Tehnologie
Tehnologia lui Kia e-Soul se bazează pe sistemul multimedia UVO Connect, regăsit astăzi pe majoritatea modelelor producătorului sud-corean. Este o tehnologie nouă, în jurul căreia se concentrează toată acțiunea din interiorul mașinii electrice. Vine cu o navigație TomTom, care include informații din trafic în timp real, o hartă a stațiilor de încărcare, o hartă cu locuri de parcare disponibile, radare fixe și informații despre vreme.
Informațiile sunt afișate pe un ecran de 10.2 inch, montat în mijlocul planșei de bord. Acesta are o rezoluție înaltă, răspunde rapid oricărei comenzi, iar meniul nu este alambicat.
Sistemul UVO Connect vine la pachet cu o aplicație inteligentă, disponibilă pe telefoanele cu Android și iOS, care permite trimiterea unei destinații de pe telefon în sistemul de navigație, verificarea nivelului bateriei, pornirea climatizării și localizarea mașinii. În același timp, oferă și conectivitate Android Auto și Apple CarPlay. Ambele cu fir, momentan.
Lista de gadget-uri mai include un ecran digital de 7 inch pentru instrumentele de bord și un sistem Head-Up Display care proiectează informația pe o bucată de sticlă rabatabilă. Nu lipsesc farurile cu LED și sistemul audio Harman/Kardon, dar nici scaunele încălzite și ventilate, elemente regăsite de obicei în segmentul premium.
Si uite asa a ajuns sa coste 40k de euro o Kia (am scazut eco-bonusul de la stat) urata rau si cu o autonomie reala iarna de sub 300km dupa cum ati mentionat voi in test. dupa care mai pui calitatea slaba a imaginii pentru marsarier, calitatea indoielnica a materialelor la interior si stai sa te intrebi pe ce dracu dai atatia bani...