VW isi schimba sigla
Ambitiile boss-ului Martin Winterkorn prevad o noua imagine pentru marca germana, care va incepe prin restilizarea siglei.
Intr-o lume in care imaginea si promovarea ei reprezinta cele mai sigure bilete catre succes constructorii auto nu pot sta departe de aceste realitati si se adapteaza la ele.
Dupa ce Fiat a venit cu o noua sigla la lansarea modelului Bravo si alti producatori se gandesc la o restilizare a imaginii.
Astfel, primul producator auto din Europa, Volkswagen, isi va promova marca din 2008 printr-o noua emblema. Astazi, presa germana a anuntat ca Volkswagen va prezenta un logo odata cu lansarea viitorului model Golf VI , la Salonul Auto de la Geneva de anul viitor.
Schimbarea de imagine reprezinta una dintre ambitiile boss-ului VW, Martin Winterkorn, care a dorit o sigla mult mai atragatoare. Inca nu se cunosc detalii privind modul in care va arata noua sigla VW, dar se pare ca aceasta va imbraca o forma specifica imaginilor 3D.
Sunt tare curios cum va arata noua sigla de VW, cat de bine va da pe modelele noi si mai ales cum va resimti mi ales fanul constructorului si nu numai aceasta schimbare. Personal imi face o mult mai mare placere sa vad sigle cu origini indepartate ca Ford, Mercedes, BMW sau Volvo (lista poate continua mult si bine) pe niste masini super-moderne decat sa numar schimbarile de sigla de pe modelele Fiat de-a lungul anilor! Deoarece sigla iti inspira parca perpetuarea valorilor traditionale de la un model consacrat al unei marci la noul model care se lanseaza te face sa regasesti in acesta o identitate deja bine conturata. Dar nu trebuie nici sa fim reticenti la nou si de aceea cel mai bine este sa asteptam sa sa vedem cu ce ne va "surprinde" constructorul german!