Calitate / Pret
Opel Insignia Country Tourer pleacă de la 34.500 de euro în România, preţ pentru care aveţi acces la motorul diesel de 163 CP. Unitatea testată de noi, dieselul BiTurbo de 195 de cai, este cea mai scumpă versiune de motorizare din gamă şi costă cu 4000 de euro mai mult. Asta face că iubitorii de performanţe pe benzină să aibă la dispoziţie un motor turbo SIDI de 2.0 litri şi 250 de cai care vine cu un preţ intermediar, de 36.500 de euro, şi care devine astfel o afacere interesantă dacă nu vă interesează consumul.
Oricum ar fi, lista de dotări standard a lui Insignia Country Tourer este una foarte bogată. Poate fi consultată în întregime AICI şi implică jante de 18 inch, climatizare electronică, volan îmbrăcat în piele sau cruise control. Din calculele noastre, maşina testată de noi - echipată complet - ajunge undeva în jur de 47.000 de euro, un preţ destul de piperat şi care îţi deschide orizonturi de aşteptare foarte mari. Sfatul nostru: mergeţi pe motorul diesel de 163 CP şi pe cutia manuală.
Una peste alta, Insignia Country Tourer nu e nici cel mai scump, nici cel mai ieftin model din segment. Audi îşi ia partea leului cu al său A4 Allroad - ştim, nu e cazul să amestecăm mărcile premium şi de volum, dar din cauza lipsei de modele din segment ne permitem compromis în acest caz, iar Passat Alltrack devine cea mai accesibilă variantă a clasei, un 2.0 TDI de 177 CP cu DSG şi 4Motion plecând de la 35.600 de euro.
Comentariile sunt de prisos la un opel de 47000 E. Si totusi ar merita daca ai primi la el bonus sediul reprezentantei.