VW alege Tennessee pentru noua fabrica din SUA

Publicat miercuri, 16.07.2008 11:12 de Robert Gherghe

Volkswagen a anuntat locatia noii facilitati de productie din SUA: Chattanooga, Tennessee.

Volkswagen a anuntat oficial ca noua fabrica a companiei, din SUA, va fi construita in sudul statului Tennessee. Amplasarea facilitatii de productie in localitatea Chattanooga a fost preferata unor alte posibile locatii din Michigan sau Alabama datorita avantajelor de ordin logistic.

Activitatea fabricii va incepe in 2011, cand se va demara productia la doua noi modele pentru piata nord-americana. Anuntul a fost facut de Christian Wulff, guvernatorul provinciei Saxonia Inferioara si membru al Consiliului de Administratie la VW.

Viitoarea fabrica VW din SUA va beneficia de o investitie de 1 miliard de dolari si va fi principalul element al cresterii companiei germane pe piata nord-americana. Volkswagen si-a propus sa ajunga la o tinta de vanzari de 800.000 de unitati in SUA pana in 2018.

Primele modele care vor iesi de pe linia de asamblare a fabricii din Tennessee vor fi dpoua sedanuri, unul bazat pe Jetta si altul pe modelul Passat.

Via | Volkswagen 

  • george, miercuri, 16.07.2008 12:07
    ALABAMA AR FI FOST PREA MULT...

    ...era ca si cand Dell ar fi deschis o fabrica de microcipuri la Plescoi...

  • AndreiRN, miercuri, 16.07.2008 17:27
    Bine dar .....

    Cam tarzie miscarea economica. VW a pierdut bani in US in ultimi 5 ani de zile. Au vandut mai ieftin decat ia costat pe ei masinile doar pt a supravietui in US. Japonezi si Coreeni au centre de productie de zeci de ani de zile si pt VW sa-si acopere investitiile va dura cativa zeci de ani de zile. Dar e bine si mai tarziu decat niciodata. Or sa ajunga sa le exporte in EU ca sa fie profitabil.

  • george, miercuri, 16.07.2008 19:05
    TARZIU TI SE PARE TIE...

    ...dar nu conteaza fiindca esti dus cu capu` si habar n-ai pe ce lume esti... VW a pierdut bani in America in ultimii 5 ani (oricum muuuuult mai putin decat GM) dar a castigat de a rupt in restul lumii... GM, Ford si Chrysler au pierdut de au rupt in America in ultimii multi ani, dar nu-i vezi desi in fiecare zi apare cate o stire din asta...Nu ai nimic de comentat ca firmele astea sunt tinute in viata in cel mai pur stil bolsevic (care pentru tine este un adevarat stil de viata)? De fapt numai printr-o minune mai functioneaza GM. Minune care se numeste deturnare de fonduri. Pentru ca finantarea unei firme private de catre un stat cu economie de piata asa se numeste: DETURNARE DE FONDURI... Volkswagen a prins momentul ideal, exact ca si japonezii acu` 40 de ani: o criza profunda respectiv a petrolului (ca si atunci) cand producatorii autohtoni au ramas cu bracinarii in vine (ma rog, ei au ramas asa ever since)...Inceputul e greu, dar directia e cea buna iar strategia e corecta...http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-anunta-doua-noi-modele-in-sua-13349.html BTW, iti recomand Jetta ca e un pic mai sprintena si mai economica...Passatu` e mai mult pentru elitisti iar tu nu esti elitist...tu esti doar snob...

  • AndreiRN, joi, 17.07.2008 00:15
    Multumiri

    Mii de multumiri lui Georgica pt raspusurile educative si civilizate si pline de respect. Cand vreo firma europeana va avea curajul sa ofere garantie pe viata asa cum ofera Chrysler va fi un moment istoric. Pana atunci VW vinde peste ocean masini la un pret mai redus decat ii costa si diferenta o ia de la populatia germana. Ford produce al doilea hibrid din lume si europeni mai au mult pana sa ajunga acolo. GM se extinde profitabil in europa si restul lumi in timp ce isi restructureaza treburile local. Personal conduc MBZ de ani buni de zile.

  • gigibidon, joi, 17.07.2008 10:32
    x

    VW o duce destul de bine,daca stai si te gandesti marea parte ce se vinde in europa e VW sau apartine VW,si crede-ma ca se vinde in draci...si mai scuteste-ma AndreiRN ca minti de rupi acum te lauzi ca conduci un mbz si acum cateva luni (am descoperit din greseala) te laudai ca ai nush ce american muscle,pe langa toate astea ai mintea spalata rau,nu stiu ce sa zic, am impresia ca televizorul si internetul de acolo prea va baga prostii in cap,va fac sa crede-ti ca sunteti cea mai mareata natie binecuvantata de Dumnezeu,dar de fapt mai aveti putin si ajungeti ...

  • AndreiRN, joi, 17.07.2008 22:24
    Viata

    De la bidoane nu poti avea asteptari intelectuale prea mari.

  • george, luni, 21.07.2008 23:50
    MACAR NU MAI MINTI...

    @ AndreiRN ...daca nu te poti abtine de la a spune prostii monumentale... Imi multumesti pentru faptul ca-ti spun ca esti dus cu capu`??? Cu placere! Iar civilizatia si respectul pe care le manifest pentru tine...ooo, da! Sunt NETARMUITE...(cuvantul precedent este incarcat de intelesuri suplimentare)... Revenind la subiect...sau mai bine zis la prostiile crancene si la aberatiile cutremuratoare care au ajuns un fel de marca inregistrata AndreiRN: - GARANTIA PE VIATA DE LA CHRYSLER: am mai scris si aici cate ceva despre ea (http://www.automarket.ro/stiri/geneva-live-standul-chrysler-dodge-si-jeep-9999.html) ...este o prosteala pe fata pentru “ingineri” si “doctori” care nu pot numara pana la 3 din unitate in unitate fara o pauza de cel putin juma` de ora... - astazi, Volkswagen NU IA NICI UN SFANT DE LA POPULATIA GERMANA...roaga-i pe baietii aia sa dilueze detergentul ca lumea pentru ca vor dizolva sarmanul neuron care ti-a supravietuit cu eforturi imense... - Ford produce al n-spelea hibrid din lume...speaking of brainwashing...in Europa nu e mare nevoie de hibride pentru ca masinile sunt adaptate la combustibili scumpi si la infrastructura mai putin generoasa de ani buni. In America in schimb, un hibrid e un mare pas inainte fata de SUV-urile ghiolbanilor cu creier de molusca... - “GM se extinde profitabil in europa si restul lumi in timp ce isi restructureaza treburile local”...Restructurarea lu` GM duhneste a faliment inevitabil pana la Kabul...iar de situatia din Europa nu spun decat ca e...albastra...Opel mai produce cate ceva profit dar ceea ce produce Opel papa Saab-ul cu mare pofta...si cu Volkswagen-ul in coasta care vinde “in pierdere” de rupe si face profit de circa 10 miliarde de E pe an, nu-i vad bine nici pe astia...