Siguranta
Hatchback-ul Mini a fost testat de Euro NCAP în 2014. Cum organizația independentă nu obișnuiește să testeze versiuni cu facelift, cele patru stele obținute atunci vor fi preluate și de actualul Mini.
În 2014, varianta cu trei uși a acumulat 79% în dreptul protecției pasagerilor adulți și 73% în cadrul secțiunii care testează protecția copiilor. Pentru protecția pietonilor, Mini a primit 66%, iar sistemele de siguranță disponibile pe hatchback-ul britanic au fost notate de EuroNCAP cu 56 de procente.
Acum, Mini Cabrio facelift (dar și versiunile Hatch cu trei și cinci uși) este oferit cu un pilot automat cu funcție de frânare (inclus în pachetul Chili) și cu tehnologia Driving Assistant (600 de euro).
Hmm, zero comentarii, deci zero interes - deși mașinuța-i dezirabilă. Evident că și... cumpărabilă doar pentru cei (sau mai ales cele ;-) - aloo, s-aude-n Dorobanți?) cu bani în exces, așa că singura deducție logică ar fi absența lor-pițipoancelor din zona AM. P-o notă ceva mai serioasă, accentele de stil / dotările care dau caracterul așa-zis *lifestyle* Mini-urilor sînt nimerite la fix de BMW (pînă și ipocrizia steagului britanic din stopuri exercită atracția ei.) Că toate astea-s plătite mai scump decît fac nu remarcă oricum nimeni circumscris *targetului* vanitoșilor vizați de marca britanică doar cu numele.