Design
Nu ai cum sa folosești numele „Mustang” și să nu aduci în prim plan câteva elemente de design care evocă mașina legendară lansată de Ford acum mai bine de 50 de ani. Probabil, noul Mach-E nu va fi acceptat de toți fanii brandului, însă nu ai cum să negi existența unor elemente de design familiare.
Capota este lungă, așa cum te-ai aștepta de la un Mustang, iar partea frontală e masivă, dominată de o grilă uriașă, ce include faimosul logo al modelului din Detroit. Acesta a fost „digitalizat” și dacă vă uitați cu atenție s-ar putea să observați că pe lungimea lui și-au făcut apariția câteva linii orizontale, un detaliu menit să invoce faptul că acum avem de-a face cu un mustang digital.
De altfel, la o mai atentă inspectare a mașinii, vei observa că Ovalul Albastru tradițional Ford nu e de găsit nicăieri la vedere, toate zonele unde te-ai aștepta să se afle fiind decorate cu noul logo Mustang.
Din lateral, profilul acoperișului pare să plonjeze spre spate, tipic modelelor fastback, precum Mustang-ul original. De altfel, aici avem de-a face cu un truc. Inițial, ai putea fi tentat să crezi că acest profil al acoperișului duce la probleme de acomodare pentru adulții mai înalți de pe locurile din spate.
În realitate însă, partea de sus a plafonului e separată de liniiile caroseriei de pe lateral. Fiind vopsit în negru pe partea superioară, plafonul de deasupra pasagerilor e de fapt ceva mai înalt, oferind spațiu chiar și celor de peste 1.8 metri înălțime.
Zona posterioară este și ea creionată simplu, dominată de stopuri LED, care sunt iarăși o trimitere către Coupe-ul ce încă se găsește în gama producătorului american.
Suma acestor elemente estetice îți va spune imediat că acesta e un Mustang. Poate puțin mai durduliu.
Urata masina, si-au batut joc de numele legendar ''Mustang''. De pret nu zic nimic, fiindca stiu, se vor ieftini electricele, vor costa 10.000 euro si cu prima de la stat de 10.000 euro le va lua romanul gratis.