Abarth 500C esseesse

1.4 16V T-Jet 160CP AT5

Performante

4.0

0.2 secunde. E mult sau puţin? Depinde despre ce vorbim, bineînţeles. În cazul de faţă, discutăm despre diferenţa de timp de accelerare de la 0 la 100 km/h între versiunea ”secvenţială” şi versiunea manuală a lui Abarth 500C.

Cel mai rapid dintre cele două, cel cu transmisie manuală, are nevoie de 7.4 secunde până la sută. În schimb, versiunea cu transmisie pilotată are nevoie de 7.6 secunde.

Rămâne la latitudinea clientului dacă alege confortul în mediul urban şi în aglomeraţie în general, sau dacă preferă sportivitatea oferită de o manuală de la Abarth în fiecare clipă petrecută la volanul mult-iubitului 500C Esseesse.

  • so, miercuri, 31.10.2012 13:25

    33000 ? sunt atatea alternative, un A1 de exemplu, ai 180cp si iti mai raman si vreo 5000 litri de benzina!!!

  • Alex, miercuri, 31.10.2012 14:32

    A1? Ce e cool la A1? E o matza mica uda si zbarlita. Nu e cool. E un pic hidos. Au luat un frate mai mare(oricare de la A3 pana la A8, ca oricum arata toate la fel) l-au scurtat un pic si i-au spus A1. Si asa spera Audi sa se bata de la egal la egal cu 500 si Cooper. 500 si Cooper sun pur si simplu COOL ... nu sunt copii nedoriti si nici frati mai mici ai cuiva. Sunt nascuti din dragoste si pasiune. Nemtii (mai ales cei de la audi) nu au pasiune si nici nu-s campioni la facut dragoste. Ei fac doar sex.

  • Adimo, miercuri, 31.10.2012 17:06

    cool, cool dar sa stim si noi....realist vorbind pentru timpurile astea pretul e exagerat de mare pentru asa o jucarie. Octavia RS 2.0 si 200 de cai e mult mai ieftina. Nu la fel de cool intradevar.

  • andrey_1293, miercuri, 31.10.2012 17:06

    A1 este cel mai prost exemplu de dat ca si alternativa. Exista Megane RS, Astra OPC, Corsa OPC, Clio RS, Golf GTI, Focus ST, chiar si Focus RS se va incadra probabil in 33.300. Toate sunt de n ori mai bune si distractive ca buburuza asta si chiar si mai aratoase. Are o politica falimentara Fiatu' :))

  • andrey_1293, miercuri, 31.10.2012 17:09

    A si am uitat sa mentionez ca toate au 200+ la cai putere.

  • Cosmin, miercuri, 31.10.2012 18:21

    Pentru "specialistii" de mai sus cu exemplele si comparatiile, pe langa precizarea ca 500C, asa cum foarte bine a mentionat Alex, este o cu totul si cu totul alta mancare de peste, e o chestie de pasiune, nu se adreseaza celor care au 10 lei si se gandesc care e cea mai tare masina pe care mi-o pot lua de banii astia ci celor care au 10 lei si vor Fiat 500C Esseesse, le dau mai jos primul link de pe google. http://www.insideline.com/fiat/500/2012/2012-fiat-500-abarth-virtually-sold-out-in-six-weeks.html Cica in America Fiat 500 Abarth (22,700 USD - oare cate alte masini nu puteau americanii sa-si ia cu banii astia?!) a fost sold out in 6 saptamani. Si ca 500 s-a vandut in peste 16k exemplare in 5 luni, la anul urmand sa se suplimenteze productia. Falimentar, exact ;)

  • MadaI, miercuri, 31.10.2012 23:07

    Masina nu e destinata celor care dau exemple de alte masini mult mai "bune" la acelasi pret sau chiar mai mic. Personal, nu imi place jucaria prea mult, insa nu m-ar deranja o "proba" :)

  • LauCalin, miercuri, 31.10.2012 23:29

    Este o masina care se cumpara cu sufletul. Abarth inseamna ceva pentru istoria Fiat, cam cum este Alpine pentru Renault. Cand iti cumperi asa ceva deja ai o situatie fianciara destul de bine pusa la punct, iar pentru carat bagaje si concedii, pentru ca astea sunt principalele avantaje ale masinilor spuse de Andrey, deja exista in garaj ceva de genul unui break de clasa medie. Sunt prea sarac sa ma gandesc la slabiciunile unei astfel de masini.

  • @mafia, joi, 01.11.2012 00:08

    majoritatea celor care scriu pe aici fac ceva pe japonezele tale anoste si insipide cu tot cu fiabilitatea lor.

  • crick, joi, 01.11.2012 10:53

    jucarie pentru pasionati. simplu. corect cu japonezele! masini mai insipide si cu design mai chinuit sa atraga privirele nu am vazut. cat despre fiabilitate, hai sa fim seriosi. e un mit inutil. toate masinile sunt fiabile in ziua de azi