Volkswagen a lansat un site pentru combaterea miturilor despre TDI

Publicat marţi, 05.05.2009 10:29 de Sebastian Toma

Volkswagen incearca sa destrame miturile despre dieseluri, care impiedica vanzarea cu succes a acestor unitati peste ocean.

Volkswagen doreste sa le arate clientilor sai americani ca dieselurile moderne au avansat mult, asa ca a creat un site intitulat "TDI Truth&Dare", ce are scopul de a destrama miturile despre modelele echipate cu motoare diesel. Producatorul german de automobile se concentreaza asupra realizarilor in motorsport ale motoarelor diesel si a beneficiilor pe care le are un diesel fata de un hibrid.

Tocmai de aceea, Volkswagen a creat o serie de "provocari" pentru modelele sale si modelele concurente, ce au scopul de a arata avantajul motoarelor TDI moderne asupra tehnologiilor concurente. Prin acest site Volkswagen doreste sa vanda mai multe unitati Jetta si Touareg echipate cu motoare TDI pe piata din Statele Unite ale Americii.

Volkswagen Jetta TDI versus Toyota Prius:

 

Via | TDITruthandDare

  • BBB, marţi, 05.05.2009 10:51

    Apai cu reclamele astea si-au dat cu toporul in picior si au demonstrat inca odata calitatea nr 1 a masinilor VW si anume marketingul ca in rest.... Fac comparatie intre o masina compacta si una de familie. Rusine lor. Se vede cat de disperati sunt dupa profit. Cei din grupul vag sunt singurii care ataca concurenta prin reclame.

  • george, marţi, 05.05.2009 10:54
    NU VOR FACE NICI O BRANZA

    Ca majoritatea americanilor sunt prea indoctrinati din punctul asta de vedere. Si nu numai. Asta vara, cand era benzina aproape de $5/gal, nu mai stiau nimic altceva in afara de Prius...ajunsesera sa le cumpere SH mai scumpe decat noi...saracii de ei...

  • mada, marţi, 05.05.2009 11:00

    mi se pare cam ciudat sa compari un WW TOUAREG cu un MERCEDES W 115 si JETTA cu PRIUS adica sa fim seriosi, jetta si touareg puteau sa fie comparate cu niste masini din clasa lor dar....................

  • george, marţi, 05.05.2009 11:06
    REALLY?

    @ BBB Marketing-ul e calitatea #1 a masinilor VW? Dar faptul ca au dieseluri care indeplinesc normele de poluare de peste garla in conditiile in care nici o japoneza (din cate stiu) nu are asa ceva nu conteaza deloc? Iar asta cu atacul prin reclame este o inexactitate crancena, ca sa ma exprim extrem de elegant... http://www.automarket.ro/blog/mester/saloane-auto/bai-tu-nu-sti-s-a-scri-corect/ Asta e doar una singura (una dintre cele mai gretoase dealtfel) dar exemple de genul asta sunt fara numar, fara numar... Enjoy!

  • Paul, marţi, 05.05.2009 11:21
    campanie nereusita

    Din start, comparatia Prius vs. Jetta e jenanta. Prius este un model eminamente slab din punct de vedere al dinamicii sportive si se stie asta foarte bine. Nici macar Toyota nu l-a promovat ca pe un model performant si toata lumea stie ca se conduce ca un frigider. Cu toate astea, este si mai jenant pentru VW ca Prius nu a fost chiar departe de performantele unui Jetta, de altfel bazata pe platfoma de Golf cu punte spate independenta, Prius avand bara de torsiune. Iar la comparatia Touareg vs w124(cred) au dat-o in bara si mai rau. De ce nu zice nimic despre particulele cancerigene emanate de diesel? De ce au ocolit subiectul asta cand in Europa de Vest, datorita numarului mare de masini diesel, rata imbolnavirilor cu cancer a crescut alarmant? Acum, n-o fi Prius sau orice alt hibrid intruchiparea reinventarii automobilului, dar oricum sunt mult mai curate decat diesel-urile. Si nu cred ca isi cumpara cineva masini slab poluante ca sa se dea la liniute sau pe circuit. Ce naiba... Un singur avantaj au dieselurile: consuma putin la drum lung. Asta ar trebui sa-i intereseze pe cei care fac naveta in State si sunt destui. Aici ar trebui sa bata VW apropoul...

  • R, marţi, 05.05.2009 11:22
    Ce comparatie de 2 lei

    Au uitat sa comenteze consumul lor in oras nu numai in afara, cat sidiferentade tehnologie intre Jetta si Prius, au uitat sa mentioneze fiabilitatea, au uitat sa faca un test de franare, dar au bagat un BURN. Care familist sau ecologist e interesat de Burn si de +0.1 g lateral. Au scos si ei diesel cu injectie directa si il compara cu un hibrid, un hibrid care ei nu sunt in stare sa-l scoata nici macar cand a aparut a 2-a generatie de Prius. Cata ipocrizie, ce kkti, ce terminati.

  • eu, marţi, 05.05.2009 12:12
    ce porcarie

    de toata jena astia de la vw ca si sicriele umblatoare pe care le fabrica!!! jetta diesel e o penala de masina, si-a luat un prieten de noua si pana la 70.000 i-au crapat: aerul conditionat, caseta de directie, turbo si 3 injectoare... deci, clanta volkswagen!

  • MARU, marţi, 05.05.2009 12:15
    100% vw

    Cea mai seaca metoda de a iesi in fata VW.....Ca de altfel marca care duce lipsa acuta de imaginatie la interioarele modelelor sale. vis-a-vis de testul ala cu fumul depus pe acel''filtru'',este praf in ochi pentru americani care de ce sa nu recunoastem nu sunt ahtiati dupa masini germane....Bravo lor Parerea mea fata de vw ....sa stea in banca lor,mama lor de profitori (cand pica turbo toata clientela tace...de RUSINE) o zi buna

  • cozappz, marţi, 05.05.2009 12:17
    Ciudat

    Ciudat este ca in California (unde sunt cele mai stricte legi cu privire la poluare) nu am vazut hibride decat pe taxi, in rest 90% din marci sunt japoneze si europene (fabricate in State!): toyota si bmw. VW am vazut foarte rar. 10% erau cele americane (camionete).

  • mowgli, marţi, 05.05.2009 12:30
    penibil

    din nou penibil.la fel cum audi face misto de concurenta, intr-un mod deloc subtil, vad ca acuma si vw o da in bara.Cat de tampit trebuie sa fii sa compari un jetta cu un prius la burnout?adica cum?ma duc la showroom si zic:buna ziua as dori o masina care sa faca un burnout mai mare decat cea a vecinului.Pai domnule ce doriti?cu 2 usi, cabrio, diesel, 4wd, limuzina, combi?Ma omule, tu esti prost?nu intelegi ca vreau sa dau 30.000 de euro pe o masina de burnout? cine isi ia o masina bazandu-se pe criteriile astea?apropo, la jetta au tras frana de mana, la prius nu.cu frana de pusa si cu pegas faci burnout. la testul numarul doi, mai mare idiotenie nu am vazut.cat de cretin trebuie sa fii sa faci o asemenea comparatie?nu testul e prostia, ci modelul ales.au tinut ei sa puna un mercedes, de ce nu au pus un vw transporter?sau un passat vechi?tot acolo iesea.bine ca nu au pus un vapor cu 10 motoare diesel de 10.000cmc fiecare si apoi sa zica "ouaaaa, vaporul polueaza mai mult, cum dreq?"

  • Alex, marţi, 05.05.2009 13:48
    mda

    Dupa cum stim cu totii , orice masina germana e un rateu , iar comparatia cu Toyota e kiar jenanta ! Cum poti sa compari jegurile comunistilor bautori de bere cu o minune tehnologica japoneaza ?

  • shooter, marţi, 05.05.2009 13:50
    inexact

    fact1 : diesel-urile moderne sunt doar cu un pas in urma benzinelor la emisii, prius avand in primul rand un motor pe benzina si apoi unul electric fact2 : diesel-ul consuma mai putin decat benzina nu numai la drum lung cum spune un ''cunoscator'' de pe forumul asta, ci mai ales in oras sau la mers sportiv se vede diferenta fact3 : evident ca sunt comparatii fortate, masini din clase diferite, etc. dar uitati cu totii ca scopul acestor reclame este SA VANDA, nu sa faca comparatii corecte (cine e instare sa gandeasca pentru el nu are nevoie sa vada astfel de reclame ca sa se hotarasca ce sa cumpere - deci reclamele trebuie targetate pe idioti care vor un burn-out mai mare) fact4: reclamele sunt bine realizate dpdv mesaj marketing, targetare etc. etc. (cine lucreaza in marketing poate sa confirme)

  • Adi, marţi, 05.05.2009 13:50
    ...

    LOL .. cine dreaq le face marketingu la astia ? Mie unu sincer mi-ar fi rusine sa stiu ca reclamele astea imi reprezinta mie firma .. si ca au logo`u firmei pe ele ... Nu sunt fan VW si nici nu voi fi ... dar acuma parca mi-au insultat inteligenta

  • raul, marţi, 05.05.2009 13:50
    sunteti putin confuzi

    poate nu ati inteles scopul clipurilor, sau sunteti doar mai inceti, dar va dau un mic indiciu. Nu sunt facute drept concurente pentru alte masini, ci pentru a dezminte anumite mituri. In europa se vand bine diesel-urile, poate de aici si nedumerirea voastra, dar in state nu. Acolo exista anumite preconceptii si prejudecati, care sunt atacate de WV: ca polueaza mult si ca sunt lenese. Video-urile deomstreaza ca nu mai sunt. Nimic mai mult, nimic mai putin. Daca tot nu v-ati convins... luati o ceasca de cafea.

  • george, marţi, 05.05.2009 13:57
    rusine

    rusineeeeeeeeeeeeeee pfff ce comparatii sa mor

  • Flaviu C, marţi, 05.05.2009 14:10
    TDI

    deci pt coptzii care nu stiu engleza....ideea era sa compare 2 masini care au acelasi CONSUM , prius si jetta tdi, care sunt ambele COMPACTE, categoria lu prius nu-i de fam,btw, nu exista asa ceva, ii un minivan compact....atata. Deci reclama este f.reushita. Iar scopul celei de-a doua promovari este sa arate cat de mult au evoluat diesel-urile in ultimii 30 ani. Aceasta reclama nu este folositoare doar grupului vw, ci tuturor producatorilor care vor sa vanda diesel peste ocean. F.bune, ambele. 10

  • Paul, marţi, 05.05.2009 14:12
    @shooter

    1. Nu emisiile de CO2 sunt problema, ba din contra, la diesel sunt mai mici ca la benzina. Problema e cu emisiile de particule nocive rezultate din arderea motorinei. 2. Aici te contrazice realitatea. In acest moment, motoarele pe benzina au inceput sa consume foarte putin, iar in oras diferentele sunt chiar minore. La mers sportiv, un diesel consuma ca o benzina, asta daca ma gandesc ca un mers sportiv consta in talpa si turatii inalte, nu viteza mare constanta, unde, intr-adevar, consuma mai putin. 3. Corect, dar mai depinde si de om. Daca unii se lasa atat de usor prostiti, e treaba lor. 4. Daca e sa luam in considerare prejudecatile americanilor, precum si gradul lor de inteligenta, da, sunt bine targetate.

  • hrares, marţi, 05.05.2009 14:23
    de-acord cu raul

    sunt de-acord cu raul, v-ati aprins cam tare si ati pierdut scopul reclamelor....

  • Ovidiu B, marţi, 05.05.2009 14:25
    1,9 tdi rulz

    eu sunt de parere ca prius este o besina..... costa enorm de mut si consuma aproape lafel de pitin ca un tdi de ultima generatie, pe care nu dai mai mult de 15 mii cu toate. tot respectul pentu vw

  • bogdan, marţi, 05.05.2009 14:42
    1.9 full???

    ovidiu, eu iti pun in brate 15000 si tu sa vii maine cu un golf 1.9 tdi full (masina noua) cum ai zis...culoarea poate fi si ROZ; in ceea ce priveste clipurile, scopul nu era sa scada vanzarile la un mercedes de 20-30 de ani ci sa darame niste mituri de care multi americani se tin cu dintii...E DOAR O RECLAMA. cand o sa pricepi care e treaba cu reclamele mai stam de vorba! o zi buna

  • marius, marţi, 05.05.2009 15:01

    Jetta este fabricata in Mexic si totusi este OK fiind o masina gandita bine de ing. germani. La fel si Touareg-ul ! Mergeti la un dealer VW si cereti un drive test si mai vedem daca mai aveti chef de alta masina s-au alt drive test gen Toyota Prius ...

  • andr3i, marţi, 05.05.2009 15:12
    @mowgli

    fratele meu stiu k esti fan BMW da nu mai comenta aiurea la ce tine de vw - audi, k orice ar zice tie tot nu iti convine. cand vine vb de bmw iti dau dreptate da la restu lasa pe alti sa vb mai priceputi. numai bine.

  • Master, marţi, 05.05.2009 15:27
    VW

    Jenibil ...

  • cozappz, marţi, 05.05.2009 15:43
    1.9 TDI

    @Bogdan: un cunoscator VW te face: 1.9 TDI la 15000E este Skoda Octavia Tour pe platforma de Golf. Dar, din pacate, ca multii altii, nu vedem altceva decat Golf atunci cand auzim de VW sau TDI. VW produce foarte multe masini cu motoare diesel (nu numai TDI ci si CR) care sunt la fel de competitive cu alte tehnologii diesel: JTI, CRDI, sau cum se numesc ele. [OFFTOPIC]Se vede ca suntem romani: ne dam cu parerea despre absolut orice fara a avea habar despre ce vorbim, iar cand suntem luati repede, o dam cotita! Si suntem si pe langa subiect mai tot timpul! Pacat ca nu exista un mod de votare a relevantei comentariilor ca sa vedem cat de mult conteaza parerea noastra![/OFFTOPIC]

  • eu, marţi, 05.05.2009 16:17
    lexus gs hibrid 350 cp

    Audi face reclama in comparatie cu Lexus BMW si Mercedes pentru ca sunt sub nivelul celor trei. VW face comparatie cu Prius ca sunt sub nivelul celei din urma. Cand toate brand-urile se orienteaza catre hibrid (pana si in F1) e ciudat sa vi sa faci demonstratie ca disel-ul e mai bun decat hibridul. Dar oare de ce nu a facut comparatie cu un lexus gs hibrid ......

  • Flaviu C, marţi, 05.05.2009 17:35
    :))

    catre imbecilul de mai sus (cine nu stie ce-nseamna imbecit sa caute in dex, nu e o injuratura) Pt ca Lexus'u nu consuma nici pe departe la fel, nu costa nici pe dedeparte 24mii , nu fac parte nici din aceeasi clasa, nu-s nici macar apropiate , una peste alta, n-au acelasi target si nici n-o sa aiba-n veci

  • mihai, marţi, 05.05.2009 18:32
    de ce oare ?

    Oricand prefer un Prius, concurentelor din grupul VAG, credeam ca tendinta este de a respira un aer mai curat, nu sa scoatem si mai mult fum, burnout, ce kkt, multa lume proasta.............din pacate, nu cred ca o sa ii ajute la vanzari, este o simpla parere........

  • Vlad, marţi, 05.05.2009 18:46
    Nici voi nu stiti ce vreti

    Loganul nu va place, VW nu va place, dar ce masina va place domnii mei? daca cei din echipa automarket ar face stiri numai despre comparatii intre masini sunt sigur ca pana la urma o sa ajunge-ti sa dovedi-ti ca nu va place nici o masina. stiu ca sunt offtopic dar ma enerveaza faptul ca desi multi inca merg pe bicicleta sustin foarte tare niste idiotenii.

  • Florin, marţi, 05.05.2009 19:06

    Va uitati la un jeg de masina si de firma in acelasi timp. Romanul nu stie altceva decat: VW, BMW, AUDI, MERCEDES. O parte din aceste marci au ajuns cu timpul sa fie si fff scumpe si fff proaste. Dar "manelele" spun sa ai neaparat aceste marci de masini. Daca vreti sa vedeti un motor diesel adevarat cu norma Euro 5 si niste masini deosebite, uitati-va la modelele VOLVO. Au modificat anul acesta un D5 de toata lauda, adica: 2.4L 205 CP 420 Nm cuplul. Eu pana acum am avut un BMW 325d si un AUDI A4 1.9 TDI. De 5 ani am trecut la Volvo. Acum sunt la a doua masina Volvo un S60 D5 dar modelul din 2008 cu 185 CP si 400 Nm. Nu ai sa vezi a masina mai eleganta, mai discreta si mai nervoasa ca un Volvo. Pacat de aceasta firma ca e in deriva si inca nu se stie cine o va cumpara. Mare pacat! Cu al meu S60 am facut destule masini de "fitze". Anul trecut pe E85 la 210 km/h sa lasat la mana lui un "jme..." cu ceafa de bulgar care era intr-un AUDI Q7 4.0. Sunt niste masini cu o personalitate deosebita. Un finisaj interior de toata frumusetea. Dar sunt si destui carcotasi care nu au avut in viata lor o masina adevarata, dar comenteaza mult. Pana nu conduci un VOLVO nu poti sa-ti dai cu parerea.

  • @florinel, marţi, 05.05.2009 19:19

    =)) "s-a lasat la mana lui " bv mai stilatule! domuuuu va simteti bine ca faceti baieti cu q7(macar de-ai sta in fata un 3.0 care atinge 215 km/h ...ce sa mai vb de 4.0 care nu se "hepsista domnu"...sa sa nu mai zicem domnuuu ca una e tanc si nu e aerodinamica iar alta e "sageata" domnuuu)

  • vasivasilie, marţi, 05.05.2009 20:03
    a apus vremea pt "vw"

    "pentru necunoscatorii" VW sunt doar niste autoturisme vandute la supra pret ,calitate din ce in ce mai slaba ..la fel si cu designul sec sau furat de la alti constructori. clientul taget: manelistu' de roman. (nu conteaza daca este noua Sh sau extra Sh)

  • Laur33, marţi, 05.05.2009 20:32
    wv sau audi

    Ar fii bine in mare, dar WV are motor de Audi pe aproape toate modelele......asa ca.......cel putin in romania asa sant,in caz ca aveti wv aca uitati-va bine la motor....si pe urma mai vorbim....,nu de alta dar am Wv caddy 1.9 tdi....si are motor de Audi.......poate pot. Wv,facut in Germania........

  • Un nene, marţi, 05.05.2009 21:20
    da

    Multi pun lipsa de interes a americanilor fata de dieseluri pe seama "prostiei" lor.. Motivele adevarate sunt insa altele. In primul rand, in State motorina este mai scumpa decat benzina, diferenta de pret fiind mai mare decat in Europa. In al doilea rand, normele de poluare sunt mult mai dure, de aceea toate dieselurile vandute in State trebuie sa aiba filtru de particule cu uree, fapt ce creste pretul masinii. Aceste doua lucruri fac ca diferenta de pret fata de un model pe benzina sa fie mai greu de amortizat in timp. In plus, americanii merg foarte mult in regim de autostrada, acolo unde chiar daca un diesel consuma 60% din cat consuma un model cu benzina similar, in litri de combustibil, economia este mult mai scazuta decat in cazul unei utilizari preponderent urbane, cum e cazul in Europa. Acest lucru influenteaza negativ amortizarea banilor in plus platiti pe diesel. O alta problema este infrastructurii de distributie a motorinei mai scazuta si calitatea scazuta a acesteia (motorina se cumpara de obicei de la benzinarii pentru camioane). Calitatea mai scazuta a motorinei inseamna schimb de filtre mai des si un cost de intretinere mai ridicat. Nu uitati, toate comparatiile astea sunt relative la dieselul din Europa, nu e un monolog "benzina vs. diesel"... Concluzia si recomandarea mea, inainte sa dati vina pe prostia altora, e sa verificati datele inainte sa aruncati cu noroi. Pana una alta, americanii aia "prosti" au un nivel de trai ceva mai ridicat decat romanii nostri "destepti". Poate ar trebui sa va puna pe ganduri acest lucru...

  • Cristian, marţi, 05.05.2009 22:32
    Tarziu, foarte tarziu

    Acum s-au trezit si astia cu dieselu' in USA ??!! Acum cand s-a umplut piata auto locala de hibride japoneze sau americane. Acum cand majoritatea producatorilor se rup in 14 sa introduca pe piata motoare electrice si hibride de 100 de feluri la cat mai multe modele. Acum cand dieselu' nu mai e la moda si motoarele pe benzina incep sa se vanda tot mai bine mai in toata lumea, inclusiv Europa. Acum s-au trezit si astia cu TDI.....taman in USA unde numai taranii la camionete sau tractoare au diesel si sunt toti anti asa ceva. In USA unde sunt 6 sortimente de benzina la pompe si nici macar una diesel... Bai frate astia ori sunt terminati ....ori sunt terminati... Cand se apuca si VW de un proiect hibrid sau electric ? Fiecare pasare pe limba ei o sa piara ....

  • Theo, marţi, 05.05.2009 22:39
    Eu sper ca hoax

    Eu sper ca astea sunt filme facute de imbecili si ca nu s-a dat bani pentru ele sau ca vor fi folosite ca reclame adevarate. 1. Cei de la Toyota vor fi foarte suparati de comparatie si n-ar fi rau sa vina cu o replica de bun-simt sa le dea peste nas. 2. Nu i se pare numanui aiurea ca Touaregu era abia scos din cutie iar Mercedesu avea vreo 3-400.000 km la bord? nu gaseau un "traditional diesel" mai nou? Eu cred ca il gaseau chiar la ei in curte. Touareg vs Mercedes mi se pare CEA MAI NESIMTITA SI MAI GRETSOASA COMPARATIE DIN LUMEA RECLAMELOR EVER!!! Si nu ii pune intr-o lumina buna pe cei de la Wolksvagin decat in ochii imbecililor de americani care cred ce li se spune in reclame mai degraba decat realitatea.

  • d, marţi, 05.05.2009 23:02
    UGH!

    Nu inteleg de ce asa de multa indignare... cei de la VW, cum s-a zis si mai sus de n ori, au facut, pe langa o reclama sau campanie de marketing, o comparatie intre 2 modele "ecologice" si in acelasi timp au vrut sa arate ca nu trebuie sa ai neaparat motor pe benzina ca sa mergi repede... si iar cum s-a zis mai sus... dieselurile de noua generatie (ex. VW 1.9 sau 2.0) sunt aproape la fel de buna ca cele pe benzina. De consum atunci cand o forjezi nu am ce sa zic, pentru ca orice masina consuma. Daca ati vazut la ***Gear comparatie intre un Mercedes SLR si un Prius, care dinre ele este mai economica, SLR-ul a iesit mai bine. Adica Prius-ul cu motorul lui la 0,33 L, sau cat o fi, si cel electric nu fac fata tuturor imprejurarilor. Adica nu fuge nici impins de un SRL.

  • Maka, marţi, 05.05.2009 23:15
    Facts

    1.TDI este unul dintre ultimele motoare venite in lumea commonrail care garanteaza consum si emisii CO2 mai scazute decat benzinarele 2. TDI ca orice alt diesel are emisii de particule mult maimari decat motoarele pe benzina si faptul ca acestora nu li se da mare importanta si s-a pus focus maimult pe CO2 nu inseamna ca particulele de la tzeava TDI-ulu nu genereaza cancere si alte nenorociri. 3. Acum tot avansul tehnologic care a adus diesel-ul la mare performanta si raspandire pe scara larga se aplica pe benzina: injectie directa de mare presiune, supraalimentare, controlul injectiei mult mai rafinat. Impreuna cu alte tehnologii s-ar putea ca benzinele sa reduca atat de mult diferenta incat sa merite sa cheltui bani pe diesel doar daca mergi minim 50000 km pe an. 4. Reclamele de sus sunt facute de oameni a caror activitate are scopul final de a vinde masinile VW si sunt foarte bine fundamentate si facute. Totusi, mentalitatea americana nu poate fi schimbata cu o campanie ci cu multi factori legali si eomtionali si chiar mici constrangeri iar asta inseamna ani de zile. 5. Ca posesor de VW TDI - puteti combate mitul ca turbinele sunt consumabile la o multime de motoare TDI PD?

  • george, marţi, 05.05.2009 23:44
    HABARNISTI SI PAFARISTI

    Frati rumani, invatati mai si voi sa cititi si sa ascultati cu atentie atunci cand vreti sa dati cu presupusu`... Am citit in sirul asta de comentarii atatea gugumanii si inexactitati ca m-a luat durerea de cap...Incepand cu criticile la adresa "comparativelor" si terminand cu motorina care este mai scumpa decat benzina sau "astia s-au trezit prea tarziu cu diesel-ul in America" sau ca "orice masina germana e un rateu" sau ca "americanii nu sunt ahtiati dupa masinile germane" si asa mult mai departe... In primul rand, este absolut necesar sa spun ca aceste clipuri incearca sa demonteze niste mituri ( myth = an unproved or false collective belief that is used to justify a social institution). Din start, cand vorbim de mituri, vorbim de oameni cu o cultura/pregatire/deschidere limitata (pentru ca oamenii isteti nu dezvolta "mituri"). Iar acestor oameni trebuie sa te adresezi folosind "vocabularul" cu care sunt obisnuiti. Noua ni se par gretoase (inclusiv mie) aceste clipuri dar daca ati vedea care este nivelul de analiza al multora dintre persoanele carora le sunt destinate aceste clipuri, veti intelege instant ratiunea pentru care au fost facute asa. Pentru toti cei care au comentat ca acel comparativ intre Jetta si Prius este absolut nepotrivit (ceea ce dovedeste iarasi o superficialitate ingrijoratoare) aflati ca Getuta aia este acolo sub titlul de GREEN CAR OF THE YEAR 2009. Prin urmare, era in foarte mare masura justificat sa fie comparata cu "regina" masinilor verzi din America (adica Prius). Cat despre faptul ca s-a facut un comparativ, iarasi motivul e relativ simplu. Oamenii despre care vorbim noi aici vor intelege mult mai usor daca se face un comparativ. Daca le spui doar ca Getuta ia suta in 9 (cifra din burta) secunde, multi vor zice probabil "mdeah". Asa, daca au la ce sa se raporteze, vor prinde ideea mai lejer. Si PROBABIL vor intelege ca povestile precum ca dieselurile moderne sunt extraordinar de poluante si exasperant de puturoase sunt de fapt niste gugumanii crancene.

  • Cristian, miercuri, 06.05.2009 00:44
    Pt Maka si George

    Pt Maka Nici nu se putea masina mai potrivita pt tine va meritati in totalitate. Hai mai bine sa nu vorbim de PD Tdi, Intre turbina si consum de ulei mai sunt si altele si am impresia ca nu ne ajunge spatiul de scris. Pt George Prietene ai si tu o parere, e deajuns sa o scrii aici, daca vrei sa comentezi alte pareri macar vino cu argumente. E cam tarziu sa promovezi diesel in SUA cand nici macar in Europa nu prea mai intereseaza.

  • Mircea, miercuri, 06.05.2009 08:30

    Respect pentru cei care si-au expus parerea aici si dispret fata de cei care au aruncat cu noroi in cei de mai sus. Parerea mea: reclama asta nu a facut decat sa ma indeparteze de VW. Daca in trecut VW era o alternativa cand venea vorba de masini, acum nu mai este. Cum s-a mai zis, testele sunt irelevante. Daca imi iau Prius, nu o iau sa fac curse de strada si nici sa iau curbele cu 60mph. Cat despre comparatia cu Merc din 78...bai, comparati si voi cu un Golf din '93 sa fie mai apropiate. De asemenea, touareg-ul ala sa fi facut si el macar 50.000km, sa vedem atunci rezultatul. Ma indoiesc ca ar mai avea esapamentul asa curat. Toate peste toate, eu nu mai vreau VW, insa un Prius mi se pare o alternativa cel putin interesanta. Toate cele bune. P.S. Ati ras voi de tipul cu Volvo, dar sa stiti ca are mare dreptate. Superbe masini

  • Mircea, miercuri, 06.05.2009 08:32
    ADD

    A, da, mi-am mai amintit ceva. Tipul care a baut la sfarsit cafea facuta cu filtrul de la esapamentul Touareg-ului o sa moara peste doi ani de cancer. Sa nu ziceti ca nu v-am spus

  • mari, miercuri, 06.05.2009 11:49
    buna

    numai de critici sinteti bunii,loganu ce a facut?din invidie sau ce ? lipsa de ocupatie.......

  • mari, miercuri, 06.05.2009 11:52
    ........

    mai baietasi? ai fost vre-o data la pista pitesti -mioveni? mircica mai bine taceai ,ce sa vici si tu te bagi in seama cu cafeaua....vai de tine ce dracu mare experienta ai se intelege.......

  • sss, miercuri, 06.05.2009 13:29
    test

    de kkt testul, ziceau ca e mai rapida jetta. pai normal, jetta are motor de 1.9 sau 2.0 si 100+ de cai si prius are 1.5 si 75 de cai. jenanta comparatia din toate punctele de vedere.

  • X, miercuri, 06.05.2009 14:15
    COMPARATE

    DACA VRETI SA STITI CARE SUNT CELE MAI FIABILE MASINI UITATI-VA AICI (http://www.jdpower.com/corporate/europe/research.aspx) si aici (http://www.automarket.ro/stiri/top-100-cele-mai-fiabile-masini-252.html ) SI APOI SA SPUNETI.... CA SUNT VW-urile FATA DE TOYOTA CAND VW. AU DE DOUA (2) ORI MAI MULTE PROBLEME DECAT O TOYOTA

  • george, miercuri, 06.05.2009 14:47
    BINE CA NU DOARE

    ca multa suferinta ar fi in tara asta... @ sss Mai baiete, de ce vorbesti daca esti habarnist? Getuta sta mai prost decat Prius si la putere, si la cuplu. Deci, din punctul asta de vedere sunt cam la egalitate. Oricum, comparatia avea alt scop... @ X Ca si cand n-ajungeau gugumaniile de pana aici, te-ai mai trezit si tu sa arunci o duda. Unde s-a pus problema in tot acest articol de fiabilitate? Nu te mai baga in seama aiurea ca o sa creada lumea ca nu stii sa citesti... @ Cristian N-am nici o problema sa vin cu argumente. Doar sa-mi spui ce te nelamureste. Cat despre viitorul dieselului in Europa, stai tu linistit...Cand va intra reglementarea cu CO2-ul, o sa vezi tu ce o sa le caute lumea...

  • Crysty, miercuri, 06.05.2009 15:04
    Diesel

    Cand faceau Mercedes motoare diesel VW inca facea masini in nisip la mare!

  • mihai, sâmbătă, 09.05.2009 13:18
    praf in ochi.........

    ce au omis ei pe site este faptul ca motorina este mult mai nociva, decat benzina, si toata povestea asta cu CO2 este inca o incercare a guvernelor de a stoarce bani din populatie, manipulati de anumite grupuri de interse, planeta se incalzeste din cauza soarelui si nu a influentei "nefaste" a omului, ar putea planta copaci, dar sa incasezi taxe este mai proftabil, deci in concluzie, pt. faptul ca folosim motorina platim tot noi cu sanatatea, particulele emise de la arderea motorinei favorizand aparitia cancerul-ui, da de cine e mai tare in depasiri decat taranul cu TDI si I rosu........

  • CharleneMelton18, miercuri, 15.06.2011 15:10
    answer this post

    If you are in not good state and have got no money to move out from that point, you will require to take the mortgage loans. Because that would aid you unquestionably. I get short term loan every time I need and feel myself great just because of it.