Calitate / Pret

3.0

În România, prețurile pentru Ford Mustang Mach-E încep de la 51.800 de euro cu TVA, din care, bineînțeles, poți scădea prima foarte generoasă de 45.000 de lei oferită de statul român pentru mașinile electrice. Pentru prețul de pornire primești bateria de 68 kWh utili și versiunea cu propulsie spate și 269 CP.

Standard primești sistem audio B&O cu 10 boxe, instrumentar de bord digital de 10.2 inch, sistem de infotainment de 15.5 inch, SYNC4 cu navigație conectată, Cruise Control Adaptiv, asistență activă la parcare, jante de 18 inch, posibilitatea deblocării portierelor cu telefonul, tapițerie cu inserții de piele artificială, cusături argintii, inserții cromate și faruri full LED. 

Modelul nostru de test nu a fost cel de bază. Pentru versiunea AWD ER cu 351 CP și bateria de 88 kWh va trebui să plătești cel puțin 68.300 de euro.

Pentru noul Mustang Mach-E cei de la Ford au pregătit un mod simplificat de a comanda mașina. Ai la dispoziție doar două niveluri de echipare: Base și Premium. Acestea mai pot fi îmbogățite cu două pachete opționale: Pachetul Tehnologie și Tehnologie+. Astfel, comandarea unui Mach-E va fi foarte simplă. Un detaliu la fel de important este că veți putea face aceste configurații doar la anumiți dealeri, aprobați pentru comercializarea modelului electric.

Rivalii lui Mach-E au prețuri mai mici, dar și specificații inferioare. Volkswagen iD.4 GTX cu 300 CP are un preț de pornire de 53.000 de euro, în timp ce Skoda Enyaq 80x vine cu 265 CP și un preț de pornire de 48.400 euro. Cel mai apropiat rival al lui Mustang Mach-E AWD ER, respectiv Tesla Model Y Long Range și ai săi 351 CP are un preț de pornire de 63.000 Euro.

Lista cu dotări standard pentru modelul Tesla include jante Gemini de 19 inch, plafon din sticlă, sistem audio premium și ecran central de 15 inch. Funcția Autopilot este opțională și costă 3.800 de euro, iar pentru versiunea avansată trebuie să plătești 7.500 de euro.

 

  • Seriff, luni, 20.09.2021 14:27

    Urata masina, si-au batut joc de numele legendar ''Mustang''. De pret nu zic nimic, fiindca stiu, se vor ieftini electricele, vor costa 10.000 euro si cu prima de la stat de 10.000 euro le va lua romanul gratis.

  • Kirotractor, luni, 20.09.2021 15:15

    @Seriff: De gustibus -- mie de ex. nu-mi pare urâtă, dar la mangleala cu numele subscriu. Tesla Model Y e-n orice caz hidoasă pusă alături, nu mai zic că-i la fel de... ne-SUV ca e-Fordul. De salutat oricum considerațiile generale mai nuanțate ale autorului G. Nica, dar și testul bine scris. Ontopic, consumul specific real de curent e surprinzător de rezonabil pentru gabaritul falsului Mustang, nu și prețul totuși. ...Care ar trebui să fie o frână pentru e-pomana mioritică aberant de mare (era să zic generoasă :-)), dar asta-i valabil văd doar la vestul îmbuibat. P.S. Prețurile SH ale veritabilului Mustang V8 au luat-o deja la trap, mai ales în Franța micro-macronică (unde Malus-ul ICE-decimator urcă la 40.000 € peste 3 luni, pt +224 g CO2/km.)

  • Edikkk, luni, 20.09.2021 17:28

    Ford Mach-E e super ok, interior foarte ok, exterior, range, baterie, viteză, este realistic cu range afişat şi consumul, soft ok, etc Singurul minus - preţul. Dar nu trebuie să ne mire, dat fiind că Ford îl produce în serie mică şi cam atât, singura maşină electrică pe care o fac. Vedem, poate se vor schimba, pentru că Ford presează producţia lui F150 lighting ! Care ar putea ieşi chiar zilele astea! Toţi încearcă să iasă primii, înainte de Tesla Cyber truck, pentru că cine fură banii primii, îi lasă fără bani să cumpere altceva de la alţii. Bravo Ford. Vedem dacă sunteţi serioşi (nu au giga battery factory)

  • Nsrei, luni, 20.09.2021 18:44

    Ba chiar mai rău... Malus se va ridica la 40.000 EUR în 2022 pentru cei peste 223 grame de CO2 / km și la 50.000 EUR în 2023 pentru cei peste 225 grame CO2 / km. În așa condiții cred că mai cumpăr vreo câteva rable, de preferat passat B6 din alea de 131 de cai, fara dpf

  • ACE - Craiova, luni, 20.09.2021 19:47

    Are mult mai multe elemente pozitive decat negative: Plusuri: - autonomie generala foarte O.K. dincolo de orice cartoteli (autonomia de 488 km la viteza de 130/h dovedeste ca este o masina mult-asteptata de piata masinilor 100% electrice); - design modern; - usurinta in utilizare; - practicalitate in ceea ce priveste spatiul interior; Lucruri negative: - pretul (dat si de lipsa unei concurente reale in piata BEV); - garda la sol - mai degraba din zona berlinelor/crossoverelor. MULT SUCCES FORD!!!

  • Edikkk, luni, 20.09.2021 21:59

    SUA - Inca un automobil electric Chevrolet Bolt arde. În urma multor incidente de acest fel, posesorilor li se cere acum: - să nu mai parcheze în garaj, că e riscant - să lase trei locuri libere până la alte mașini parcate - să nu încarce bateria prea mult, căci crește riscul să ia foc - să nu descarce bateria până sub 100 km rază de acțiune Totul încurajat de statul socialist prin subvenții de la buget

  • Parere, marţi, 21.09.2021 09:31

    Interior tipic de auto american, ciudat si cu materiale de calitate indoielnica. Imi place exteriorul, dar interiorul este oribil.

  • Florin, marţi, 21.09.2021 12:33

    Pt cineva care conduce o electrica, chiar si Phev, de gabarit similar si care are in Buc. un consum cu AC pornit de 30kw/100 ii vine greu sa creada ca americanii au reusit sa eficientizeze consumul asa bine. Am mers si cu ID4 la test drive si nu am scos nici cu aia consum sub 30kw. Ce-i drept eram mai preocupat sa vd cum se infige, dar totusi nu am avut unde sa ii dau prea multa talpa. Eu am reusit sa scot, electric, in Bucuresti un consum de 17kw doar duminica si fara AC. Asa ca nu cred ca acel consum e real. Oricum nu imi iau masina in viitorul apropiat, din simplul motiv ca doar ce am luat-o pasta de o am, dar aviz amatorilor sa verifice si consumul cand fac test. Nu de alta dar pana prostului la o electrica se trateaza cu platforma.

  • Seriff, marţi, 21.09.2021 15:45

    Ce bord hidos, efectiv o ditai tableta pe mijloc plus una mica la sofer, oribil, nu am mai vazut nicaieri ceva atat de urat, aa mint, ba da, la Tesla

  • cos, joi, 23.09.2021 12:40

    "Lista cu dotări standard pentru modelul Tesla include jante Gemini..." ce tesla dom'le? parca era vorba de ford :))

  • Seriff, joi, 23.09.2021 16:31

    Designerii astia nu mai au nici un fel de inspiratie in ziua de azi, fac bordul dupa modelul Tesla, o stinghie obosita, ii trantesc o tableta imensa pe centru si aia e, asta e viitorul progresist, oribil.