Design
Dintre toate modelele de segment A, Spark are în spate cea mai frumoasă poveste. Design-ul său a fost ales de public, în urma prezentării a trei direcţii posibile de design. Totul se întâmpla în 2007, înainte de marea salvare guvernamentală a General Motors.
Câştigătorul detaşat al sondajului a fost conceptul Beat, de la care Spark a preluat cu succes aproape 90% din elementele estetice. Dacă le prelua pe toate, probabil că nu ar fi fost capabil să mai urce vreo bordură vreodată.
Ne-au plăcut încă de la început şi ne plac în continuare blocurile optice supradimensionate, grila care integrează inconica siglă Chevrolet şi bara de protecţie faţă care completează aspectul lui Spark.
Posteriorul n-arată nici el deloc rău, stopurile facelift-ului fiind mai atrăgătoare decât cele care echipează versiunea anterioară. Bara de protecţie spate a fost şi ea redesenată, rezultatul fiind agreabil, cu toate că procesul nu era necesar, Spark-ul vechi având un ornament cromat care integra foarte bine evacuarea.
După cum este cazul multor alte modele, jantele "fac" maşina, lucru care se vede abia când te uiţi la un Spark cu jantele de oţel din echiparea standard. Nuanţa de roşu prezentată de exemplarul testat i se potriveşte lui Spark, citadina având un aspect deosebit în compania acesteia.
De banii astia imi cumpar un Sandero care este mai masina. Spark-ul este urat rau, numai bun pentru transport pizza la domiciliu.