Siguranta
EuroNCAP nu a lovit noul Seria 3 GT de stâlpi şi ziduri de beton, dar l-a lovit pe fratele său sedan, care s-a descurcat de minune, obţinând cinci stele de siguranţă. Tocmai pentru că Seria 3 are rezultate atât de bune la EuroNCAP, îi acordăm fratelui său Gran Turismo punctajul maxim la această categorie.
Lista de dotări de siguranţă este generoasă şi include, pe lângă banalele airbaguri, ABS şi sistemele de control dinamic al stabilităţii şi tracţiunii (DSC şi DTC), o mulţime de elemente de siguranţă activă: funcţie de avertizare la schimbarea şi la părăsirea benzii de mers pentru şoferii neatenţi şi somnoroşi, funcţie de recunoaştere a semnelor de circulaţie şi pilot automat cu funcţie de frânare.
este 60k euro ... calca pe un teritoriu atat de pretentios incat tre sa faca mult mai multe decat ceva spatiu la pasagerii din spate si 184CP ... sa ne aducem, inca odata, aminte ca 550i costa 62000Euro in romania, varianta "stock", si ca este superior trotinetei asteia din cam toate punctele de vedere, chiar incepand de la varianta de baza. De asemenea sunt de parere ca ideea de "spatiu" nu este vizibila la 3GT decat pasagerului din spatele unui sofer care are mai mult de 1.90m "altitudine" ... altfel, daca soferul este un om "mediu" de 1.75 si are scaunul tras in fata, spatiul ala maret cu care se lauda 3GT este absolut invizibil. Nu mai vorbesc despre faptul ca, pe datele tehnice de la BMW se vede cum 3GT este mai ingust decat 3 ... ceea ce ma duce cu gandul la "spatiul" oferit de un matiz ... oferit numai deasupra capului, exact acolo unde iti este cel mai folositor. (puteti sa scrieti de doua ori "Design-ul nu este pe placul oricui" ... ca nu se supara nimeni)