Interior
Când te loveşti de mirosul de lemn şi piele create după metode manuale rămase în picioare de zeci de ani la Crewe şi când urci în faţa volanului unei astfel de maşini, prima impresie este că ai nimerit într-un muzeu. Deşi vorbim de o maşină pusă la punct cu fiecare element tehnologic existent în lumea auto de astăzi, toate indiciile legate de acest aspect sunt fie încadrate în peisajul clasic, fie ascunse de elemente la fel de clasice. Totul pentru ca ambianţa generală din Mulsanne să fie una care are rolul de a-ţi transforma instant starea de spirit.
Te ascunzi în spatele volanului de dimensiuni apreciabile şi vezi în jur lemn lăcuit, piele şi inserţii din metal. Atât. La acest nivel este interzis să vorbim despre materiale care lasă de dorit, singurele surprize fiind unele pozitive. De exemplu, îţi dai seama din secunda a doua că scaunul pe care tocmai te-ai aşezat este cel mai confortabil dintre cele pe care le-ai experimentat în ultimii ani. În sau în afara unei maşini. Are miliarde de reglaje, masajul e din partea casei, iar modul în care te "îmbracă" te face să te gândeşti că, dacă ăsta este feeling-ul pe care-l ai pe scaunului şoferului, scaunele din spate trebuie să fie pur şi simplu orgasmice.
Elementele din interiorul lui Mulsanne abia aşteaptă să le atingi. Există o naturaleţe fină în modul în care funcţionează butoanele rotative ale acestei maşini, iar gurile de ventilaţie se deschid şi se închid prin manevrarea unui mâner metalic aflat în jurul fiecăreia, unul dintre elementele rămase de pe vremea în care WO Bentley a decis să-şi urmeze visul de a produce maşini adevărate.
Deşi toate elementele pe care le vezi în jurul tău sunt montate manual - de la cusăturile de pe volan la apariţia furnirului de clasă de pe bord - ai impresia că totul a fost aşezat de un robot atent la fiecare micron. Îmbinările sunt impecabile, ai la dispoziţie spaţiu anterior şi posterior vertical care se apropie ameninţător de cel dintr-un SUV mare, iar întreaga ambianţă expiră clasă prin toţi porii.
În tot acest tablou clasic în care parcă nu-ţi vine să intri fără pantofi şi costum găseşti şi mici împrumuturi de grup din gama Audi, de exemplu, afişajul climatizării şi chiar şi display-ul central fiind asemănătoare cu cele pe care le regăsim pe A8.
si de ce o sa iasa iarasi si iarasi S klasse cel mai cel si asa si pe dincolo cand Mister Bentley este la fel de luxos si confortabil si sportiv si scump si mare consumator de combustibil si metalizat si automatizat si echilibrat si cu sofer la pachet. Si ce ?