Performante
Versiunea condusă de noi este, momentan, în vârful piramidei trofice a gamei Mustang Mach-E în România. În alte țări clienții au deja acces la versiunea GT, care propune mai multă putere și mai mult control atunci când o conduci la limită. Chiar și așa, cu o accelerație de 5.1 secunde până la 100 km/h, nu poți spune că Mach-E e o mașină lentă.
Comparativ cu majoritatea rivalilor săi, se descurcă mai bine, de înțeles de altfel, având în vedere surplusul de putere. Skoda Enyaq 80x are nevoie de 6.9 secunde pentru același sprint în timp ce Volkswagen iD.4 GTX e mai rapid, la 6.2 secunde. Singura care ii poate pune probleme în acest moment din acest punct de vedere este Tesla Model Y, cu ai săi 351 CP și sprintul de 5 secunde.
Lăsând rivalii deoparte, accelerația lui Mach-E va fi trucul său principal. De pe loc, modelul electric american se simte vioi, iar vitezometrul digital va aduna cifre din ce în ce mai mari foarte repede, chiar și peste limita tradițională de 100 km/h.
Depășirile sunt o joacă, iar Mach-E accelerează aproape complet uniform până la viteze mai mult decât satisfăcătoare pe autostradă.
Urata masina, si-au batut joc de numele legendar ''Mustang''. De pret nu zic nimic, fiindca stiu, se vor ieftini electricele, vor costa 10.000 euro si cu prima de la stat de 10.000 euro le va lua romanul gratis.