Calitate / Pret
Când vezi o astfel de maşină pe stradă, anticipezi corect niscaiva zeci de mii de euro cheltuite de posesor pe o mulţime de elemente opţionale care-i fac acestuia viaţa mai uşoară. De exemplu, n-o să mai vrei cutie manuală după ce vei petrece nişte timp pe turaţii împreună cu transmisia automată sport care în coşul de cumpărături va costa 2300 de euro. În plus, BMW a adus la nivel de artă necesitatea de a avea navigaţie pe propria maşină. Nu e vorba neapărat de nevoia de a te orienta în spaţiu, ci de faptul că, fără navigaţia şi harta acesteia (excelente, de altfel), display-ul central comandat de pe butonul rotativ iDrive pare mult mai gol. Deci încă 2200 de euro pentru navigaţia Professional. Şi pentru că suntem într-un M, nu vei uita nici de suspensiile adaptive care te uşurează de vreo 800 de euro. Pentru că ai nevoie de ele dacă ţii la rinichii tăi made in România, ţara care a inventat cuvântul crater.
Evident că adaugi lucruri mărunte care-ţi umflă apoi preţul, la fel cum la supermarket mergi să-ţi iei apă plată, dar te trezeşti la casă cu un coş plin de nimicuri.
În final, preţul de bază al versiunii, 46.800 de euro, care conţine oricum o mulţime de elemente care de obicei nu se regăsesc pe versiunile de motorizare mai mici, urcă până la 60.200 de euro. Un preţ care pare usturător, dar care - nota bene - este aproape egal cu cel al versiunii de bază a amintitului CLA 45 AMG. Dacă vreţi ceva uşor, de vară, prima versiune a lui Seria 2 Coupe costă 31.000 de euro.
60 de mii ???????????? Dublu fata de pretul de baza ? Pai trebuie sa fi putin tralala sa dai atatia bani pe un seria 2 !