Interior

4.0

Per total, interiorul lui Bayon nu s-a schimbat foarte mult. Avem de-a face doar cu o nuanțare a ceea ce cunoșteam deja destul de bine. Hyundai a ales să aducă noi modele de tapițerie, dar să păstreze formatul bordului și al fețelor de uși, elemente foarte similare cu ceea ce vedem și la Hyundai i20, fiind două modele înrudite. Ecranele instrumentarului de bord și al sistemului multimedia acum sunt unite și au fost mărite.

Ergonomia nu este un concept străin pentru cei de la Hyundai. Astfel și la Bayon toate butoanele pentru diferitele funcții ale mașinii sunt poziționate la îndemână. Panoul de control al sistemului de climatizare oferă încă butoane fizice, fiind foarte ușor de folosit fără a-ți lua ochii de la drum. Oricât de ciudat ar putea suna, acest tip de panou e acum pe cale de dispariție. Scaunele sunt dintr-o tapițerie neagră și vin cu funcție de încălzire, atât pentru șofer, cât și pentru pasagerul față. Volanul are și el funcție de încălzire.

Planșa de bord este dominată de un material destul de dur, iar atmosfera este dominată de nuanțe de negru și gri. Până la urmă nu este nimic ieșit din comun pentru o mașină din acest segment și această zonă de preț. Bayon este cu 4 centimetri mai înalt decât modelul pe care este bazat. Prin urmare, aduce un plus de spațiu la interior. Atât în față, cât și în spate este destul loc pentru adulți, iar spațiile de depozitare din panourile ușilor sunt foarte generoase. Totodată, și cotiera centrală și torpedoul oferă spațiu decent.

Portbagajul pune la dispoziție un volum de 411 litri, o cifră impresionantă pentru o mașină din acest segment. De exemplu, Dacia Sandero Stepway are 328 litri, în timp ce Volkswagen T-Cross vine cu un volum mai mare, de 455 de litri. Însă doar dacă glisezi complet bancheta spate. Sora vitregă Kia Stonic este departe de cifra oferită de Bayon, pentru că vine la masă doar cu 352 litri, în timp ce Opel Mokka este tot în zona respectivă, cu 350 de litri.

  • ds, joi, 29.08.2024 09:03

    Nu mi-a plăcut niciodată creatura asta, cu atât mai mult la 24.000, chiar dacă, pompos, îi zice suv. Și chiar așa, cine l-o fi categorisit suv? Cine și, mai ales, de ce? Bine, dacă ne gândim că și Mazda cx 3, care este între Stepway și Bayon ca lungime, este considerată suv, fie, hai să înghit gălușca. Dar e crossover toată ziua, zic eu. Mă rog, am tot zis-o categorisirea asta suv, limuzină, sedan, etc. ar trebui să se facă după sistemul american, adică în funcție de volumul interior, nu după lungime/înălțime. Mai ales că nu sunt stabilite nici niște jaloane clare pentru delimitare. Spre exemplu, în cazul de față, stepwy este mai înaltă, dar mai scurtă. Iar chestia cu lumina ambientală chiar m-a dat pe spate. la 79 cp e fix ce trebuie...

  • deputy, joi, 29.08.2024 11:23

    urata si scumpa, dupa parerea mea. i se ofera clientului tot felul de briz-brizuri numai motor si cutie calumea nu. e bine ca ai leduri, boxe si tablete :)

  • WOTC, vineri, 30.08.2024 23:56

    Led line, automată, motor turbo 1l, Ce mi-a plăcut: - este bine ,,închegată,, constructiv; - stabilă în curbe; - garda la sol mare; - destul de ,,agilă,, pentru motorul de 1l; - că la banii ăștia are drive mode eco, normal și sport, deși probabil o vei uita pe normal; - ecranele(vizibile și la lumina puternică a zilei), comenzile AC, lumina ambientală, portbagajul, designul părții frontale (noaptea, linia led din față o face deosebită), culorile disponibile, spațiul pentru pasagerii din spate. Ce nu mi-a placut: - consumul uriaș din oraș, pe distanțe scurte de 0,5-1,5km, calculatorul a arătat 11,2, 12,5 și 20l/100km cu AC cuplat; - simți orice denivelare; - spatele urât; - și altele, dar se încadrează la prețul de 21420 euro.