Interior
Discuția principală atunci când se va vorbi de interiorul lui Ford Mustang Mach-E se va concentra, fără îndoială, pe ecranul uriaș de pe planșa de bord și așezarea verticală a acestuia. Mulți observatori au spus deja, încă de la debutul inițial al modelului, că e posibil ca Ford să se fi inspirat un pic prea mult de la rivalul principal pe care vrea să îl detroneze, respectiv Tesla.
Cu toate aceste controverse, însă, este indiscutabil faptul că ecranul de 15.5 inch din interior își face treaba cu brio în majoritatea timpului. Meniurile sunt un pic stufoase, dar după câteva ore la bordul mașinii eram deja obișnuit cu ele și navigam foarte ușor.
Materialele de la interior sunt de calitate bună în majoritatea locurilor, mai ales în partea superioară a habitaclului. Pe bord avem un plastic moale combinat cu material textil pentru difuzoarele sistemului audio Bang & Olufsen, care au un design ce evocă liniile unui soundbar. Dacă e să facem o referire la celelalte modele din segment, doar Skoda Enyaq poate fi echivalentul său în ceea ce privește calitatea resimțită la interior.
Spațiile de depozitare sunt îndestulătoare și generoase de cele mai multe ori. Buzunarele din uși pot fi considerate o excepție, aparent din cauza difuzoarelor generoase ale sistemului audio, care nu îți permit să depozitezi sticle ceva mai mari imediat sub ele. Compensează spațiile de pe consola centrală, cotiera, torpedoul precum și cele două portbagaje pe care le ai la dispoziție. Da, pe Mach-E ai un portbagaj în față, de 81 de litri, precum și unul tradițional, în spate, de 402 litri.
Din acest punct de vedere, Mach-E marchează un avantaj important de compartimentare față de rivalii europeni, iD.4 și Enyaq, care nu dispun decât de un singur portbagaj. Ambele oferă însă observabil mai mult spațiu: 585 de litri în Skoda și 543 de litri în Volkswagen.
Scaunele sunt confortabile, în acest caz fiind dotate cu tot ce ți-ai putea dori, de la piele moale, la reglaje electrice pe toate direcțiile, precum și încălzire și chiar ventilație. Locul pentru pasageri este generos în partea din față, dar mai ales în spate. Am fost surprins de cât spațiu oferă la cap Ford Mustang Mach-E.
Asta chiar dacă ai un acoperiș panoramic. Sigur, nu îl vei putea deschide, precum în cazul unei trape tradiționale, dar sticla tratată special pentru a te proteja de soare își face treaba foarte bine.
Tot pe locurile din spate o să observi că tunelul median pur și simplu nu există, iar asta va facilita accesul în spate, precum și posibilitatea de a transporta până la 3 adulți pe distanțe ceva mai lungi.
Urata masina, si-au batut joc de numele legendar ''Mustang''. De pret nu zic nimic, fiindca stiu, se vor ieftini electricele, vor costa 10.000 euro si cu prima de la stat de 10.000 euro le va lua romanul gratis.