Zeul mașinilor sport e aici: noul Bugatti Chiron devine cea mai puternică mașină din istorie. 1500 CP, sub 2.5 secunde pentru 0-100 km/h
Acum câțiva ani, părea imposibil ca performanțele și cifrele lui Veyron să poată fi depășite. Astăzi, Bugatti ne oferă o nouă mostră radicală de sportivitate: noul Chiron vine cu 1500 CP, 1600 Nm și cu o viteză maximă "limitată pentru șosea" la 420 km/h.
După o așteptare lungă, cuantificată în teaserele pe care Bugatti le-a prezentat începând de toamna trecută, avem în sfârșit fotografiile și informațiile oficiale legate de cel mai nou hipercar produs de cea mai pretențioasă marcă a Grupului Volkswagen. Noul Bugatti Chiron poate fi considerat urmașul de drept al lui Veyron, însă diferențele dintre cele două modele sunt majore.
Noul Bugatti Chiron păstrează arhitectura W16 a motorului dezvoltat de Bugatti pe Veyron, însă vine cu schimbări serioase la nivelul construcției acestuia: de la cilindri la pistoane, de la sistemul de evacuare din titan la sistemul turbo care este complet regândit și dotat cu turbine cu 30% mai mari decât cele de pe cea mai puternică versiune a lui Veyron. Motorul de 8.0 litri are este cvadri-turbo și produce 1500 de cai putere, deci cu 499 mai mulți decât dezvolta Veyron în momentul lansării sale. Cuplul maxim este și el imens, 1600 Nm disponibili între 2000 și 6000 rpm, și este transmis tuturor celor patru roți prin intermediul unei transmisii automate cu șapte rapoarte. Evident, sistemul de tracțiune integrală rămâne unul dintre stâlpii stabilității modelului Bugatti.
Ca informații de culoare, aflați că sistemul de răcire cu aer a pachetului turbo "mănâncă" 60.000 de litri de aer pe minut, timp în care pompa de răcire cu apă a motorului pune în mișcare 800 de litri de apă. Pe Chiron există 10 radiatoare de răcire a apei, implicit unul pentru uleiul de motor, unul pentru uleiul de transmisie și unul pentru diferențialul spate.
Evident că performanțele nu puteau fi altfel decât extraterestre: noul Bugatti Chiron reușește să accelereze de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 2.5 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată electronic la 420 de km/h la utilizarea pe șosea. Matematic, însă, Chiron poate urca până la peste 460 de kilometri pe oră, devenind astfel cea mai rapidă mașină produsă în serie în istoria industriei auto.
În acest moment, recordul absolut este deținut de Veyron Super Sport, versiunea de 1200 CP a lui Veyron reușind să intre în Cartea Recordurilor după ce atins o viteză maximă de 430.9 km.h.
"Dedesubturi" științifico-fantastice
Caroseria lui Chiron este una de tip monococă și este construit din fibră de carbon, rigiditatea torsională ridicându-se la un nivel întâlnit printre altele pe prototipurile pe care le vedeți alergând anual în Cursa de 24 de ore de la Le Mans. Șasiul adaptiv și auspensiile au fost regândite și redesenate, iar anvelopele dezvoltate special de Michelin au o pată de contact cu solul mai mare decât în cazul precursorului lui Chiron. Dimensiunile acestora: 285/30 R20 pe față și 355/25 R21 pe spate. Frânele sunt și ele împrumutate din motorsport: discuri carboceramice și etriere cu pistoane din titan. Opt pe față și șase pe spate.
Design: jumătate Veyron, jumătate personalitate proprie
La nivel estetic, noul Bugatti Chiron duce mai departe profilul lui Veyron, care la rândul său împrumutase peretele lateral în forma literei C de la un model clasic al gamei Bugatti: Type 57SC Atlantic. O altă particularitate împrumutată de la Veyron este schema duală de culori, pe care clienții o pot însă schimba cu versiuni monocolore dacă doresc acest lucru.
Foarte interesant este faptul că noul Chiron crește în dimensiuni față de Veyron, implicit la nivelul înălțimii. Astfel, modelul mărcii franco-italiene reușește să le ofere ceva mai mult spațiu ocupanților cărora oricum le sunt oferite cele mai bune elemente tehnologice și de confort de care dispune Grupul Volkswagen în acest moment. În cazul în care aceștia nu sunt mulțumiți de ceea ce oferă Bugatti, avem vești bune: designerii și inginerii mărcii sunt gata să asculte nevoile clienților și să modifice materialele și culorile din interior după nevoi. Evident, în schimbul unor sume monstruoase de bani. Bonus: spre deosebire de Veyron, noul Chiron oferă chiar și un portbagaj în care poate intra o geantă de dimensiunile acceptate în cabina avionului.
2.4 milioane de euro, 500 de exemplare produse
Noul Bugatti Chiron are un preț de pornire de 2.4 milioane de euro, opțiunile suplimentare având potențialul de a urca acest preț până spre 3 milioane. Cu toate că vorbim de o sumă prohibitivă pentru marea majoritate a iubitorilor de mașini, o treime din producția de 500 de exemplare este deja rezervată.
Cel mai interesant aspect financiar legat de noul CHiron este însă faptul că modelul Bugatti va contribui la profitul companiei după ani întregi în care Veyron a fost vândut "pe minus". Conform declarațiilor lui Wolfgang Durheimer, CEO Bugatti, "noul model va avea o contribuție pozitivă la rezultatele Grupului"
-
Vabis, luni, 29.02.2016 19:03
2 milioane pret dfe pornire mai zic, credeam ca vafi chiar 1,8 sau 1,9 insa la pretul pe care il are iar se vor milogi de arabi si chinezi 12 ani sa le cumpere 500 de exemplare.Interiorul nu e fabulos si nu e nimic nemaivazut.Nici exteriorul nu-ti da de inteles ca ar fi cel mai cel hypercar.La capitolul impresie, sub Veyron clar.Pana si numele are o rezonanta mai mica
-
Florin, luni, 29.02.2016 19:16
Cred ca m-am indragostit:)
-
Deloc impresionat, luni, 29.02.2016 19:45
Cea mai puternica masina din istorie? Istoria cui ? Si cum adica "sub" sau "în mai puțin de 2.5 secunde" ? O secunda?Doua? 2.4? Imprecizia asta suna mai mult a marketing.
-
Nelu.Pantofarul, luni, 29.02.2016 19:49
Mi se pare extraterestru asa, super bine arata. De exterior nu mai zic, super agresiv, o bijuterie tehnologica.
-
Edi, luni, 29.02.2016 19:50
Superba! Mult peste Veyron la design.
-
Adi, luni, 29.02.2016 19:50
la 2.500.000 milioane de euro scoate performante cat GT-R NISMO lansat acum 7 ani si cu cilindree mai mica de jumate cu un ''amarat'' de V6 si care costa putin peste 100.000 euro , cu un ''swap engine'' facut de Exelixis scoate peste 1.000 CP fara probleme de fiabilitate , si pretul ramane sub 300.000...penibil ...afacere VAGista, numa' buna de spalat pe creier nestiutorii. Nissan GT-R NISMO 0-100 in 2,4 sec iar Bugatti asta ''sukar'' scoate sub 2,5sec o fi probabil tot 2,4 sau 2,3 .... infim.
-
Scorpionul.negru, luni, 29.02.2016 19:55
Prima impresie a fost sa spun ca nu imi place si ca Veyron era mai frumos. NU ! Nu e asa. Culoarea aia albastra nu o prinde....pe negru se vede altfel. O pune in valoare. Farurile sunt ciudate dar macar nu mai arata ca cele de Audi. Am scapat de genele Audi din fata. Spatele e ciudat si el dar stopul ala lung da mai bine ca cele rotunde de pe Veyron. Lateralul e evident mai aratos. Interorul e fabulos nimic de zis la fel si performantele. Deci ? O masina superba. Perosnal prefer oricand un MCLaren P1. Dar acest nou Bugatti e o evolutie in bine fara de Veyron. PS: Ce nu inteleg eu de ce nu au scos bijuteria aia de concept numit Gangloff. Sper ca in viitor sa mai scoata un model mai accesibil si sa semene macar 90% cu Gangloff !
-
Mitica Blajinul, luni, 29.02.2016 19:56
Adisor, no comments! Ai o gandire clasica!
-
mda, luni, 29.02.2016 20:00
"jumătate Veyron, jumătate personalitate proprie"Exclusivitate pe naiba! E un veyron resapat ! Auzi tu, model nou! Alta minciuna!
-
@Adi, luni, 29.02.2016 20:02
GT-R este o super inginerie auto . Uite aici cum un GT-R normal de 550P la o tentativa sa rupa Veyron. Daca era NISMO de 600CP finalul era altul. https://www.youtube.com/watch?v=edffiIjTtlI
-
Alin, luni, 29.02.2016 20:15
E o masina din-colo de imaginatie pt mine, arata intr-un mare fel, foarte stilata. Conteaza si performanta, dar cine poate sa o alerge la adevarata ei valoare?!
-
dan_grc, luni, 29.02.2016 20:20
Cred că și dacă se prezintă o navă spațială cu motoare cu antimaterie, viteze warp, evident foarte scumpă, tot trebuie să apară băiatu ' cu GT-R, care la un preț de 15 ori mai mic face și drege, drăguțule, peste 20 de ani un Bugatti va costa tot o avere, avere pe care o are un miliardar , care mai și colecționează, GT-R, oricât de performant este, nu va trezi interesul colecționarilor, înțelegeți că Bugatti este cu totul altceva.
-
Scorpionul.negru, luni, 29.02.2016 20:29
@dan_grc Asa e. Bugatti e un nume mare in industria auto. Nissan e de consum. E o marca buna comparativa cu altele dar nimic mai mult.
-
WJH_1One, luni, 29.02.2016 20:38
@Scorpion Oricat s-ar stradui VAG, arma lor nu poate bate un Mercedes Benz SLR McLaren @Dan_grc Un SLR McLaren crede-ma ca este mai ieftin decat un Bugatti, si crede-ma ca va fii mai cautat de catre colectionari. Mercedes scrie istorie in fenomenul auto. Fara Mercedes, azi probabil circulam cu caleasca trasa de cai.
-
Scorpionul.negru, luni, 29.02.2016 20:45
@WJH_1One Niciodata. Bugatti e mai dorit decat un Mercedes fie el si SLR. Personal imi place SLR-ul...e mai de zi cu zi. Dar sa recunoastem ca e o masina inferioara din toate pct. de vedere Bugatti-ului.
-
Sak, luni, 29.02.2016 21:19
Gata! Intru in politica. Primar e suficient?
-
Pana, luni, 29.02.2016 21:26
Cam gay masina asta. Rotunjimi-fetish pentru homosexuali.
-
WJH_1One, luni, 29.02.2016 21:43
@Scorpion Mercedes este Mercedes, punctum. Lauzi inutil aceasta masina in sensul in care rezultatul asteptarilor nu-i cel mai fericit. Nu intr-o lume in care exista deja de 2 ani KOENIGSEGG REGERA 5.0 V8 1,509 HP.Nu-i chiar ''o navă spațială cu motoare cu antimaterie, viteze warp'' cum se zicea mai sus.
-
Andy, luni, 29.02.2016 22:13
E wow, asta e clar :-) @WJH Bugatti producea in anii '30 masini de super-lux, mult peste Mercedes. Doar Duesenberg, RR si Hispano-Suiza si Isotta Fraschini erau la acelasi nivel. Una costa cat salariul unui medic american normal pe 10 ani: 30.000 $
-
top, luni, 29.02.2016 22:31
De necrezut cati simpatizanti are acest monstru sau mai degraba aceasta'' eroare genetica''
-
Stefi, luni, 29.02.2016 22:41
Opulenta tocmai "si-a tras" o noua definitie. :)
-
seat, luni, 29.02.2016 22:42
fata e tot naspa, la fel si interiorul. nu are sa selectezi numai tractiune spate daca vrei asa. nici rotile spate nu stiu sa vireze. nu poti merge in mod electric. 2.5 secunde e penibil.. cumparata pe piese ar fi 1-200k euro maxim.. mai bine un LFA.
-
andrei, luni, 29.02.2016 22:45
Ce ma amuza cei care o tot dau cu diverse modele de Nissan in sus si in jos, variante cu motorul schimbat, tunat, etc, care au scos nu stiu ce performante in nu stiu ce conditii. Pai tu compari masina facuta in garaj (chiar si de un super tuner) cu o masina Bugatti de serie, extra testata, omologata, si cel mai important, stabila in conditii extreme? Aici e diferenta. Sa faca si altii masini de serie ca Bugatti la performante identice sau mai bune daca le da mana. Altfel e usor sa iei o masina sport cu potential si sa o tunezi pana nu mai poate ca sa scoti performanta extrema, insa care nu rezista nici 5 minute in anumite conditii si care nu ar trece niciodata toate cerintele si omologarile pentru a deveni masina de serie. Aici se vede cine are clasa si cine nu. Jos palaria pentru Bugatti!
-
sad, luni, 29.02.2016 22:55
Bugatti a facut odata masini de legenda... azi cand ii auzi numele legat de Volkswagen, poti sa tragi apa... Trist !
-
LUCCI, marţi, 01.03.2016 00:05
Dincolo de comentarii, pareri, opinii si alte aberatii, imaginea cu ceasurile de bord e de facut poster; prima masina care are 500/h pe afisaj....Doamne unde s-a ajuns!....si nu ca ar fi departe de ei, la propriu.
-
inexorabil, marţi, 01.03.2016 00:45
Adi sau Mafiadi? Ȋți reamintesc, mafioso (alias @top, alias @seat, alias...) : nu știi să disimulezi…Cică SRI și MI se “laudă” acum cu o mulțime de agenți ageamii, care se deconspiră foarte ușor chiar pe stradă. Sper să nu fii unul dintre ei și nici să te angajezi acolo. Era imposibil să nu fii recunoscut după obsesia ta pentru GT-R Nismo și ale sale 2,4 sec. la “plajă”, care, ȋn realitate, sunt 3,3! Cu aceeași configurație și cu aprox. aceeași cilindree, ȋnsă cu o singură turbosuflantă (ce-i drept, masivă: 98 mm), “vechitura” de Buick Grand National râde și cu dosul de GT-R-ul tău. A, și vezi că Chevy Corvette Z06 – varianta cu cutie automată cu opt trepte – scoate 3,1 sec. la “plajă” și ajunge la viteza max. de 355 km/h (departe de 317 km/h, nu?). Vrei să auzi ce poate și Porsche 911 Turbo S? Nismo = frecție! GT-R umflat cu “steroizi” americani (de la firma ETS) ȋnseamnă, ȋntr-adevăr, ceva impresionant, dar, chiar și așa, a avut nevoie de 2000 CP ca să doboare recordul GN-ului. Ce să mai pomenesc de umilința GT-R-ului AMS Alpha 12+ (1700 CP) ȋn fața lui Golf Mk2 Boba Motoring (1000 CP) ? Desigur, masa reprezintă avantajul decisiv al acelui bondoc, dar cum să te “facă” un motoraș de 1,8 litri inline-4?! Mă rog, și-a “luat-o” (de la același Golf demențial) ȋnsuși Bugatti Veyron Super Sport; probabil că s-ar ȋntâmpla la fel (dacă ar fi ȋncercat) și cu acest “fabulos” Chiron, la care ultima gradație a vitezometrului (500 km/h) este menită, fără doar și poate, să provoace orgasme instantanee și ȋn serie infatuaților care s-ar propti confortabil ȋn scaun. Acestea fiind tranșate, povestea “dumnezeiescului” GT-R se ȋncheie aici. Cu sau fără voia ta, Mădă. On topic: și, totuși, de ce se mizează pe exces? 8 litri, W16, cvadri-turbo, 1500 CP. Zeu, Mircea? Cel mai capabil “high-performance car” din istorie rămâne, ȋn opinia mea, unul anume (nu-i dezvălui numele), definit astfel: 2.3 litri, inline-4, uni-turbo, 900 CP, viteză maximă obținută : 448 km/h (ulterior, s-a afirmat că n-a fost valorificată toată puterea motorului, care promitea viteze de peste 465 km/h). Ce-i drept, n-ar fi putut fi produs ȋn serie, @andrei (ai ghicit: vorbesc despre un concept), fiindcă proprietarii de drept ai mărcii aveau oroare de costuri peste limita admisă și, de fapt, au destinat modelul respectiv exclusiv particularităților pistei. Apropo, @andrei, mă bucur că apoteozezi Bugatti pentru creațiile sale “de gustat pe stradă”, dar te ȋntreb omenește: trebuie conduse musai de bogătași sau ȋn primul rând de piloți avizați & experimentați, care ar manevra cum trebuie o asemenea bestie pe roți? La urma urmei, unde ar putea rula cu peste 300, darămite cu peste 400 km/h??? Că doar nu orice drum este Ehra-Lessien. Pe de altă parte, nu sunt vreun guru al ingineriei mecanice, dar vreau să fiu lămurit: există vreo rațiune pentru care Bugatti se ȋncăpățânează să promoveze acest tip de motor? O fi vorba despre fiabilitate? Sau numai despre această “performanță” a obținerii unor viteze “șmechere” ?
-
ex, marţi, 01.03.2016 01:21
Este doar un exercițiu suprem de inginerie. Atât poate omenirea acum in domeniul automotive bifând: producție serie, testare extensivă, omologată pentru stradă.”conductibilă” cu carnet obișnuit categoria B. Absolut fiecare piesă este un superlativ al ingineriei. Aceste caracteristici și preț sunt ca să fie un punct de intersecție dinter cerere și ofertă de 500 de bucăți. puteau face mașinp de 2000 de cai și 5milioane eur, dar vindeau 3 bucăți, dar aici este pur și simplu unul dintre cele mai complexe produse automotive, și ar trebuit apreciat astea. părerile astea cu ”design slab”, VW sucks, Nissan e mai bun, sunt din categoria că icsulică de la Vocea României cântă și dansează mai bine decât Michael Jackson. Chiar dacă e așa, nu o să strângp stadioane!!!! Un produs excentric e ”degeaba” dacă nu se și vinde
-
C-G-C, marţi, 01.03.2016 08:41
Acest nou model Bugatti arata si este exact ceea ce trebuia sa fie. Ca si in cazul predecesorului, concurenta nu exista, poate doar in capetele seci ale unora. Motivele sunt multe, nu are sens sa detaliez. Comentariul lui @ex este cel mai elocvent in acest sens.
-
rator, marţi, 01.03.2016 09:33
Suna mai de graba a marketing decat a ceva de calitate in adevaratul sens. Bugatti nu tine decat la cei cu ochelari de cal care se excita la vederea ''turometrului cu 500 la ora'' pe bord si care vor sa isi faca un ''selfi'' cu el sa-l puna pe ''feisbuc'' penibil sincer . Se lauda ca masina lor este una ''extrateresta'' ( ca sa citez un ''inginer'' de sus ) , dar vin cu o putere de 1.500CP , cand in lumea auto sunt de ani buni masini americane care scot 6.000 chiar 10.000 CP si care au nevoie de anvelope speciale si o solutie speciala pe asfalt ca ele sa ''decoleze'' , iar romanashii ''profesionisti'' din fire compara carcaletele asta cu o ''nava extraterestra'' pai sa nu razi la asa pareri ? :)))) . Trecand peste marketingul VAG, se mai lauda ca scot un timp 0-100 sub 2,5 sec WHATT ? Sa inteleg ca sunt 2sec , altfel nu vad rostul pumnului in piept si mandria specifica VAG . Una peste alta, sper totusi ca hodoroaga asta sa bata recordul pe Nurburgring asa cum l-a facut o masina legendara in industrie cu motor mult mai mic, cu putere de 3 ori mai mica, cu mai putine turbine , dar cu cel mai avansat sistem de tractiune integrala , cel mai avansat sistem launch control si cea mai avansata cutie de viteze . http://www.automarket.ro/stiri/oficial-nissan-gt-r-e-cea-mai-rapida-masina-cu-patru-locuri-din-lume-22428.html http://www.4tuning.ro/masini-tari/nissan-gt-r-nismo-cum-a-devenit-supercarul-japonez-cea-mai-rapida-masina-din-lume-20745.html
-
nm7, marţi, 01.03.2016 10:06
vw bugati ramane ce a fost intotdeauna o aberatie excesiv de scumpa, o demonstratie a faptuluica cea mai mare sursa de castig este prostia. Mai mult chiar demonstreaza faptul ca prostia este democratica si nu tine cont de statutul social. (cu toate ca veyron a fost cea mai scumpa masina din istorie n-a reusit sa ajunga masina de colectie, o masina perfecta pentru zilele noastre intruchiparea kitchul cu pretentii de opera de arta)
-
Tony_LPP, marţi, 01.03.2016 10:28
S-a ales praful si de Bugatti. In curand Volkswagen Group vor vinde aceasta emblema la ''fier vechi'' atat pentru supravietuirea pe piata auto cat si pentru plata represaliilor nascute din scandalul dieselgate.
-
ioi, marţi, 01.03.2016 12:22
si eu sunt fan GT-R, dar chiar daca ar prinde suta in 2,4 sec, ceea ce e o minciuna, sigur nu prinde 200 in sub 6 sec, cum prinde bugatti. (asta m-a si dezamagit... realitatea versus pretinsele cifre oficiale mincionoase si rusinea indurata la Le Mans in 2015) La asemenea masini 0-100km/h deja devine aproape la fel de banal ca si 0-20km/h la masini de 70cp. ca sa nu mai vorbim de viteza maxima de >400km/h. in plus la 150k euro, nu e ca si cum ar fi pretul unui logan de 10k euro... asa ca lasa-ti-o mai moale. Cati aveti 150k euro si vorbiti aici de vw ca e naspa?
-
ioi, marţi, 01.03.2016 12:28
aici masuratorile http://www.autobild.de/artikel/audi-r8-v10-plus-corvette-z07-nissan-gt-r-nismo-test-8656243.html nici un 2,4 sec pt nismo, de-abia un 3,3 uitati-va si la 0-200km/h :-DD @inexorabil +10 pt comentariu, INSA corvette Z06 nu prinde 350km/h
-
@ioi, marţi, 01.03.2016 12:43
Si ce motor are Bugatti si ce motor are GT-R NISMO ? Cat costa Bugatti si cat costa GT-R NISMO ....abia atunci comparatia ta va fi una clara , pana atunci numai ineptii spui. Nu te-ai saturat si tu ?
-
ioi, marţi, 01.03.2016 13:10
Si eu sunt fan GT-R, dar chiar daca ar prinde suta in 2,4 sec, ceea ce e o minciuna, sigur nu prinde 200 in sub 6 sec, cum prinde bugatti. (asta m-a si dezamagit... realitatea versus pretinsele cifre oficiale mincionoase si rusinea indurata la Le Mans in 2015) La asemenea masini 0-100km/h deja devine aproape la fel de banal ca si 0-20km/h la masini de 70cp. ca sa nu mai vorbim de viteza maxima de >400km/h. in plus la 150k euro, nu e ca si cum ar fi pretul unui logan de 10k euro... asa ca lasa-ti-o mai moale. Cati aveti 150k euro si vorbiti aici de vw ca e naspa? aici masuratorile http://www.autobild.de/artikel/audi-r8-v10-plus-corvette-z07-nissan-gt-r-nismo-test-8656243.html nici un 2,4 sec pt nismo, de-abia un 3,3 uitati-va si la 0-200km/h :-DD @inexorabil +10 pt comentariu, INSA corvette Z06 nu prinde 350km/h Masuratori pt vechiul bugatti http://www.auto-motor-und-sport.de/einzeltests/bugatti-veyron-16-4-super-sport-schnellstes-serienauto-der-welt-mit-1200-ps-4043880.html?show=4
-
ioi, marţi, 01.03.2016 16:05
13:10 nu-i al meu, doar o repetare a individului.
-
1., marţi, 01.03.2016 17:08
@Sak E suficient primar dacă o pui și de o autostradă de vreo 300 km... altfel o să stai cu Chiron-ul în curte și o să te închini la el precum mulți din papuași de mai sus.
-
Vlad08, marţi, 01.03.2016 19:08
Degeaba se incearca intelegerea cifrelor si a rolului aceste masini de catre oameni care cred ca tot ce conteaza e 0-100km/h.Cea mai elocventa comparatie,in opinia mea,ar fi un ceas elvetian de colectie care ar costa 500 mii de euro fata de unul care costa 1000 de euro si face acelasi lucru.E vorba de materiale alese de oameni angajati special sa faca treaba aia,de componente obtinute in laborator si folosite in premiera,de multe ore de lucru manual si piese refacute doar fiindca la o privire sub lupa,exista o imperfectiune. Pentru asemenea lucruri oamenii bogati ai planetei platesc o gramada de bani,nu pentru cine e mai rapid la liniute.Acest Bugatti va fi scos probabil la o licitatie peste 80 de ani si va fi in perfecta stare de functionare si probabil va costa de 10 ori mai mult.In banii astia platesti nu doar performante si asamblari facute manual,platesti multa istorie. Sunt concepte greu de inteles intr-o tara fost comunista,cu salarii de 300-400 de euro,oricat de dureros ar fi.
-
Scorpionul.negru, marţi, 01.03.2016 19:38
@Vlad08 Asa e Vlad ! O masina scumpa nu trebuie sa fie cea mai rapida. Conteaza calitatea finisajelor, a pieselor si maiestria cu care este facuta si asamblata. Iar Bugatti nu duce lipsa de asa ceva. Si ultima piulita din masina asta e de inalta calitate ! Nissanu-ul lui Madalescu e facut din economie mai mult de 70% din el :)))...vb vine a lui Madalescu...nici din ala nu are dar critica Bugatti :)))))
-
@Vlad08, marţi, 01.03.2016 23:07
De acord, aici este vorba de materiale alese de oameni angajati special sa faca treaba aia ( stiim noi cu totiii ),de componente obtinute in laborator si folosite in premiera ( softuri ultra-tehnologice de pacalirea a emisiilor ) necesita multe ore de lucru manual si softuri reevaluate doar fiindca la o privire sub lupa,exista o imperfectiune, acestea nu pacalesc cum trebuie consumatorii mai putin inteligenti. Pentru asemenea lucruri oamenii bogati ai planetei platesc o gramada de bani,nu pentru cine e mai rapid la liniute. Acest Bugatti va fi scos probabil la o licitatie peste 80 de ani ASTA DACA VA MAI fi in perfecta stare de functionare si probabil va costa de 10 ori mai mult LA RECICLARI pt ce-i care vor sa-i demonteze softul sa-l puna pe TE DE IU-ri SH sa le vanda mai apoi ''IMPECABILE'' , vei plati numai ISTORIE VAG .
-
Meahhhhh, miercuri, 02.03.2016 13:04
1)NU sunt impresionat(as fi vrut), E oarecum similar cu ultimul Veyron supersport ca performante( si au avut peste 10 ani timp de dezvoltare) 2)Cand aparuse primul veyron am fost dat peste cap, dar acum am senzati de: ''ok, inca o masina foarte rapida'' 3) Chiar da senzatia ca e un Veyron cu facelift 4) Cine inca mai crede in 2016 prostia ca Bugatti pierde 1milion de dolari la fiecare masina comercializata, deci o face doar pt renume.. e cel putin usor de prostit de catre departamentul de marketing 5) din 2,2mil $ - platesti maxim 500mii valoarea masinii & research iar restul se duc pe exclusivitate & marketing 5) koenigsegg Regera (si urmasul Agerei)
-
VAG, miercuri, 02.03.2016 17:58
Mi se pare mult mai interesant un Koenigsegg Regera de peste 1500cp. Aia da pasiune, rafinament si exclusivism !
-
John, duminică, 01.05.2016 14:40
Cocalarism curat in cadrul Grupului Vw. Numai cateva exemple: Bentley Continental GT Speed Breitling Jet Team Series Limited Edition (cine ar fi crezut ca o intrebare banala precum "ce masina ai?" se poate transforma intr-un roman), a fost inspirat din designul unor avioane acrobatice. Accente galbene si sapte stelute mici decoreaza tabloul de bord. Nu stiu cat de "acrobatic" poti fi cu un Bentley, dar cu siguranta uitandu-te la stelute te vei simti ca intr-un meteorit. Bugatti (marca frantuzeasca? yeah right!) a colaborat cu un producator german de portelan Konigliche Porzellan pentru editia speciala Veyron Grand Sport L'or Blanc. Modelul costa 2,4 mil $. Numai sa nu-i dai in judecata cand o sa-ti scoti bucatile de cioburi de portelan din retina, dupa ce ti-ai facut masina praf crezand ca Bugatti poate sa ia curbe.
-
Nicolae boss, duminică, 11.12.2016 17:40
Da imi place acest Bugatti Chiron
Citeste si
-
GENEVA 2016 | luni, 7 martieAudi susţine că şoferii nu sunt impresionaţi de problemele de mediu: "Americanii iubesc motoarele noastre diesel"Audi susţine că a primit cereri pentru a produce mai multe maşini cu motoare diesel în Statele Unite, în ciuda problemelor de mediu declanşate de scandalul Dieselgate. Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieVW renunță temporar la lupta cu Toyota pentru prima poziție în vânzări: "Singurul nostru scop în 2016 este recâștigarea încrederii clienților"Criza Dieselgate a schimbat polul priorităților în cadrul Grupului VW, iar cucerirea primei poziții la vânzări în daune celor de la Toyota nu mai e pe primul loc în planurile germanilor: "În condițiile actuale nu putem să ne gândim la faptul că vrem să devenim primul constructor auto al lumii". Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieConstructorii se tem de dispariţia spaţiului Schengen: "Ar fi oribil pentru producţia de maşini"Opel, Ford şi Daimler sunt îngrijorate că posibila dispariţie a spaţiului Schengen va conduce la întârzieri de producţie, întrucât fabricile se aprovizionează cu componente auto de la furnizori din numeroase ţări europene. Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieGoodyear a reinventat roata la Salonul de la Geneva: Eagle-360 este un pneu sferic care nu are nevoie de suspensiiViitorul anvelopelor va fi cu adevărat hi-tech. Americanii de la Goodyear ne oferă o mostră SF prin pneurile Eagle-360, care au formă sferică și se țin de mașină și pe asfalt folosind levitația magnetică. Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieRenault: "Problemele software ale maşinilor autonome vor fi asemănătoare cu cele ale unei centrale nucleare"Renault compară funcţionarea aplicaţiilor software pentru maşinile autonome cu utilizarea unei centrale nucleare, din cauza numeroaselor probleme care pot apărea în trafic în urma bug-urilor de programare. Citeste tot
Fabulos, volanul imi aduce un pic a Audi R8, iar consola pare parca prea simpla, in ciuda celorlalti producatori care inghesuie bordul cu display-uri. Asta inseamna sa fii mafiot!