Siguranta
Din păcate, noua versiune Kia Soul nu a fost încă testată de EuroNCAP pentru a putea avea o imagine clară cu privire la siguranța mașinii. Istoricul modelului sud-corean este, însă, încurajator.
Vechiul Soul a primit un rating de patru stele în cadrul testelor efectuate în 2014. Cu toate acestea, având în vedere platforma comună cu Hyundai Kona, precum și faptul că rivalul de la Hyundai a primit un rating de cinci stele în 2017, putem fi optimiști cu privire la noul e-Soul.
Lista de dotări de siguranță este una stufoasă și include monitorizarea unghiului mort, asistent pentru frânarea de urgență, menținerea benzii de rulare, asistent pentru faza lungă, pilot automat adaptiv și monitorizarea stării de oboseală a șoferului. Toate aceste sisteme de siguranță îi permit noului e-Soul să ofere nivelul doi de autonomie.
Si uite asa a ajuns sa coste 40k de euro o Kia (am scazut eco-bonusul de la stat) urata rau si cu o autonomie reala iarna de sub 300km dupa cum ati mentionat voi in test. dupa care mai pui calitatea slaba a imaginii pentru marsarier, calitatea indoielnica a materialelor la interior si stai sa te intrebi pe ce dracu dai atatia bani...