea s-au numarat: Bugatti Veyron (1001 cai putere), un Dodge Viper modificat de Hennessey capabil sa dezvolte 1100 cai putere, un Porsche RUF RT 12 de 650 de cai, un Corvette preparat de Lingenfelter (880 de cai putere), un Mercedes SLR (617 cai putere) si un Lamborghini Murcielago de "doar" 510 cai. Testul a avut loc la baza aeriana Navy Lemoore din California.

Multi s-ar fi asteptat ca Veyron sa isi mai adjudece inca un trofeu dar n-a fost sa fie asa, el fiind detronat de supercar-ul american Dodge Viper. Acesta a reusit sa atinga pragul de 320 de km/h cu 4 secunde inaintea lui Veyron, cei 99 de cai putere in plus facand diferenta. Cel mai slab rezultat a fost inregistrat de supercar-ul italian Murcielago care a inregistrat un timp dublu fata de cel obtinut de Veyron.

Iata timpii obtinuti de cele sase modele testate si viteza inregistrata la finalul traseului:

 

 

Viper Hennessey motor V10 bi-turbo de 8.5 litri0-320 km/h in 20.1 secunde  358 km/h  
Bugatti Veyronmotor W16 quadri-turbo de 8.0 litri0-320 km/h in 24.2 secunde 380 de km/h  
Corvette Lingenfeltermotor V8 bi-turbo de 7.0 litri0-320 km/h in 26.6 secund320 km/h
Porsche RUF RT 12motor bi-turbo, sase cilindri si o capacitate de 3.8 litri 0-320 km/h in 35.5 secunde 320 km/h 
Mercedes SLR  motor V8 de 5.5 litri si compresor 0-320 km/h in 47.2 secunde  321 km/h
Lamborghini Murcielago  motor V12 de 6.2 litri 0-320 km/h in 50.1 secunde  305.9 km/h 

 

Trebuie sa precizam ca modelului Porsche RUF RT 12 ii sunt necesare doar 28 de secunde pentru a atinge 300 de km/h, un timp bun comparativ cu modelul Corvette ce ascunde sub capota cu 230 de cai putere in plus.

  • max2maximuss, luni, 30.07.2007 20:21
    Americani Retardati

    PT. Automarket , respectativa si nu mai pubicati teste facute de papagali gare nu simt nevoia de pene !!! Bugatti Veyron - 380 Km/h ce i-au lasat frina de mina trasa de nu sa dus la 400 de Km/h !!! La Murcielago nu au fost in stare sa fac rost de un LP 640 sau ar fi batut Corvette ? Si de ce nu au adus si Koenigsegg CCX sau CCXR ? " "Road and Track" au incercat sa realizeze un clasament al celei mai rapide masini de serie " inafra de Murcielago , Mercedes SLR , Porsche RUF RT 12 , nu cred ca restul sunt masini de serie si chiar si pt acestea am dubi ca sunt de serie . dar daca tot au folosit masini modificate cum e rabla de Viper puteau sa foloseasca si Porsche 911 Turbo Mission 400 Plus by Jurgen Alzen Motorsport 1054 BHP(CP) doar asa " For Funn " . Va rog frumos nu mai pubicati teste facute de americani pt ca tot ce pot cistiga ei in competitile cu europeni sunt condursurile de MINCARE de OAMENI OBEZI RAPORTAT LA NUMARUL DE LOCUITORI , dar nu-i bagati in supercar-uri ca ei nu conduc decit 4X4-uri " probabil pt ca nu incap in supercar-uri si nici nu stiu sa le constueasca "

  • max2maximuss, luni, 30.07.2007 20:44
    Am uitat

    Ce credeti daca asa cum ei au considerat "Dodge Viper modificat de Hennessey capabil sa dezvolte 1100 cai putere " model de serie ar fi considerat ca modele de serie si Ferrari FXX 800 BHP (CP) , Maserati Edo Competition MC12 XX tot 800 BHP (CP) , Pagani Zonda R , Mercedes-Benz Brabus SV12 S Biturbo Coupe sau modestul Porsche RUF CTR3 cu doar 700 BHP (CP)!

  • max2maximuss, luni, 30.07.2007 23:03
    Foarte interesant

    Daca tot vorbim de performante, cred ca ar fi bine sa mentionez faptul ca Veyron atinge 200 km/h in 7,3 secunde si 300 km/h in 16,7 secunde. Iar testul asta facut pt americani care servesc micul dejn de 7 ori in interval de 3 ore sustine ca pt a accelera cu inca 20 de km/h Veyron-ul are nevoie de inca 7,5 secunde !!! Cu siguranta au last frina de mina trasa la Veyron sau cind au testat Veyron-ul au uitat sa-i porneasca motorul si asa sar explica timpul slab !

  • Flavyuz, marţi, 31.07.2007 00:02
    Pai da ...

    pai cum e clasificarea facuta? Porschele are motor de 3.8 V6, e absurd sa concureze cu celelalte care au de la V8 si 5.5 litri capacitate in sus. S-au gasit unii sa abereze pe aici cu stirea, fara suparare

  • ..., marţi, 31.07.2007 00:34
    ...daca nu-ti convine, nu citi!!!

    Domnule MAX2MAX..... de ce p.m. nu iti pastrezi comentariile "savante" ptr. propria persoana???!!! Este un test interesant, iar daca nu-ti convine ia-ti loganul si supernova din fata blocului, modifica-le si fa si tu un test, posteaza undeva si sa vedem daca mai esti tare in gura!!! Stirile nu trebuie sa-ti placa tie in mod special, ele prezinta o situatie de moment si gata, domnule max2varza!

  • billy, marţi, 31.07.2007 04:42
    he he he

    dospeste invidia in unii... problema pusa de max2maximuss e corecta pana la un punct. Compara te rog pretul Viper-ului cu al masinilor pe care le-a "rupt" la sprint. Si cu al celor pe care le-ai insirat mai apoi si tu. Probabil un CCX sau un CCXR l-ar fi lasat mult in spate pe un circuit, insa asta a fost un test de accelerare. Unde Viper-ul respectiv, face legea intr-o companie cat se poate de selecta la un pretz poate nici jumatate cat al concurentei. Pana la urma, cand "te faci" cu unul pe strada de obicei o faci in linie dreapta. Partea cu "circuit" e pentru alt soi de raceri

  • max2maximuss, marţi, 31.07.2007 07:48
    Ai oarecum dereptate

    E adevarat nu trebue sa-mi placa stirea poate folosind citeva conexiuni neuronale ai observat ca nici nu-i pace ! Dar sa-mi spui sa nu-mi exprin opinia ( Tu unde traesi in Somalia ? sau cuvintul drepturi iti e strain !?) Ia sa vedem ce spui tu mai sus "Este un test interesant" din ce punct de vedere ca nu au fost in stare sa faca un test real , sau cun iti explici tu ca germani cu acasi masina au obtint cu totl alti timpi ??? "Stirile nu trebuie sa-ti placa tie in mod special, ele prezinta o situatie de moment si gata " Si care e situatia de moment atit de spectaculoasa ? A ca o revista americana probabil cu specific culinar a publicat un test din care sa reiasa ca o masina a tari lor jalnice e mai rapida , si probabil ca au facut asta pt ca se sint inferiori si in mod constant au nevoie sa se autoproclame mai buni decit restul lumi !

  • radu, marţi, 31.07.2007 07:52
    hehehehehe

    Billy, dragule, din moment ce au pus Veyronul sa il testeze, adica 1mil euro, puteau sa puna si masini la pret mai mic, gen zonda, koenigsegg care costa chiar jumate din pretul Veryron-ului. Probabil nu au lasat eleronul de la Veyron jos, ca noah.. ii complicat pentru ei sa bage cheia in altceva decat contact si sa invarta, de unde si viteza maxima mai mica de 407km/h atinsa de acesta. Nu sunt deloc un fan al veyronului, dar masina a fost construita pentru viteza maxima nu pentru acceleratie, capitol la care e detronata de altele. Oricum, primesc newsletterul de la automarket de 2 luni si nu am vazut nici o stire interesanta sau originala. Foarte slab baieti, se vede ca sunteti amatori.

  • babygreen, marţi, 31.07.2007 08:11
    testul de masini

    max2maxximus....ai dreptate totala despre americani si felul lor de a fi si a trai ,fiind aici de 22 de ani de la virsta de 16 ani, sunt printre cei mai mari grandomani vreodata intilniti si nu le place faptul ca altii in lume poate sa-i bata la multe lucruri ,ei considera ca trebuie sa fie # 1 in lume si nu mai sunt asta ii sgirie mult.Am de a face cu jucarii de performanta aici [motociclete ,masini etc.] si stiu cum este jocul lor, pur marketing mult mai putin adevar decit defapt este,nu uita asta este tara unde marketing-ul inca merge mai mult decit orice alt loc in lume din cit stiu eu.Chiar mai bine decit in Romania.Imi pare bine sa vad un romanin care nu se apleaca la tara asta care pina acum 10 ani a fost ceva intradevar. Take care,

  • florin, marţi, 31.07.2007 09:09
    Testul asta.....

    Aici trebuia sa fie doua teste: 1 Dodge, Bugatti si Corvette & 2 Porsche, Lamborghini si Mercedes. Ca sa fie echitabil, avand in vedere motorizarea masinilor. Si cum spun si ceilalti celelalte marci europene unde sunt??? USA SUCKS

  • tata, marţi, 31.07.2007 09:25
    mama

    celora care NU le place acest test sunt nenorociti care stau in rahatul asta de romania... iar smecherul de billy sta CRED in state de iubeste atat de mult rahaturile alea americane...

  • Laur, marţi, 31.07.2007 09:41
    super

    Foarte interesant articolul....10x

  • horhel, marţi, 31.07.2007 09:42
    Test incorect ... insa ideea poate fi alta

    Poate ... zic si eu P=m.a.v, deci in mare ce mare kkt au facut? au luat de la viteza maxima si au pus la acceleratie. Testul e incorect pentru ca apar tot felul de modele mai putin de serie ... si sunt conduse destul de aiurea. Totusi daca intre 300 si 320 km/h apare o schimbare de treapta nu e imposibil sa ia destul de mult timp, pentru ca oricum de la 300 la ora vantul e foarte ofticat pe tine si nu vrea sa mergi mai rpd

  • Andi, marţi, 31.07.2007 10:03
    Pfff

    Partea si mai proasta e ca sunt oameni care nu stiu mare lucru despre masini si chiar cred aberatiile astea si iau testele astea drept veritabile.

  • inginerul, marţi, 31.07.2007 10:29
    veyron iara...

    lumea nu intelege ca veyronul e cea mai tare masina facta vreodata.pai mai oameni buni,dupa cum stiti la cutia de viteze a veyronului s-au lucrat 5 ani de catre experti in F1.masina e facuta sa mearga cu vitezele alea oricand si oriunde,iar americanii astia idioti iau o rabla si pun 10 turbine pe ea si urla ca au batut veyronul.masinile americane sunt ca margarina pe langa untul european,ca sa fac o comparatie,de 2 ori mai ieftina ,iar cand nu ai bani si vrei ceva sa alunece e numa buna.

  • Lucian Ionut, marţi, 31.07.2007 10:52
    MDA...

    ar fi frumos sa faca un test cu aceleasi masini dar condusa de cei de la Top Gear :) sa vedem atunci ce si cum, asta asa ca sa fim macar siguri ca testul e facut pe bune sau e facut numai asa de dragul reclamei la Viper

  • Vasilica, marţi, 31.07.2007 11:26
    Test varza...

    bugatti nu are ce sa caute intre masinile alea. Punct. Prsche rulzz frate, la ce motor de 3,8 si tot a iesit pe 4, bravo lor, acilea se vede cunostinta de cauz. Bine dreaq ca nu au pus aia pe viper vreun motor de la avioanele alea de pe pista, ca erau porma in stare sa zica ca au batut si viteza sunetului in aceasi cursa. dar cum i stiu pe americani maine poimaine vedem un viper cu motor de 300 de litri :)) care se intrece cu un F18. Multi cai...

  • VIPER, marţi, 31.07.2007 11:56
    "specialistii"...

    Citesc si ma buseste rasul... Maximus, si aici apari? Nu ai somn deloc? :-) Hennessey Viper e de serie, pentru necunoscatori, chiar daca de serie limitata (se fac anual 25 normale si 25 cabrio). Iar pretul e undeva pe la 250.000USD. Nu e nici o reclama, e doar purul adevar pe care fanaticii nu-l pot inghiti. Veyronul e fain, e un test de "se poate" si atat. Iar revista in cauza nu e deloc "culinara" cum maaaarele specialist de mai sus o denumeste, ci o revista cu o reputatie egala sau mai mare cu a multora din Europa. Dar cand nu vedem padurea din cauza copacilor, ne credem cei mai destepti si luminati si comentam de la inaltimea celor 20 de ani si a (eventual) Loganului din fata casei... Eu unul as scoate posibilitatea comentarii stirilor sau macar as pune pe cineva sa faca curat...

  • julian, marţi, 31.07.2007 12:05
    test tipic american

    mai baieti voi inca nu v-ati obisnuit cu stirile astea bomba ale americanilor? au pus o turbina mai mare pe un viper si gata au masina de curse... care isi ia zborul la prima curba si de pe care probabil au scos tot mai putin scunul pilotului... in veyron probabil ca au pus un noob si bagajele cu care pleca la mare si i-au dat drumul pe pista. nu va mai chinuiti sa le deslusiti creierul nu aveti ce!

  • nyivus, marţi, 31.07.2007 12:07
    Politically correct ?

    In sfarsit, o chestie facuta de americani si care-mi place ! Pana sa sariti la gatul meu, sa si explic:) Pe mine ma enerveaza la maxim politically correctness-ul american, care se pare ca a patruns toate nivelele vietii in SUA. Si in sfarsit, vad o chestie care poate fi numit oricum, numai corect nu ! Bravo, inseamna ca exista sanse si pentru americani ! :))

  • pharao, marţi, 31.07.2007 12:07
    bravo Porsche

    da, bravo porsche! daca dintr-un motor de 3.8 l boxer au reusit sa scoata atata power, jos palaria in fata nemtilor! cel mai apropiat ca si capacitate cilindrica este SLR-ul dar e devansat si despre ceilalti nici nu mai are rost sa vb, pt ca sunt motoare de cel putin 2 ori mai mari.... Bravo Porsche, bravo Ruf!

  • Mircea, marţi, 31.07.2007 12:22
    Numele

    Singuru lucru ce imi place la Dodge-ul ala e numele:Viper!Suna misto nu?:))))Doamne ce panarama e testu sa mor!Auzi tu baga un Viper modificat de i-au sarit ochii din cap cu o masina de serie gen Veyron!De ce nu au adus modelu ala de 80mii de cashpara ca sa vezi atunci show :)))

  • VIPER, marţi, 31.07.2007 12:51
    copii...

    Doamne, ce copii sunt unii... Pentru cunostintele voastre (slabe, de altfel), Veyron se va face in 300 exemplare PUNCT. Asta e marea "serie". Hennessey face 50 PE AN. Este considerata tot masina de serie, mica, dar serie. Nu e doar o masina modificata de unii. Firma Hennessey are un oaresce nume (greu) in domeniu si nu se ocupa numai de auto. Dar deh, e greu sa cauti pe net (pun pariu ca pana ati citit stirea nu ati auzit neam de firma asta, nu? Altii stiu de ea de cativa ani...). Hai, astept pietre de la fanatici... Ca e usor de dat din gura, mai greu e de facut o legatura intre ea si cap...

  • radotzo, marţi, 31.07.2007 13:14
    bun acoloooo

    cica ultima coloana de rezultate sunt cele cu viteze maxime banuiesc...si Lamborghini Murcielago are ~~~~ 0-320 km/h in 50.1 secunde~~~~~ viteza max 305.9 km/h ~~~~~~ deci in concluzie a ajuns la viteza de 320 km\h in 50.1 secunde si masina nu prinde "numai" 305.9km\h :-?? grea ii matematica dar poate poate imi explica si mie ce-s cu datele alea si ma desmeticesc :))

  • Silviu, marţi, 31.07.2007 13:41

    auziti...scrie k testul s`a facut pana la 320 km/h...scrie k Lamborghini Murcielago a atins 320km/h in 50.1 secunde...dar la viteza maxima scrie k a atins doar 305.9km/h...daca asta e adevarul cum poate fi testul considerat valabil cand una dintre masini nici macar nu a atins viteza minima valabila???totusi intre 320 si 305.9 e o diferenta destul de mare...iar daca e doar o greseala la post`ul stirii...incercati sa nu o mai repetati...am mai vazut stiri eronate...numai bine!

  • slr, marţi, 31.07.2007 14:04
    sa fim seriosi

    Specialisti sau nu am vrut sa vad concret datele si pot sa va zic ca primele teste cu veyronul au indicat multe performante diferite incepand de la 0-100 in 2.5 pana la 0-100 in 3.7 s. Dupa cum toti stim intradevar accelereaza in 2.5 s de la 0-100 km/h. Acum ca sa fie toata lumea lamurita si cei care se simt foarte "documentati", conform Rsportcars Veyronul acceleareaza de la 0-200 mph (322 km/h) in 14 secunde http://www.rsportscars.com/eng/cars/bugatti_veyron.asp Daca santeti foarte interesati de subiect as sugera sa cautati pe net Viperul de Hennessey (care nu contesta de altfel nimeni ca nu ar fi o firma de renume)in comparatie cu veyronul si veti vedea ca la testul efectiv nici macar nu porneste veyronul de pe loc da mi te sa faca concurs. Pe de alta parte viperul cu tot respectul nici macar nu poate fi pus in aceeasi liga cu veyronul ( stabilitate 0 tinuta de drum 0 consum infinit, zgomot asurzitor. technologie 0)... Tipic stilul american vrem sa mai dam 20 de cai mai punem un litru la motor... Ca si o concluzie poate sa fie ca Viperul si daca este masina de serie cred ca nu va fi omolagata numai pe drumurile din state si cea ce e cert este ca si daca poate printr-o minune fix pana la 320 viperul sa accelereaza mai repede ca si veyronul ( din cauza faptului ca la 305 km/h urmeaza urmatoarea treapta de viteza la veyron) fiti sigur ca pe circuit ca de exemplu cel de la TOP GEAR la 5 tururi de pista veyronul are o tura in fata la viper Long live the BUGATTI VEYRON

  • ShinyG, marţi, 31.07.2007 14:08
    vai de....

    Un test NU trebuie sa fie echitabil. Intre datele date de constructor si cele obtinute in test exista de cele mai multe ori discrepante... Faptul ca un Porsche cu motor boxer in 6 cilindri e acolo nu mi se pare absurd, e doar o dovada ca se poate si fara 16 cilindri si 4 turbine... Avand in vedere ca un Viper de 1100 de cai este MULT mai usor decat un Veyron de 2 tone, rezultatul mi se pare normal... Cat despre articol: nu ia nota de trecere... Murcielago-ul din poza NU are 510 cai si viteza maxima de 305km/h, ala e Gallardo... Un Murcielago "tipic" are 580 (640 pt LP640) si atinge o viteza maxima de 335 km/h. Asta explica nedumerirea lui radotzo :) Daca cel care a scris articolul n-a verificat datele tehnice ale masinilor si avand in vedere ca asta e un site auto, nu sectiunea auto a revistei "Ioana", ii dau nota 0. E o dovada de neprofesionalism, fie ca e vina autorului care nu a verificat datele gresite deja in articolul sursa, fie ca a confundat singurele modele Lamborghini intre ele cand a cautat datele tehnice...

  • nuconteaza, marţi, 31.07.2007 14:15

    O singura intrebare am si eu. Bun, sa zicem ca bate Veyronul si orice alta masina la acceleratia in linie dreapta. Dar curbe stie sa ia?

  • ockelaru, marţi, 31.07.2007 14:19
    lambo murcielago

    mai oameni buni,acest murcielago are viteza garantata de fabrica 305 km/ora.ca la acest test a ajuns la 320 km/h e partea a doua.si intr-adevar e grea matematica pt unii.

  • bogdanm, marţi, 31.07.2007 14:25
    pentru toti cei care nu se obosesc sa citeasca cu atentie un articol

    Dragii mei cititori daca ati fi citit textul cu atentie ati fi observat ca scrie "viteza inregistrata la finalul traseului" toate masinile au atins viteza de 320 km/h dar la finalul traseului ori au incetinit ori au accelerat. nu contesta nimeni ca veyron nu atinge 407 km/h insa pe acest traseu doar 380 a putut.... si cat despre cat "de serie" sunt celelalte modele mai cititi ca am auzit ca ajuta sa cunosti lucruri noi. Toate modelele prezente la test sunt de serie

  • cristi, marţi, 31.07.2007 15:00
    se mai intampla.....

    este grav ca americanii au facut o asemena prostie...americanii intotdeauna au vrut sa fie ei cei mai tari,dar nu o sa reuseasca nici acum nici in viitor.sunt mai rau ca dinozaurii care s-au infumurat si au luat foc,asa ca testul nici nu avea rost,poate doar sa-si faca reclama.au avut destule sanse sa-si modernizeze masinile super sport dar asta e...cat despre veyron..tot respectul.pana acum nu cred ca are rival,poate doar o masina modificata dar un din fabrica precum este ea,nu cred.

  • viper fan, marţi, 31.07.2007 15:26
    corrrrrect

    autor de stiri copiate...macar incearca sa scrii corrrrrect...e henneSSey..

  • Intrebare, marţi, 31.07.2007 15:39
    Nu observa nimeni???

    Dragi comentatori, voi nu observati ca e ceva gresit in puterea lui Murcielago? Nu cumva trebuie sa aiba vreo 570 de CP? Parca Gallardo are 500 CP.

  • dfghsdf, marţi, 31.07.2007 15:49
    @flavyuz

    porsche are motor boxer, de 3.8 ... nu V6. ;)

  • fanete, marţi, 31.07.2007 16:07
    UN RAHAT DE TEST

    nu au nici o relevanta masinile alea intre ele... bine a zis ce a zis tipul din primul post. cei de la hennessey performance or sti ei sa TUNEZE masini dar nu sunt un brand de automobile, deci nu are ce sa caute acolo. viper-ul nu este o masina stock, de serie. nu stiu ce intelegeti voi prin masina de serie... si catalogati pe cei de la hennessey performance ca au fi participat cu o masina de serie. ginditi putin inainte de a face niste comentarii total eronate. nici nu mai are rost sa aduc in disctie koeniseg, zonda sau alti adevarati bolizi. nu i-a dus mintea sa aduca nici macar un saleen S7 care este facut de ei care intradevar se preateaza a fi un supercar eu cred ca testul a fost facut cu ce masini au gasit si ei pe la prietenii lor... si un viper preparat de hennessey performance. PUNCT

  • eu, marţi, 31.07.2007 16:14

    eu zic sa le treaca pe toate printr-o firma de tunning, inclusiv Veyron-ul si apoi sa le compare. Nu e corect ce au facut ei, cele 2 modele americane au fost modificate si restul nu... pai asa iau o Dacie 1310, bag nishte turbine pe ea, mai dau jos din tabla sa fie mai ushoara si ma intrec cu un Civic sau Focus :)) Clar au vrut sa arate ca ei sunt mai tari.

  • deeu, marţi, 31.07.2007 16:37
    respect max

    porcariile alea americane au motoare de camion nu de turism la asa cilindree indecenta

  • AndreiRN, marţi, 31.07.2007 17:11
    Frustrati au deschis gura

    Citesc cum frustrati Europeni fac spume la gura deoarece multi conduc doar cotinete cu roti si motoare de tuns iarba. S-au lasat prostiti de monopolul firmelor locale care produc masini de scurta folosinta si polueaza ca vai de capul lor. In California Euro 6 este obligatoriu de ani de zile. Pt cei cu cunostinte mecanice reduse o capacitate mai mare a motorului duce la o viata mai lunga de folosinta datorita unui stress mai redus. Jos palaria pt Bugatti dar sa nu uitam ca la bani aia cumperi o herghelie intreaga de Vipers si Corvetes daca e vorba de egalitate. La pretul ala sa se testeze cu oricare masina din seria Funny Car ce are 6000cp sub capota. Sa vedem atunci unde mai este Bugatti.

  • flexus, marţi, 31.07.2007 17:15

    Tare mi-e teama ca toti cei ce sar cu gura aici n-au condus masini peste 3 litri in viata lor. Si comenteaza de parca le stiu pe toate. Comparatia a fost facuta mai mult de distractie decat stiintific/sportiv. Viper e rudimentar, dar e de fun. L-au innebunit astia si a sarit de 1000 cai. Bun si care e problema? Sariti ca arshi. S-au dat, au iesit niste timpi, toate masinile alea sunt super frumoase, totu bine. Gata asta e tot.

  • ionutz, marţi, 31.07.2007 17:23
    test

    acest test nu are nici o relevantza!!!nnu conteaza ca sunt masini americane sau europene!!!masinile sunt de puteri diferite.ai cum faci un test cu o masina de 1000 de cai putere si cu una de 500 de cai???pai e logic ca aia de 1000 de cai nu o sa aiba timpii aleia de 500 de cai, e logic nu,din punct de vedere tehnic??si mai si spui ca domne a iesit pe loc inferior!!!chir si cei 99 de cai intre veyron si viper face diferanta!!!deci un test echitabil ar fi fost daca masinile ar fi avut puteri asemanatoare si caracteristici asemanatoare!!! pai cum compari un motor de 3,8 litri cu un motor de 8.5 litri sau 6 cilintrii cu 16!!!

  • eddy, marţi, 31.07.2007 19:20
    dc ?

    bai poate ma ckarifica si pe mn cineva...dc e atat de imposibil sa fie mai rapid sau mai bun dodge-ul de la Hennesey decat Veyron ? Poate chiar au facut si americanii ceva bun, nu ca ar fi singurul lucru bun facut de ei. daca va uitati intr-o revist de la Pro Motor mai veche,acest viper a dost declarat mai rapid decat Veyron cu 4-5 km/h, nu stiu cat de adevart e dar asa scria acolo. Asta e parerea mea...daca gresesc sami ziceti cu ce.

  • Mircea, marţi, 31.07.2007 21:28
    :))))

    Sincer mie Lamborgini imi place cel mai mult ca design si ala mi l-as lua.:)))))

  • Spy, marţi, 31.07.2007 22:33

    o bere lui flexus

  • Neo, miercuri, 01.08.2007 12:23
    aiurea

    Testul asta e complet neorganizat si cum a zis cineva mai sus,4fun.Dupa cum vedeti nu exista nici o legatura intre masinile testate(poate doar faptul k sunt de serie).Americanii au vrut sa arate k pot face o masina care sa faca fata la Veyron...ba nu,corectie,k pot sa modfifice o legenda si sa tina piept unei masini de 10 ori mai scumpa.Concluzia:americanii aia grasani si nehaliti nu sunt chiar asa de prosti.Si la Veyron ce sa mai modifici?k oricum e facut cu piese high-end si au pus cam tot ce se poate pe el.De asemenea,bag mana in foc k Viper-ul e mai manevrabil decat Veyronu si se tine mai bine la curbe.Deci,la un traseu de 5 tururi sunt destul de sigur k Viper-ul ar fi cu un tur in fata,nu bestia de la Bugatti(*off-topic:bai fratzilor,da ce dumnezeului costa Bugatti asa de mult?parca ar fi facut din aur*).in fine,fie k va place,fie k nu,Viperu americanilor l-a salutat din mers pe Veyron la liniutza si il saluta oriunde,oricum ;).zicea cineva de comfort...hmm,nu e viperu comfortabil?nu prea cred.Ati vazut macar pozele cu el,sa vedeti k are interiorul complet,asa cum ii sta bine unei masini de serie ;)Viper rullz.ink de la aparitia sa pe piata,a stat in topuri,e un nume cu greutate in randul super-cars-urilor.Dar,fiecare are dreptul la opinie,k de-aia suntem o tara democratica asa k hai,sa aud comentariile.

  • Kp, miercuri, 01.08.2007 14:40
    Testul de masini e varza!!!

    Eu cel putin cred ca cel mai bine ar fo trebuit sa posteze si niste imagini video, deoarece nu pot sa cred ca acel viper, oricate turbine si multe altele poate sa invinga un bugatti veyron. Acea masina cum au spus si altii e facut pt viteza, manevrabilitate si are mult my multe performante decat un amarat de viper. Totusi nu sunt un fan bugatti dar masini le americane cam lasa prea mult de dorit. Totusi sa ma anuntati si pe mine cand apar acele imagini video, nu dpar niste poze si niste rezultate. Va multumesc

  • mai copii, miercuri, 01.08.2007 23:22
    mai copii

    veyronul mergea in marsharier shi de-aia a fost pe 2.....

  • Mircea, joi, 02.08.2007 16:29
    Video

    Aveti si video. Puteti cauta aici: http://www.automarket.ro/stiri/viper-l-a-batut-pe-veyron-proba-video-5163.html Sau in sectiunea VIDEO a site-ului nostru. merci.

  • alexx, joi, 02.08.2007 17:50
    nu e puterea ceea ce conteaza

    La teste de acceleratie, nu puterea, ci puterea raportata la greutate conteaza. Si asta la aceleasi sisteme de tractiune. Unele din masini sunt mai puternice dar si mai grele, unele au tractiune pe 4 roti, greu de comparat ceva... A fost un test de fun, nimic special... poate ceva reclama la Viper care e clasat mai jos decat un Z06... Si apropo, Viper e foarte comfortabil inauntru, si am 1.94m... nu are mari dotari (ca nu costa suficient ca sa le aiba), dar e OK pt o masina sport (luxul costa si bani, si greutate, deci nu prea gasesti asa ceva in masinile sport - Porsche e insa mai fain inauntru si e preferatul meu dintre cele testate: fun in linie dreapta, fun pe circuit, fun pe sosea).

  • Lulu, vineri, 10.08.2007 06:14
    Testul americanilor

    Nu vreau sa ma exprim asa dur ca si conationalii mei, dar in privinta performantelor masinilor americane comparativ cu cele europene... au dreptate. Locuiesc in America si am luat deja "pulsul" a ceea ce construiesc ei aici. Ei abia ACUM isi dau seama in ce hal stau!!! Uitati-va doar la ce se intimpla pe piata mondiala cu "cei trei mari"... Asta tine loc de orice explicatie suplimentara si ceea ce incearca ei e un penibil "dres borsul". Nu prea au pe unde scoate camasa si sunt gata de sa adopte ORICE strategie sa castige din nou. Americanul nu stie sa piarda!

  • mihai, sâmbătă, 11.08.2007 03:48
    facut de americani pt americani

    .... cred viperul a mers la vale si restul la deal si trageau si o barca dupa ei ... si barca plina cu americance grase....

  • 23rwerf, miercuri, 22.08.2007 21:53
    sdfdsgsdf

    Viperul ala l-au tunat pana l-a luat dracu' In cateva zeci de mii de chilometri masina aia e rupta

  • 23rwerf, miercuri, 22.08.2007 21:55
    sdfdsgsdf

    Viperul ala l-au tunat pana l-a luat dracu' In cateva zeci de mii de chilometri masina aia e rupta

  • AndreY, luni, 29.10.2007 15:17
    VARZA

    Cine a scris articolul asta a fost varza...:)) cred ca e editor la "Tabu" sau ceva pentru femei...cum sa prinda un Bugatti Veyron numa 380 ???????? TOATA LUMEA STIE CA PRINDE 407 KM/H, ESTE DOVEDIT SI PRIN FILMARI.... VARZA SI CINE O POSTAT ASA ARTICOL... NOTA 0 CU MULTI MINUSI...

  • serbus, vineri, 01.02.2008 14:29
    baaa varzarilor

    In primul rand as vrea sa fac o afirmatie pt toti taranii care au pus un comentariu.... fratilor... inainte de toate mai cititi si voi frate despre masini...toata lumea ridica Veyronul in sus de parca ar fi cine stie ce masina.. are o forma de kkt.. da in fine gusturile nu se discuta... se stie ca din todeauna americanii oricat de grasi sunt ei au scos cele mai puternice masini.. inclusiv viperul.. care e cea mai puternica .. asa ca fratilor ... nu ca as fi un fan viper .. da oricum a rupt si va rupe norma oricand si oriunde;) asa ca nu va mai enervati degeaba.... voi va plimbati in logan si 1310 si aveti basini in cap... eu ma multumesc cu ce am.. asa ca nu mai visati la masini de clasa..ORICUM PT FINAL VIPERUL A RUPT NORMA.. SI O VA RUPE ORICAND SI ORIUNDE

  • alex, vineri, 15.02.2008 17:29
    da...

    da nu zice nimeni ca nu e veyron mai tare...cei de la viper au atins mai repede viteza datorita poate...greutatii care o are mai putin fatza de veyron...nu a zis nimeni ca atins 410 km pe ora viper-ul...zic doar ca a atins mai repede asta nu inseamna ca il face pe veyron

  • lucas, duminică, 23.03.2008 14:34
    ranault avantai

    renaul avantai este una masina care na fost vanduta bine in anul 1997.astazi, lumea nu a placut modelu dar in anul acela era o masina superba si lumea era mai acostumata cu masinii,mai veche.Astazi toata lumea place aceasta masina .masina aceasta poate prinde 250 km.este o masina de lucs are 4 usi are gps si televizor.are o tona si jumate are un motor dizel de 4L.

  • sua, luni, 09.03.2009 22:49
    :)

    pt toti astia cu dacii, bmw-uri, lamborghini-uri etc : THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT luati-va voi porrsche lambo etc si eu imi iau un Venom

  • SUA, luni, 09.03.2009 22:52
    :)

    frate si cand va aud ca prinde 400-500 poa sa prinda si 1000 la ora ce faci cu viteza asta ? unde ii dai atat ? pe cand acceleratia e mai importanta iar americanii rup la asta :) cum zicea si cineva la noi te dai cu unu la semafor in linie dreapta iar curse la noi se organizeaza doar pe 400 de metri ca nu te duci pe circuit sa te dai cu ele :) dak vrei veyron sau ferrari sa lamborhghini probabil esti un manelar si vrei doar asa ca sa vada gagigile ca ai ferrari :)

  • SUA, luni, 09.03.2009 22:54
    :)

    23rwerf la 22.08.2007 (21:55) sdfdsgsdf Viperul ala l-au tunat pana l-a luat dracu' In cateva zeci de mii de chilometri masina aia e rupta viperu lau tunat de lau luat traci pt ca aveau la ce veyron e cum ar fi tunat din fabrica dak vrei sa mai modifici ceva ma indoiesc ca mai ai ce sa pui pe ea :)