Design
Hai să spunem că Seria 3 GT nu este cel mai frumos BMW din istorie. E clar că formele sale nu vor construi fan club-uri, însă parcă nu-i nici cel mai urât de până acum. A existat epoca Bangle, au apărut fel şi fel de forme de atunci şi până acum, iar noţiunile de urât şi frumos s-au diluat în gusturi personale.
În plus, odată ce l-am văzut pe Seria 5 GT, parcă nu puteam să mai fim surprinşi cu garda jos, nu? Lăsând gluma la o parte, Seria 3 GT pare ceva mai închegat din punct de vedere estetic decât fratele său mai mare. Ne place că BMW a renunţat la ideea unui portbagaj care să se deschidă doar în partea inferioară, oricât de util ar fi fost acesta, preferând să opteze pentru o soluţie cu un beneficiu real.
este 60k euro ... calca pe un teritoriu atat de pretentios incat tre sa faca mult mai multe decat ceva spatiu la pasagerii din spate si 184CP ... sa ne aducem, inca odata, aminte ca 550i costa 62000Euro in romania, varianta "stock", si ca este superior trotinetei asteia din cam toate punctele de vedere, chiar incepand de la varianta de baza. De asemenea sunt de parere ca ideea de "spatiu" nu este vizibila la 3GT decat pasagerului din spatele unui sofer care are mai mult de 1.90m "altitudine" ... altfel, daca soferul este un om "mediu" de 1.75 si are scaunul tras in fata, spatiul ala maret cu care se lauda 3GT este absolut invizibil. Nu mai vorbesc despre faptul ca, pe datele tehnice de la BMW se vede cum 3GT este mai ingust decat 3 ... ceea ce ma duce cu gandul la "spatiul" oferit de un matiz ... oferit numai deasupra capului, exact acolo unde iti este cel mai folositor. (puteti sa scrieti de doua ori "Design-ul nu este pe placul oricui" ... ca nu se supara nimeni)