Design
Oficialii mărcii din Seul spun că designul lui Kia Soul a fost creionat pornind de la un simbol al mitologiei locale. Mistrețul are un loc aparte în mentalul colectiv sud-corean, iar designul primei generații, aparent, trebuia să aducă cu un mistreț care purta un rucsac pe spate. Nu, nu e nicio glumă. Sigur, cu diferite trucuri și o imaginație bogată, poate ajungi la anumite asemănări, dar noul e-Soul a fost mult îmbunătățit și reprezintă o evoluție față de predecesorul său.
Mașina are în continuare o siluetă pătrățoasă dar, din față, aduce mai mult a soldat Stormtrooper din Star Wars, decât a mistreț. Blocurile optice subțiri și bara LED care le conectează creează această similitudine și un impact vizual puternic.
Posteriorul folosește stopuri pe toată înălțimea montanților, unite și ele de o bandă LED în partea superioară. Noaptea, acest detaliu creează impresia că te vei apropia de intrarea unui club, mai degrabă decât de o mașină.
Un design la fel de pătrățos vei găsi și pe G-Class, dar parcă Kia Soul nu se bucură de aceeași primire călduroasă din partea împătimiților auto. Un lucru e cert: designul lui e-Soul va împărți privitorii în două tabere: unii care îl vor aprecia, alții care îl vor detesta.
Si uite asa a ajuns sa coste 40k de euro o Kia (am scazut eco-bonusul de la stat) urata rau si cu o autonomie reala iarna de sub 300km dupa cum ati mentionat voi in test. dupa care mai pui calitatea slaba a imaginii pentru marsarier, calitatea indoielnica a materialelor la interior si stai sa te intrebi pe ce dracu dai atatia bani...