Interior
Interiorul acestui model prezintă aceleaşi tuşe sportive pe care le-am găsit şi la bordul lui Abarth 500. Singura diferenţă vine la nivelul plafonului, care poate fi coborât în două faze. Prima formează un fel de trapă imensă, dar păstrează mica lunetă în spate, pe când faza doi strânge micul soft-top deasupra portbagajului.
La fel ca în cazul lui Fiat 500 şi Abarth 500, 500C are scaune cu un reglaj care permite reglarea spătarului şi a şezutului, cu toate că înălţimea efectivă nu se modifică prea mult. Pentru şoferii şi pasagerii ceva mai înalţi, senzaţia este neplăcută, deoarece capul ajunge la nivelul montanţilor laterali destul de groşi, care îţi provoacă o senzaţie constantă de înghesuială. Partea bună este că scaunele respective sunt îmbrăcate într-o piele de calitate şi că oferă un nivel potrivit de susţinere laterală.
Portbagajul este şi el mic (185 litri), dar o ieşire în doi poate fi gestionată uşor, prin amplasarea bagajelor şi în spatele scaunelor din faţă. Bancheta din spate oferă două locuri, dar acestea sunt destul de înghesuite.
Interiorul lui Abarth 500C este destul de simplu în materie de design, puţine elemente din habitaclu dezvăluind capacităţile "animalului" de sub capotă. Volanul are dimensiuni corecte, iar padelele care i-au fost alăturate par să fie destul de solide la atingere, cu toate că sunt din plastic. Pentru un plus de senzaţie retro, un volan îmbrăcat în alcantara i s-ar fi potrivit de minune lui Abarth 500C.
33000 ? sunt atatea alternative, un A1 de exemplu, ai 180cp si iti mai raman si vreo 5000 litri de benzina!!!