Tehnologie
Încă de la al doilea nivel de echipare, Spark este dotat cu un sistem audio cu MP3, AUX şi USB. Inovaţiile tehnologice ale lui Spark se opresc aici, modelul trădând în mod evident orientarea sa low-cost la acest capitol. Între timp, rivalii din concernul Volkswagen pot fi echipaţi cu navigaţie cu ecran tactil, sistemul infotainment integrat prezentând şi o funcţie de analizare a consumului de carburant pentru ultimele călătorii. În contrast, Spark nu are nici măcar computer de bord în echiparea de top.
O situaţie similară regăseam şi în versiunile de top ale modelelor din tripleta franco-niponă formată din C1, 107 şi Aygo, scuza acestora fiind lansarea iniţială, care a avut loc cu ani înainte ca Spark, Up!, Citigo, Mii, noul i10 şi noul Picanto să fie disponibile pe piaţă. Chiar şi aşa, Spark abia stă pe linia de plutire a segmentului A la acest capitol.
De banii astia imi cumpar un Sandero care este mai masina. Spark-ul este urat rau, numai bun pentru transport pizza la domiciliu.