Interior
Teoretic, modelul BMW pe care l-am testat are patru locuri. De fapt, el este mai degrabă un 2+2, pentru că cele din spate sunt dedicate situaţiilor de avarie în care trebuie să-ţi transporţi încă doi prieteni care au nevoie de asta mai mult decât de aer. Totuşi, există două explicaţii absolut normale pentru această poveste: în primul rând, vorbim de modelul BMW cu cel mai mic volum interior din gama actuală, pentru că Seria 1 în versiunea sa hatchback e sală de concerte pe lângă Seria 2 Coupe. Apoi, am testat, totuşi, un coupe compact. O maşină dedicată tinerilor sau celor care nu au nevoie de spaţiu pentru a-şi schimba bebeluşii de scutece. Două uşi, spaţiu berechet în faţă şi o maşină scurtă, în care poţi pune bagaje pentru câteva zile de vacanţă în pereche.
Dacă la capitolul spaţiu am lămurit-o, materialele pe care le regăseşti în M235i fac parte din zona superioară a listei de opţiuni pe care BMW o pune la dispoziţia clienţilor săi. Ai Alcantara pe întreg volanul, iar pe zona superioară a coroanei ai în plus linii LED şi un display electonic cu care te poţi juca pe modul Sport+ pe circuit dacă vrei să te simţi la propriu ca-n Need For Speed. Scaunele sunt foarte bine concepute, cu sprijin lateral îndeajuns de sănătos încât să ţină de tine ca un prieten bun atunci când te-nclini în viraje, iar bordul şi zona consolei centrale sunt variaţiuni la scară a ceea ce regăsim pe modelele mai mari din gama BMW: de la controller-ul sistemului iDrive până la poziţionarea frânei de mână mecanice.
De notat şi faptul că zgomotele penetrează destul de serios habitaclul la viteze de peste 100 de kilometri pe oră, element deranjant dacă eşti un meloman căruia-i place să se bucure de muzică impecabilă la volan, de exemplu.
60 de mii ???????????? Dublu fata de pretul de baza ? Pai trebuie sa fi putin tralala sa dai atatia bani pe un seria 2 !